
Glosa MM: Zeman je patologicky samolibý člověk, který nejvíce ze všeho nesnáší porážku
MIROSLAV MACEK
Včera se ozvali tři pravidelní čtenáři mých glos, že se nějak podezřele proměňuje můj názor na prezidenta Zemana, který je jediným vlastencem mezi prezidentskými kandidáty. Takže takto: Miloše Zemana znám čtvrt století a myslím si o něm se znalostí jeho povahy a projevů své.
Před první přímou volbou prezidenta republiky jsem napsal: Jednoho volit nemohu (a měl jsem na mysli právě Zemana) a druhého volit nechci (Schwarzenberga). Miloš Zeman pochopitelně žádným vlastencem není a nikdy nebyl: je to patologicky samolibý člověk, který nejvíce ze všeho nesnáší porážku (opakuji zas a znovu: vzpomeňte si na jeho zbabělý úprk ze sněmovny z nepřímé volby prezidenta) a tato vlastnost s ním za ta léta značně povyrostla.
Je ochoten udělat pro své vítězství a samolibý pocit z toho vítězství (ne pro funkci, prebendy či něco takového) v podstatě cokoliv, dokonce se vydávat za vlastence nebo kohokoliv jiného a je také ze stejného důvodu ochoten kolem sebe strpět kohokoliv, kdo mu v tom pomáhá, a to bez ohledu na jeho kvality a charakter.
A pokud Vám snad imponuje jeho „lidový projev“, zkuste si jej racionálně rozebrat a spočítat, kolik je v něm lží, polopravd, nedoložitelných údajů a bonmotů zabalených do pravdivých frází… A začněme diskutovat o obsahu a nikoliv o dojmech…
Autor: Miroslav Macek
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Právo a zákony - 26.4.2018
- Proč není možná změna politického systému? - 26.4.2018
- Ne islamistickému separatismu - 26.4.2018
vy hlavne nenavidite sam sebe ze ?
Asi nečtete macka v botách, že píšete takové hloupůstky.
Milda Zemanů je přesně takový, jak pan zubař píše. Na rozdíl od nás všech Zemana velmi dobře zná. A který moudrý člověk by se tak ztrapňoval, jen aby seděl na Hradě. Miliony pro Kačenku má, tak vo co mu go? Chce vyhrát, protože Václav Klaus sn. tam byl také 2x. Proto se jako idiot nechá vodit, pokládat na sedadlo, zvedat a bůhví co ještě, když u toho nejsou kamery. Chce zase vyhrát!
Nejsem zastánce Zemana, ale takových jak si ty
vychovala demokratura hodně.
Jestli si myslíš že ne, tak se podívej Miroslave Macku
na současné politické dění.
Mimochodem to že jsme pořád za Rakouskem, Německem a dalšími vyspělími státy je i tvoje zásluha.
Nauč se česky.
Asi to není Tvá rodná řeč, OBČANE?
agent KGB Mikloš Eman už končí…………………Mikloši končíme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To jsem zvědav, jestli mu Putin dá prostor a nechá ho v Rusku filosofovat veřejně o kun.dě…
Ať žije současný a budoucí prezident ČR pan ing. M. Zeman !!!
Ne nadlouho.
Ať žije soudruh Gottwald jsem slýchával mnoho let po jeho smrti.
Nemluvil autor tak trochu o sobě? Výkřik do tmy zoufalého ztroskotance! Nevidím jediný důvod, proč bych měla takovému blábolu věřit!!!
Ulhaná soudružka vůbec věří jen tomu, co se jí hodí.
Tak,tak.
Maxi víte co mě můžete?
Nevím, copak?
Políbit brusel, Marxíku
Ale FUJ!
mě také.
Janice,
strefila jste se přesně a nejen do osoby M.M.:
Ti lidí ho (Zemana) nenávidí místo sebe. Do vytváření jeho obrazu promítají své selhání, svůj pocit odpornosti ze slouhovství a poskokovství zlu současné globální moci. Oni v Zemanovi nenávidí sebe, ztrátu svých lidských kvalit, své identity, svého existenciálního zakotvení.
Více zde: http://www.quintus-sertorius.net/news/pokud-by-nekdo-i-v-soukromem-mediu-predvedl-neco-takoveho-v-dobe-nemocneho-havla-jako-ct-v-pripade-prezidenta-zemana-byl-by-mainstreamem-upranyrovan-k-smrti/
Janino ano a nejde jen o MM, takových zapadlých nicek je přehršle a tak jim nezbývá nic jiného, než kolem sebe chrlit svoji nenávist a zášť. A o to více, když mají prostor v médiích. Doufám, že jim nepraskne žilka až bude pan Zeman znovu zvolen prezidentem. I když nikdo není dokonalý.
Zeman ten již neví která bije. Poslouchá rady těch nomenklaturních bolševiků kterými se obklopil. Když jsem včera četl které soudruhy bere sebou do Ruska, tak jsem byl bez sebe. Lidi kteří mají býti na okraji společnosti, tak vedou společnosti a firmy a jedou vyjednávat do Ruska. Mynář, Nejedlý, nebo bývalý velitel tankové divize ve Slaném s. Z. Zbytek, který prohlásil, že v r. 1989 čekal jen na rozkaz a že by ty demonstranty na Letné srovnal se zemí. Je to výsměch všem lidem, kteří bojovali za svobodu a demokracii. Zeman to možná již ani nevnímá.
Zkrachovalý velkoobchodník s knihami….Nech si Macku ty kecy na koledu.
Nejsem přítel Macka, znám však jeho postoje a působení v revoluční době, tak vím že měl vždy dobré názory. Nevím jak ty troubo víš že jeho velkoobchod zkrachoval, ale nakonec to je soukromá záležitost jeho. Co však napsal v článku, je pravda. Je vidět že jsi magor a neznalý situace a plácáš tady nesmysly.
No protože autor zcela přesně vystihl charakter našeho současného prezidenta….
Macek se možna akorat kouknul do zrcadla.
„Zeman je prezident Antihavel,“ uvedl evropský server Politico. „Je neomalený, provokuje a je bezostyšně politicky nekorektní,“
————–
To se tu ale vyrojilo milovníků „politické korektnosti“, že? Pak jim věřte, že by odmítli přijímání připrchlíků, což jindy všichni tvrdí. Dokonce mnozí říkají, že by je „politicky nekorektně“ fyzicky likvidovali.
Cháááááááááááááááá – dovolím si použít reakci Joe Profaciho.
.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/454861-zeman-je-antihavel-neomaleny-a-politicky-nekorektni-pisi-na-zapade.html
Soudružka Janina si opět vybrala to, co se jí hodí – politickou korektnost – a VERVALA to všem kritikům Ovara Ožraloviče bez ohledu na cokoliv. Inu, žádná lež není špatná, když je to pro „naši“ věc, že?
Správně.
To jsem se naučila od vás.
A soudružka opět lže. Ukažte mi nějaký můj komentář, kde tohle dělám
Ve všech.
Janino
Tomu říkám parádní bolševický přístup. Urválek by z vás měl radost, soudružko
Pane Maxi, dovolím si konstatovat, že to, co jsem Vám psal v sobotu v souvislosti s mafiánem Profaci (viz odkaz níže), platí i v případě Borsiga a Janiny.
Ušetříte tak čas i klávesnici.
http://pravyprostor.cz/za-to-ten-zeman-opravdu-nestoji/#comment-576710
Levičácký šmejd zůstane levičáckým šmejdem. Tahle nemoc je neléčitelná a Pinochet to moc dobře věděl.
Smůla pro Česko!
U nás žádného Pinocheta na obzoru nevidím…
Celý západní svět by ho potřeboval. Jako sůl.
Tak…
To bys v tom zrcadle musel být ty a tvůj bolševický ksicht.
Janice :
„Nemluvil autor tak trochu o sobě? “
– čosi na tom je. Macka považujem za inteligentného človeka, lenže on nedokázal dostatočne pochopiť myslenie ovčanov. Zeman je „človek z ľudu“ , vie, ako rozmýšľajú ovčania, a vie hovoriť ich jazykom.
A bude mluvit i arabsky až tady bude chalífát.
Tak jste paní asi bohužel slepá.
Aha jisté expresívum neprošlo, tak znovu:
No jo Macku, ale nenapsal jste, koho nám doporučujete! Chcete zednáře Drahoše, nebo veksláka Horáčka, nebo co vlastně chcete? Chcete bony? Nebo zpátky facku od Rátha, kterou vám zase on dluží. Mimochodem, tehdy jste měl štěstí, kdyby vás nechali jít do klinče, tak byste dostal od Dráta přes tlamu. Jasně byl lepší, však jsem se jako mladík dost často pral a umím odhadnout sílu protivníka. Škoda, že vás nenechali se poprat trochu déle. Vy jste takový fackovač ze zálohy, odvážný útočník zezadu. A tady zase fackujete zezadu, ze zálohy. Zeman má zřejmě dost lidských necností, ale platí to známé: Když nejsou panny, tak se musí tancovat s kurv@ma!
Proč by vám měl furt někdo něco doporučovat? Nejste schopný si vybrat sám? Já se ani nedivím, že věříte konspiračním nesmyslům, když nejste schopen zapojit mozek.
Další, co potřebuje doporučení?
Nějak se komentář špatně zařadil. Platí Maxovi, nikoliv Emiliovi.
A další špatné zařazení.
Snad se v tom oba pánové správně zorientují.
Spíš další, který vidí, jak ty vaše „konspirační teorie“ docházejí svého naplnění.
Jenže by to chtělo aspoň trochu pochopení, kterého se vám nedostává.
Ale já chápu, co se v Evropě děje. A nijak nepopírám nebezpečí muslimské invaze. To bych byl opravdu hloupý. Jen si nemyslím a považuji za konspiraci to, že to má na svědomí nějakých pár „majitelů planety“. Nikdo mi nenamluví, že přesto, že si byli schopní vydělat miliardy, jsou tak tupí, že by neviděli, kam to povede.
Max (originál):
“ Ale já chápu, …. Jen si nemyslím a považuji za konspiraci to, že to má na svědomí nějakých pár „majitelů planety“. “
Predsa nemožno pripustiť, že vinníkmi sú politici, a tiež ovčania, ktorí týchto politikov zvolili !!!!
Treba to hodiť hodne daleko, a my sme bez viny.
Asi tak
Lidi mají demokracii (sice zastupitelskou, ale demokracii) a pořád si stěžují na všechny kromě sebe.
Maxi, ale teď opravdu vážně, jste-li toho schopen !!!
Opravdu si myslíte, že ta nevzdělaná, chudá a primitivní verbež by dovedla vymyslet, naplánovat a provést něco takového?
Nebo jak to vidíte vy? Kdo to organizuje? Snad obyčejní občané Evropy? Že to společně platíme, resp. na to připlácíme, o tom žádná.
A jaký je podle vás ÚČEL toho všeho?
Teď ukažte, jak se to dá vysvětlit bez uvažování toho, co vy nazýváte konspirací.
Nemyslím si, že by to ta chudá verbež byla schopna naplánovat.
Účel? Ono se to nemá, ale odpovím otázkou: jaký byl účel uměle vyvolaného hladomoru na Ukrajině ve 30. letech? Jaký je účel „antikuřáckého“ zákona? Jaký je účel centrálního plánování ala RVHP nebo EU? Jaký je účel tzv. „boje proti drogám (viz zvonec na konec vpravo)? Jaký byl účel prohibice?
Ono není třeba hledat konspirace tam, kde k vysvětlení stačí obyčejná lidská hloupost a hrabivost.
Jenže tohle je kvalitativně něco úplně jiného.
Opět nechápete.
Anebo – tomu věřím spíš – se za každou cenu musíte vymezit proti těm (vč. mně), kteří s vámi doslova nesouhlasí.
Ještě drobnost, abyste pochopil.
Srovnávat likvidaci CELÉ Evropy s plánováním RVHP, prohibicí, antikuřáckým zákonem, EET, dokonce i s tím hladomorem (který POZOR !!! nijak nezpochybňuji vč. těch obětí), to si snad děláte legraci!
A bohužel z vážné věci.
Janino
Máte recht, jednoznačně!
Marxíkovi měkne mozek, srovnávat RVHP s tím, co se valí dnes na Evropu!
„Když nejsou panny, tak se musí tancovat s kurv@ma!“
– tak o tom je celý tenhle pastát už od roku 1918.
A k autorovi : „Jednoho volit nemohu (a měl jsem na mysli právě Zemana) a druhého volit nechci (Schwarzenberga). “ S ohledem na první citát vám nezbude nic než samohana.
Já tohle autorovo dilemma zcela chápu, stál jsem před stejným. Zeman rozhodně zdaleka nepatří k mým oblíbeným politikům, ale esence lidského i politického neštěstí Schwarzenberg byl pro mne nevolitelný z principu. A rozhodnutí nejít volit vůbec by mu taky přihrálo.
Volil jsem tedy Myloše a vůbec na to nejsem hrdý kvůli němu jako takovému. Jsem s tou volbou ale na druhé straně spokojený, když vidím, do jakého hnoje by to dokázala zavést Kavárna. Byla to tehdy, v dané situaci, nejméně špatná volba – a možnost lepší volby mi nedali.
To je naprosto přesná charakteristika situace. Zeman chybuje, pokud se OPRAVDU domnívá, že jeho mandát je významně jednoznačný; není. Tvrdím, že dokonce velmi významné procento Zemanových voličů mělo přesně to motivaci, jakou popisujete (já rovněž).
Z toho mimochodem vyplývá ještě jedna neradostná skutečnost: nejlepší kampaň za znovuzvolení Zemana prezidentem mu většinově dělají právě jeho odpůrci tím, jak zoufale nepřijatelní jsou. Pokud se něco výrazně nezmění, možná že před prezidentskou volbou vyškrtám absolutně nepřijatelné kandidáty a zbude mi zase Zeman, a to i přesto, že podporou Babiše u mne ztrácí i ty body, které zatím měl.
Kdybych mohl při těch informacích, které t.č. mám, volit naprosto libovolně, volil bych Orbána.
to by šlo
„Když nejsou panny, tak se musí tancovat s kurv@ma!“
V politike je to takto:
Ovčania panny nechcú, a tak si zaslúžia kurvy. A dostanú ich.
Ovčania chcú od politikov iba jedno :
„Vezmite susedovi z jeho penazí, a nasypte mi ich.!“
A tak si zvolia politikov, ktorí berú vášmu susedovi.
Lenže berú aj susedovi vášho suseda !!!!!
Pretože aj váš sused si ich zvolil.
Dej člověku rybu, zasytíš jej na jeden den.
Nauč člověka lovit ryby, nasytíš jej na celý život.
Slib člověku, že pro něj budeš krást ryby ostatním lidem a získáš voliče současných „demográtyckých“ stran.
Server Politico napsal, že Zeman je antihavel.
Takže to presidentování dělá, myslím, dobře. Když tihle kvičí, jde to dobrým směrem.
Opět černobílé řešení pro prosťáčky
Asi tak na úrovni úporného požadování odpovědi na svoji otázku ve tvaru ANO/NE, není-liž pravda? Jojo, je fakt, že prosťáčci to tak mají.
„není-liž pravda?“
Není.
„Jojo, je fakt, že prosťáčci to tak mají.“
Prosťáčci jsou většinou alespoň to ANO/NE vypotit, vy jste nebyl schopen ani toho
Typické!
Opět jste nepochopil. Nebo to děláte schválně?
Víte co, možná máte pravdu. Vaše levičácká pokroucená „logika“ a nekonečnost lidské hlouposti je nad mé chápání
Tak co kdybyste mi to vysvětlila?
Janino, DNFTT.
Maxi, já nabízím, že to za Janinu zkusím. Pro začátek si nastudujte (třeba na wiki) pojem „zobrazení“. Až to budete mít, přihlaste se. Ju?
No?
Dělá to schválně, samozřejmě. Já měl chvíli pocit, že mu jde o diskusi. Ale když sám hrdě popsal, jak cíleně trollí, söru na něj.
A Vám, Janino milá, jsem v hluboké oddanosti téhož doporučení.
Jo jo, když nepomůžou vytáčky, vytáhne se troll. Jednoduché a účinné
Požadovat po někom odpověď ve tvaru černobílého (prosťáčkovského) ANO/NE na otázku, která z principu černobílé řešení mít nemůže a ještě se chlubit tím, jak svého diskusnního partnera tímto nesmyslným požadavkem „ženu do kouta“ je naopak ukázkovým příkladem trollení.
A víc se s Vámi opravdu bavit nechci, poměrně hodně jste mne svojí skutečnou úrovní, která posléze vyplavala na povrch, zklamal. A při vší neúctě, v tomhle se opravdu patlat nemusím. Uzavřeno.
Já se neptal na žádné řešení, tím méně černobílé. Já položil jednoduchou, jasně formulovanou otázku. Můžu ji tady klidně zopakovat:
Takže ten, kdo se snaží v rámci daných možností kontrolovat stát, je práskač a fízl?
Já chápu, že pro vás je naprosto nepřijatelné přiznat byť jedinkrát svou chybu, protože jste nejlepší, nejmoudřejší, nejštudovanější, neuvědoměleší a vůbe NEJ. Takže „odpovíte“ tak, že neodpovíte a ještě se snažíte to „obhájit“ nějakým řešením, které jsem nepožadoval. Jsem moc rád, že jsem vás svou skutečnou úrovní zklamal
A, upřímně, nedělám to schválně. Fakt se snažím vás levičáky pochopit, jenže asi nejsem dostatečně tupý, aby mi to myslelo levicově. Takže se omlouvám
Tím hůř. Tak se tím bavíte na způsob „diskuze“ p. Polácha.
Vzpomínáte na včerejší diskuzi (Japonsko – islám)?
Tedy:
„Zatímco křesťanů najdeme v Japonsku pouhé 1%, čísla lidí řadící se k islámu jsou na japonských ostrovech ještě nižší (odhaduje se 0.08%)……. V 70. letech byl do japonštiny přeložen životopis proroka Muhammada. Japonci, kteří si knihu přečetli, se ale soustředili spíše na kulturní a historické aspekty, neboť boom muslimské komunity v Japonsku se nekonal.“
https://www.japonskoo.cz/islam-v-japonsku/
Vy jste ovšem první odkaz dal na promuslimskou propagační „Výzvu“ a nebyl jste ochotný probrat to podrobněji.
Protože co vy napíšete, je pravda bez výhrady, ostatní jsou – jak jinak – „levičácké“ kecy.
A tomu říkáte diskuze (dtto Polách + Romové a „majorita !!!)
A můžete se klidně vyjadřovat, že nechápu, překrucuju, jsem lhářka, abyste odešel „bez ztráty kytičky“.
PS: Všimněte si, že jsem dala konkrétní odkaz a ne ve stylu – najděte si to na Googlu.
Max (originál) 14.11.2017 08:37:12
Ulhaná soudružko Janino, tady máte váš JEDEN odkaz:
https://www.dailysabah.com/asia/2015/05/31/muslim-population-in-japan-increases-with-islamic-demands
„Tak se tím bavíte na způsob „diskuze“ p. Polácha.“
Ano,. přiznávám, že popichovat levičáky a nastavovat jim zrcadlo mě baví
Pokud jde o islám v Japonsku, chtěl jsem vyvrátit lež, že islám je v Japonsku ZAKÁZANÝ. Není. To, jestli uvedu promuslimskou stránku nebo třeba tu vaši, je ve výsledku naprosto jedno, protože závěr je stejný: ISLÁM V JAPONSKU ZAKÁZANÝ NENÍ.
„PS: Všimněte si, že jsem dala konkrétní odkaz a ne ve stylu – najděte si to na Googlu.“
Viz komentář nade mnou. A já neříkal, ať si něco najdete na Google, dal jsem vám odkaz na 72 miliónů KONKRÉTNÍCH (UŽ VYHLEDANÝCH)
VÝSLEDKŮ, stačilo otevřít KTERÝKOLIV Z NICH.
A já vám odepsala, že to byly odkazy na Japonsko (obecně) a nikoliv na situaci ohledně muslimů.
Ale jo, beru to – házení do levičáků už tak moc nefunguje, tak jsem teď lhářka.
Mně to nevadí. Od vás ani od Skeptika.
Ti, na kterých mi záleží mě tak neberou.
Nikoliv, byly to odkazy na islám v Japonsku.
Lhářka vám říkám, protože lžete. Nehledejte v tom zase něco, co tam není, jak je vaším zvykem
„Ti, na kterých mi záleží mě tak neberou.“
Jste si jistá?
1) A já vám odpověděla překopírováním dvou úryvků z vašich odkazů, kdy jeden je ve smyslu, že Japonsko není zem pro muslimy a druhý dokonce „konspirační“, kde by všichni, kromě vás pochopili, že jde o současnou evropskou situaci. A tohle jsou vybrané případy konkrétně k muslimské otázce?
2) Je-li v Japonsku podle odhadu 0.08% muslimů, není třeba zatím žádného oficiálního zákazu. Že tam nejsou vítáni a nedostávají běžně azyl zatím postačí.
Vy musíte mít všechno v zákonech dopodrobna vypsáno? Nestačí, že příslušný úředník státní správy dostal (možná – v Japonsku jsem nuikdy nebyla a o azyl nežádala) pokyn muslimům azyl neudělovat, to pro vás zřejmě zákaz není. Protože vám chybí to SLOVO.
3) Jsem si jistá.
1) Nevím, ze kterým „mých“ odkazů jste kopírovala, dával jsem sem jeden.
2) Vyvracel jsem lež, že islám je v Japonsku zakázaný. Není. (kolikrát to ještě budu muset zopakovat?)
3) Jisté jsou v životě akorát dvě věci: daně a smrt. Abyste jednou nebyla ve své bezbřehé naivitě překvapená.
@ Max (originál) – musím uznat, že tu opět přímo přepychově tečeš. Opravdu krásný příklad toho, jak jste vy milovníci chazarských šekelů klidní a v pohodě, protože se vám vaše satanistické dílo daří a není důvod ke stresu. Děkuji ti za další, sice neplánovanou, ale o to zajímavější sondu do duší skutečně těžce psychicky nemocných pacientů, ze kterých se vaše tříčlenná (včetně soudruha přecedy se složkami) chazara až za hrob milující muňka výlučně skládá. Jsi už dokonce více směšný a zábavný, než svého času bývala ufňukaná Pavlínka Septičná z kokotína. Než se z ní nedávno v rámci vašeho oblíbeného multinickaření odporně zapráskaný, dávno protržený hymen, excelovala tu podobně jako dnes ty, ale ty jsi ji teď dokonce o několik oslích délek předehnal.
Připrav se na to, že tě soudruh přeceda začne brzo za své vedoucí pozice v zapráskané voliéře usměrňovat a tlumit, protože nejhlasitěji kvičícím kolaborantem s našimi otrokáři a vrahy na tomto serveru může podle pravidel té vaší provařené a odporně sírou pekelnou páchnoucí muňky přeci být pouze on. Ale jsi vážně dobrý, jak svým vystupováním zde skutečně skvěle pomáháš chazarskou agendu před našimi lidmi na dřeň odkrývat a pomáhat nám ty, kteří ještě váhají a tak úplně ještě satanistickému naturelu těch vražedných, zzzzzápadních démonkratů nevěří o pravdě přesvědčit. Stačí si totiž přečíst kteroukoli tvoji hlášku a pokud člověk není jedním ze tří členů vaší odporné muňky, má nepřekonatelnou chuť ti rozbít držku a pak na zemi ještě přidat pár pořádných kopanců. Pro chazara a jeho propagandu je takový agent, jako jsi ty čistým neštěstím a vůbec bych se nedivil, kdyby se vás za tu totální neschopnost náš národ k milování chazara přesvědčit rozhodl už brzo vyměnit i se soudruhem přecedou se složkami. Budeš potom muset zase zpátky rubat uhel a tak, protože nikde nic jiného pro takové, jako jsi ty nebude. Těšíš se? Já vím, že jo a že dokonce moc, protože tohle ti fakt nejde a jsi už z toho úplně tumpachový a hlavně totálně frustrovaný – tolik úporné, sveřepé snahy s pěnou u huby argumentovat neustále těmi samými mentálními zvratky a pořád ani jeden, ani docela maličký náznak úspěchu. Furt vás lidi kopou s rozběhem do prdele jen otevřete tu svoji chazarem živenou, odporně páchnoucí tlamu.
p. Vylíčile souhlas!!
Politico je žumpa plná dobroserských exkrementů, mezi nimiž plavou multikultipolitkorektní výblitky…nemá cenu se i nich zmiňovat ani je, probůh, citovat!
Když se to hodí, spojí se levičák i ďáblem
A (pseudp)pravičák vyřadí z činnosti mozek.
/Píšu (pseudo)pravičák, protože přirovnáním zdejších tzv. pravičáků nechci ty skutečné urazit./
Vám to možná může připadat jako vyřazení mozku, protože fakta a logika jdou evidentně mimo vás. Zato já vám ovšem nemůžu
„/Píšu (pseudo)pravičák, protože přirovnáním zdejších tzv. pravičáků nechci ty skutečné urazit./“
A čo vy si, súdružko, predstavujete pod takým pojmom „pravičák“?
👍👍👍
Maximusi souhlas.
jo Havel to byl jinej kanon,ten národu pomohl a nebo Klaus.Zeman je nejlepší prezident za posledních 70let,za kterého se osobně nestydím
Ale Pepiku, no tak……..
Jejich kundoš nesnáší prohry? Tak to se těším na jeho protáhlej rypák, až volbu projede. Bude to výsledek jeho usilovné a soustavné práce, kterou si s rozhazováním kýblů jedu dal, sjednotitel
jeden…
Hezky tady zase pláčeš Liborku, opravdu dojemně. Ale nejvíc ze všeho se těším, až po s naprostým přehledem vyhraných volbách Zeman s úsměvem a z paměti pronese svou inaugurační řeč a všem těm odporným chazarským poskokům a jimi obelhaným prosťáčkům a mentálním chudákům, jako jsi třeba ty popraskají vztekem v jejich prázdných hlavách přesně podle vzoru soudruha přecedy hovínka z hyntschiny žilky a budou se mu tak konečně moci intelektuálně vyrovnat. Ano, vyrovnat se soudruhu přecedovi se složkami v jeho schopnosti zesměšnit a ztrapnit se spolehlivě za všech okolností a ještě u toho totálně provařit a zesměšnit na celém českém internetu jméno a příjmení své i svého nebohého, slepého otce. Jsem zvědav, zda odporně sírou pekelnou páchnoucí soudruh přeceda se složkami ze svého dalšího naprostého neúspěchu se zběsile zoufalou kampaní změřenou na pokud možno co nejdůkladnější očernění presidenta Zemana celou tou vaší zavšivenou muňkou kolaborantů s vrahy našeho národa a přímo debaklu se snižováním jeho volebních preferencí všemi možnými i nemožnými způsoby a metodami vyvodí osobní důsledky, zda po těchto konkrétních a tradičně NAPROSTÝCH neúspěších a debaklech na svou dlouholetou funkci rezignuje a uvolní místo jinému, schopnějšímu a snad i méně konstipovanému soudruhovi. A který z těch jeho dvou přiteplenců, kteří jádro vaší odporně páchnoucí muňky tvoří o tuto vysokou funkci svede se soudruhem přecedou se složkami boj úspěšněji, zvítězí uplakaná Pavlínka Septičná z kokotína, nebo jeden a půl inčový, leskle chromovaný, anální shlanger? Já vsázím na Pavlínku, protože svým usedavým pláčem je schopna přehlušit všechny argumenty protistrany a vzbudit tak pro intelektuálně nesmělé jedince dojem argumentačního vítězství.
ty ses v té garage musel přežrat!
NEPOLYKAT!
Ty musíš mít ubohý život, rudý mentále. Tolik zlosti, žluči, zvratků a zapšklosti v jenom komentáři se jen tak nevidí.
Ta rétorika mi někoho připomíná. Každopadně je to moc dlouhé, stačí říct, že Zeman je jednička bez napadání ostatních diskutérů.
Také v tom „duchaplném“ textu spatřujete místního RYZÍHO L-B
?
Nejste dozajista sama – každý „orloj“ však jednou dotiká…
Orlojík se mě chudinka bál, čepejřil se nejdřív jako kohout na hnojišti a pak zalezl jako krysa do díry.
Borsigu
Dávám 100
Jen dávej, Joe, vy jste v té RYZÍ garáži vůbec nějací dajní. Idioti sobě
Každý politik je narcis a histrion, jinak by do té politiky nelezl.
A kdo normální má rád porážku? Odložme fráze a rozeberme si to zcela pragmaticky:
To nemá na nic vliv. Důležitý je směr. Pryč od Bruselu, ne Islámu a politika všech azimutů.
1) co nás ohrožuje?
Současné vedení EU a (jeho přičiněním) islám.
2) Kdo ze současných presidentských kandidátů je proti (dlouhodobě)?
Jen Zeman. Ti další, kteří se alespoň zníní ( Hanig, Fiala a Topolánek) to dělají teď, konjunkturálně..
Resume:
Je jedno, jaké má Zeman motivy. Ale zatím to tlačí správným směrem. Možná se jen chce zalíbit a v duši trpí…
Jak je možné, že ostatní politikové „narcisi“ kolem sebe nerozhazují kýble jedu?!
A právě proto zajistil zvýšení výpalného, které šmejdi, bubáky sem lifrující, dostávaj…
1) Ohrožuje nás plané žvanění a žádné činy – přesně jak to dělá jejich pussydent.
2) Jejich pussydent je proti?
A kdy dodáte nějaký ten odkaz,že je toto tvrzení pravdivé?Zatím jsem o tom jen párkrát četl od lidí jako Vy,ale důkaz mě nikdo z nich nepředložil
Hlasování na RB OSN…
Pane Libore, mohl byste mi sdělit, kdy byla ČR členem RB OSN? Já vím, že v r. 1994 a od té doby nikoli. Že by tam měl Zeman nějaké vystoupení a ještě k připrchlíkům se mi nepodařilo dohledat. Nehapruje Vám to nějak?
Plynule kecá a nejen v tomto.
Rudá mázdra si dovolila nějak moc. Osamocena, bez jejího timurovce Džoua…
Joe už dohopsal
No tak nehraje. Za českou delegaci tam byli Marťani, a vedl je NééZeman, alias Marťanskej strup nejvyšší. Už jednou zde ta polemika byla. Někdo vytáh přímo odkaz. Ale jak je vidět, je to marný, je to marný, je to marný. Věrní ze zemanovic klubu věří raději Zemanovým kecům. Lépe se jim poslouchaj.
Libore – sorry jako, ale neuhýbejte a dejte odkaz. Vy tvrdíte, já se táži a jen tak z pilnosti jsem pátral, leč nenašel. Ať tu nejste za vo*a, tak dejte link, to asi pro Vás nemůže být problém, ne?
Noobody
RESPEKT
Pane Vylíčile
RESPEKT
Zamena na rozdil od tebe knižni velkoobchode alespoň nehrabe k sobě jak slepice na hnojišťu a ma konzistentni nazor na islam. A ten je, ať si mysliš o jeho vlastenectvi cokoliv, pronarodni a prodemokratycky.
Ne, Zeman vůbec nehrabe pod sebe. On má přímo svatozář :-D
„ma konzistentni nazor na islam“
Aneb jak hlupákům mazat med kolem mordy. Hele, Jonasu, když ti bude nějaký obohacovač při řezání tvé hloupé palice tvrdit, že ti ji vůbec neřeže a že je to špatné, budeš mu taky věřit? A věříš i Babišovi?
„Je ochoten udělat pro své vítězství a samolibý pocit z toho vítězství (ne pro funkci, prebendy či něco takového)….“
Číst všechno, nejen co se hodí.
Hlavně POCHOPIT, Janino.
Vy mi něco povídejte o chápání. To je vaše velmi slabá stránka
Opět lžete, soudružko. Vy se bez toho lhaní neobejdete, že?
Jak jinak.
Všichni lžou mimo vás, to není novinka.
Soudružko, opět mi cpete něco, co jsem netvrdil. Takže opět lžete. A, jak je pro vás typické, opět černobíle.
Vy už jste jak ten Babiš „všichni lžou a …. „. Dejte si pohov kámo., zdravý selský rozum vám zřejmě nic neříká, že?
Soudružko, opět mi cpete něco, co jsem netvrdil. Takže opět lžete. A, jak je pro vás typické, opět černobíle.
Takže podle vás lže M.M?
„„Je ochoten udělat pro své vítězství a samolibý pocit z toho vítězství (ne pro funkci, prebendy či něco takového)….“
Nemyslíte, že on zná Zemana lépe než vy?
Ale zas se vám taková slova nehodí, tak opět všichni lžeme.
M.M. nelže. Jenže podle vás potvrdil, že Zeman není na prebendy a že naprosto vše dělá z JEDINÉHO důvodu – vítězství a samolibý pocit z toho vítězství. Což ovšem není pravda, je to jen a opět vaše nepochopení a fabulace.
„tak opět všichni lžeme.“
A opět mi cpete něco, co jsem netvrdil. Kde jsem napsal, že VŠICHNI lžou? Dejte mi sem odkaz na takový můj komentář.
Pokročilá skleróza?
Lžu já, lže Janice, až se vám bude hodit někdo jiný, taky bude lhát.
Takže vy a Janice jste VŠICHNI? :-D
Tak znpvu (pro retardované):
Až nebudete vědět, co odpovědět někomu jinému, jehož argumenty nebudete schopen vyvrátit, vypomůžete si taky tím, že lže.
Je to dostatečně jasné???
Nebo které slovo ještě chybí, abyste pochopil?
Co to zase melete? Vy vršíte jednu lež na druhou. Já vám říkám, že lžete, na KONKRÉTNÍ vaše lži. Pokud lži jsou u vás argumenty, tak se už vůbec nedivím, že je používáte v hojných počtech.
„Až nebudete vědět, co odpovědět někomu jinému, jehož argumenty nebudete schopen vyvrátit, vypomůžete si taky tím, že lže.“
Lež.
„Je to dostatečně jasné???“
Ano, viz výše.
A pořád nějak nevidím, kde bych tvrdil, že všichni lžou. Prostě opět zase vaše lež… pardon, „argument“.
Pane Maxi, klobouk dolů!!!
Musím spravedlivě uznat, že žák (vy) překonal mistry (pp. Holínek a Langer – experti na deformování významů cizích komentářů).
Jak psává jistý Vlado48 – paragraf je proti tomu přímka.
Fajn, takže už víme, že já jsem nikdy netvrdil, že lže každý, i když jsem to „nějakým“ způsobem dle soudružky tvrdil, a že Janina, Janice a Joe jsou všichni. Při nejlepší vůli nedokážu tuto „logiku“ pochopit jinak než lži a vykrucování. A už vůbec netuším, v čem bych měl být tím žákem. Pokud v nechápání nesmyslů, tak tuto vlastnost mám odjakživa
Maxi, tak si tady čtu, že ta Janina se neobejde bez lhaní Tím jste reagoval hned počátkem vlákna na její tvrzení, že chápání je vaše velmi slabá stránka. Znamená to tedy, že je lží, že chápání je vaší slabou stránkou?
Když jsem posledně opisoval vaše výroky, vysvětlil jste mi, co to ve skutečnosti znamená. Tak to teď taky opisuji s doufáním, že mi to taky vysvětlíte. Je to velmi podstatná věc, které chci rozumět. Raději tedy ještě jednou, v čem je lživost Janinina konstatování? V jejím případě hádám, že ke svému tvrzení dospěla po jakémsi zhodnocení komentářů. Jak píši, takový je můj odhad, protože jsem se jí ještě neptal. Chci nejprve požádat vás o i pro mne srozumitelné vysvětlení, neodbyté jinotaji, protiotázkou, či konstatováním zbytečnosti, proč její tvrzení nazýváte lživým.. Ocenil bych oponenturu jejího tvrzení, jsem přesvědčen o tom, že pro svoji odpověď Janině máte důvody. Zmiňte některé z nich, protože v tom opravdu chci mít jasno. Děkuji.
Vážně netuším proč bych vám měl něco objasňovat, když stejně nakonec skončíte u trapných ironických poznámek.
Pane Maxi, marek DNFTT…
Nechci, aby Indy odváděl pozornost. Opravdu, můžete mi to Maxi celé objasnit? Jedna věc je, že se tu mnozí navzájem častují poznámkami o hlouposti. Vy jste na to její tvrzení, že chápání je vaší slabou stránkou, reagoval, že je to lež. To tomu dává odlišný rozměr, než je zmíněné častování, protože je to také tvrzení, znamenající – je lží, že chápání je mou slabou stránkou. Neposuzuji to, nepřidávám k tomu své komentáře. Jen se ptám, a také se na vaši odpověď Janině i odvolávám. Věcné a konkrétní vysvětlení, v čem Janina lže. Skutečně mne to zajímá a možná to pro mne bude i inspirací, stane-li se i mně, že na něčí tvrzení takového charakteru odpovím, že je to lež, a budu také dotázán, kde se ta lež konkrétně nachází.
fikus 14.11.2017 23:02:55 Odpovědět
Výčet lží z „pera“ Janina:
– žádné „složky“ nevedu;
– nikoho jsem neudal (TO jsem podal na osobu, která mi zde opakovaně vyhrožovala fyzickým násilím, a na osobu, která zde šířila pomluvu, že na tomto webu píši za peníze od nepřátel našeho národa);
– „Sliboval jste, že o mně projeví zájem nějaká INSTITUCE“ – nic jsem nesliboval (bez přímého odkazu ne můj komentář, kde by toto tvrzení bylo obsaženo se jedná o další lež).
__________________________
Pan Max měl pravdu, když opakovaně uvedl, že Janina je lhářka (přímo profík-lhářka – dodávám).
http://pravyprostor.cz/glosa-mm-zeman-je-patologicky-samoliby-clovek-ktery-nejvice-ze-vseho-nesnasi-porazku/#comment-578749
___________________________
Pod fikusem jedu vždy od chvíle, když tu blbý muflon začne trollit
Nenechte Maxi za sebe odpovídat Indyho, který odvádí téma na to, kde lhala Janina. Jsem přesvědčen, že mou otázku odpovíte sám. Co je lživého na tvrzení Janiny? Píše, že chápání je vaše slabá stránka. Vy jí na to odpovídáte, že lže, doslovně odpovídáte, že opět lže. Aby nedošlo k jakékoli dezinterpretaci, zde je citace komentáře Janiny:
„Vy mi něco povídejte o chápání. To je vaše velmi slabá stránka“
Na to odpovídáte:
„Opět lžete, soudružko. Vy se bez toho lhaní neobejdete, že?“
V tuto chvíli nechme stranou její ostatní lži, staly-li se. Odpovězte mi tedy konkrétně, v čem lže. Ještě jednou děkuji.
P.S. Mne to Maxi zajímá bez jakékoli přetvářky. Pokud mi tu neodpovíte, svoji otázku připomenu znovu. Sdělí-li jeden druhému, že má potíže s chápáním, a druhý prvnímu odpoví, že je to lež, je velmi důležité, jak to tvrzení zdůvodní. Nepřipojuji k tomu žádná svá tvrzení a názory, nehledám souvislosti v tom kde, kdo, komu a kolikrát také řekl, že lže. Opakuji, toto je konkrétní situace, kdy jeden o druhém něco tvrdí, a druhý to tvrzení označuje za lživé.
„TROLL je v internetovém slangu obvykle anonymní účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě, nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi. Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním.
Činnost trollů neunikla ani sociálním inženýrům. Tak se stává, že je troll placeným, nebo i dobrovolným (z přesvědčení) spolupracovníkem nějaké agentury a jejich činnost bývá za účelem dosažení nějakého cíle koordinována. Cíle mohou být rozličné…“
+++++++++++++++++++++
„Komentář k tématu článku“ výše, od nick Marek, je typickým příkladem trollingu –
https://www.respekt.cz/socialni-site/jak-uspet-v-trollingu
Sudruhu Max(imalni****)
Co ma s tvymi řezači hlav společne Zemak? Opět ti haraši?
Rudý osel Jonas opět nepochopil. Nech si to od nějakého inteligentnějšího soudruha vysvětlit.
Maxiku,
Od nějakeho inteligentnějšiho houpaciho koně než si ty?
Třeba, jak je ti, rudý osle, libo
Jen tak pro zajímavost,
on prohlásil (veřejně) že Islám je Anticivilizace už 2 roky před spuštěním horké fáze islámské invaze. Však se tehdy Saudská ambasáda mohla opupínkovat….
Pane Vylíčile
RESPEKT
A proto se zasadil o zvýšení výpalného pro šmejdy, kteří sem bubáky z Afriky tahaj, konzistente jeden!
Zeman je zásadně ambivalentní. Na jeho řeči se spolehnout nedá. Jen činy dělají muže, ne řeči.
To je komická kritika od někoho, kdo se tak negativně předvedl národu. I když tento kritik zapadl, my si to pamatujeme. Nemusí se nám připomínat.
Čím to jen může být, že ten kritizovanej je údajně kř čistej, ale všichni v jeho okolí jsou dacani, podvodníci a zloději? A aby toho nebylo málo, ty nejlibovější vejlupky si lanařil do ČSSD sám… (Drát)
(Nebo, že by se změnil? Dříve to byl lhář a gauner, ale teď se v pokoře před prezidentskou funkcí změnil k lepšímu…
)
Když tam „ty nejlibovější vejlupky zlanařil“, vytáhl ČSSD z asi 7% na 33%, zatímco uhlazenému nagelovanému Sobotkovi se podařil pravý opak.
Máte-li nějakou dlouhodobou paměť, pak velmi selektivní.
Janino, ohánět se procenty ve volbách? To jako fakt?
A co Babiš? Jak hodnotíte jeho?
Ve volbách dostal téměř 30%. Já ho nevolila, to ale neznamená, že mu ty jeho procenta budu upírat.
A na rozdíl od vás (zřejmě) k volbám chodím a nevymlouvám se na bonmoty, že volby nic nezmění. Možná ne (nebo ne hned), ale s přístupem „nevolit“ se nezmění nic stoprocentně.
Já k volbám taky chodím. Jen že ohánět se 30 % z voleb neznamená vůbec nic vzhledem k tomu, jak lidi volí.
A jak to ten sóuh udělal? V nezávislém průzkumu si zjistil, co lidi chtějí slyšet, a to potom do nich valil vrchem, spodem. Pamatuji, jak republika byla celá oblepena oranžovým svinstvem. Z celé (do té doby poměrně solidní) partaje udělal prolhanou bezcharakterní sebranku. Sobotka (a jiní!) je pouze jeho žák. Originálu samozřejmě nedosahuje. Nebo se snad Bohúš (a jiní) učil u nějakého jiného prolhaného všiváka? Kterého?
Ta partaj díky prolhanosti končí…
Občané už „zapomněli“ na tzv. opoziční smlouvu a řadu dalších Zemanových (slušně řečeno) lumpáren
Kdyby jenom to. Rudí švábové jsou zde ochotni tvrdit, že OPO smlouva neexistuje a že jsme si ji vymysleli za účelem očernění jejich guru…
S Miroslavem Mackem jsem v dávné minulosti vedl nejeden názorově-politický spor (dokonce i veřejně přes média).
S jeho současným hodnocení Miloše Zemana se však shoduji do puntíku. MZ je populista a lstivý narcis, jako vystřižený z učebnice obecné psychologie…
P.S.
Když už jsem zmínil MM, pak psychicky nemocnému anonymu Mentall-Borsig vzkazuji, že rozhovor, na nějž se na stránkách PP nedávno odvolával v souvislostí s mojí osobou, Miroslav Macek nepotvrdil.
Jedná se o další z mnoha lží rudého Mentálla-Borsig.
Borsiga nemá vůbec smysl řešit. Je to ulhaný fanatický psychopat a antisemita schovávající se za nějaký jeho „národ“, za který mluví. Bůhví jestli není nějak napojen na nějakou extrémistickou buňku.
JE !
the warm team from the garage?
which is located in hyntschina
Depááá! Prágl, kontejner U Kapliček.
Tak si to tedy ujasněme soudruzi, kdo je kdo, ať si zase za chvíli někdo směšně a hlavně zcela zbytečně nestěžuje „redakci“, že je z něčeho „křivě a sprostě“ osočován a naprosto zbytečně opět neprosí o podivný „zákaz“ použití určité kombinace písmen jako uživatelského jména na tomto webu. Jak sám právě popsaný, mentálně těžce postižený majitel prasklé žilky v hlavě svým příspěvkem pod vzpomínanou (odpornou) kombinací písmen dokazuje, litanie a vlezdoprdelně škemravé, směšně ponižující a každého normálního člověka popuzující prosby nepadly na úrodnou půdu a nikdo zde toho slavného Mi1ivoje Šu1ínka na pokyn soudruha přecedy se složkami nezakázal a ani nezakáže.
Zcela nesoudný uživatel asi 50ti alternátorů, agresivní a prolhaný tvor, který je navíc majitelem do ruda ošoupaných palečnic, kterými se ve spolupráci se svou armádou alternátorů z několik online zařízení naráz snažil dlouhé měsíce „pajcováním“ lživě ovlivňovat veřejné mínění. Zcela znemožněn jak díky svým sprostým výpadům proti spoludiskutujícím, tak díky svému typicky odpornému stylu lezení do zadku jak chazarům, tak USA, tak Izraeli, tak Kříži a vůbec všem, od kterých zrovna něco potřebuje. S M. Mackem sice podle svých „bojoval“, když se snažil v jeho místní organizaci ODS protlačit po převratu a získání falešného negativního lustračního osvědčení pomocí rozeštvávání členské základny, anonymních udání a vyfabulovaných, křivých obvinění kde koho a již posanému, naprosto odpornému vlezdoprdelnictví k nějaké té funkci a pan Macek si s ním s přehledem vytřel svoji zkorumpovanou řiť a způsobil mu značnou psychickou újmu tou hroznou a důsledně veřejnou ostudou, kterou si tento starý, rudý pitomec svým hujerským angažmá v ODS ve svém okolí způsobil. Za to se mu soudruh přeceda se složkami ještě několik let pokoušel neúspěšně, o to však sveřepěji pomstít a na moji otázku, zda si na nějakého člověka tohoto jména z tohoto období pamatuje mi odpověděl, že tam k nim nějaký hovínek z ulice tenkrát přišel, že se snažil budit dojem ostříleného nomenklaturního kádra, který všude byl a od všeho má klíče a výše popsanými metodami se snažil „urvat“ pro sebe co nejdůležitější, stranickou funkci a přístup k moci. Když se po několika jeho typických, neohrabaných přešlapech prozradil a znemožnil, tak se s kolegy prý tenkrát vzájemně shodli, že takového prašivého, zákeřného šmejda nemůžou mezi sebou potřebovat a vyrazili jej s obrovskou ostudou rovnou na ulici. A teď se tu bude tentýž zkrachovalý, prolhaný nomenkaturní kádr a celoživotní kolaborant s každým režimem proti našim lidem dušovat, že jemu někdo něco nepotvrdil? Jako na placatý šutr soudruhu hovínku z hyntschiny, jako na placatý šutr na tebe každý víš co, že jo?
Další dva okamžitě poslušně přiskočivší, chazarem obelhaní chudáci se svým projevem prozrazují jako Pavlínka Septičná z kokotína a zneuznaný emigrant františek, v minulosti vystupující i pod přezdívkou shlanger. Jsem totiž přesvědčen, že takto hluboce ryzí idioti, aby přiskakovali k právě defekujícímu soudruhu přecedovi a takto lačně a veřejně mu lízali hnědku jsou tu jenom dva.
Ty musíš mít ubohý život, rudý mentále. Tolik zlosti, žluči, zvratků a zapšklosti v jenom komentáři se jen tak nevidí.
Pravda tě bolí a pálí tak strašně moc, že musíš instantním přiskočením má slova okamžitě do písmene potvrdit?
Good job – I see you were really trained well, comrade.
Díky za potvrzení mých slov, ubožáku
Vše, co ve svém „komentáři k tématu článku“ (jako takřka vždy),
napsal psychický nemocný anonym Rheinmetall-Borsig (R-B), je snadno vyvratitelná LEŽ – viz odkaz níže.
S MM v souvislosti s mojí osobou R-B
nehovořil, MM mu nic, co výše píše, nesdělil, v Hynčině jsem nikdy nebydlel
a nebydlím,
o prověrku NBÚ
na stupeň utajení TAJNÉ (jejíž součástí je i lustrační osvědčení) jsem žádal až v roce 1995, kdy jsem již tři roky nebyl s MM v žádném kontaktu.
http://www.cibulka.com/nnoviny/nn1992/nn2892/obsah/31.htm
P.S.
Stav ducha R-B výstižně vyjádřil pan Max ve svém komentáři výše {Max (originál) 14.11.2017, 11:21:10}.
„…jako na placatý šutr na tebe každý víš co, že jo?“
Nějak se ti to nedaří, R-B (rudý mentálle – jak píše Max).
Bezmála tři roky
tu bezúspěšně přiskakuješ a vyhrožuješ, jako kudlanka nábožná před smrtí…
Takový vylágoš se jen tak nevidí
Nelze zakrýt údiv nad tím, že i mafián Profaci přiznal porážku R-B a jeho usvědčení z opakovaných lží.
Borsigu
a 100
Haf, Joe. Jen do toho, rudý psychopatický mentál potřebuje podporu každého idiota
…stejně jako „pražský orloj“, jenž po dobu rekonstrukce Staroměstské radnice „přestal tikat“…
borsig-orloj-noobody-joe-janina-vlado-kadel-maximus=DNFTT
Ti si vždy rozumí a vzájemně notují… dokud nepřestanou tikat.
„Bůhví jestli není nějak napojen na nějakou extrémistickou buňku.“
Vypadá to, že máte u Chovance „vedlejšák“. Kolik extrémistů, xenofobů, rasistů a nácků kromě p.Borsiga jste už odhalili v tandemu s p. Holínkem?
Janino, jste tak tupá, nebo to překrucování a podstrkování děláte schválně? Nevím, co z toho je horší.
Pane Maxi, viz můj komentář výše (14.11.2017, 13:23:18)
Jo jo, levičáci v jednom šiku. Proletáři se spojili
Cháááááááááááááááááááááá
(autor výroku Joe Prafaci).
Zato vy jste si vybral spojence par excellence. Gratuluji.
A už se ničemu nedivím, takže Maxi (originále) – končíme!
Spojence??? Nedivím se, že vám p. Holínek vadí, vadí přece Kadlovi, podle kterého je udavač a fízl, protože se snaží kontrolovat stát jeho hospodaření
„takže Maxi (originále) – končíme“
Došly „argumenty“?
Marxíku
Dát se do holpecu s agentem estébé, tak to je něco
Ale Joe, já vím, že lži vám kremrolím tryskají z mord tak nějak samy a plným proudem
Maxi, tak to už jsme tři (jmenovitě).
Tak nám lháři tak rychle přibývají, že za chvíli jimi budeme opravdu všichni (čemuž jste nechtěl věřit – viz výše) – samozřejmě kromě vás a vašich pečlivě vybraných spojenců.
Janino, oni nepřibývají, oni jsou tady v konstantním počtu.
„samozřejmě kromě vás“
Samozřejmě. Nebo snad máte nějaký můj komentář, kde jsem lhal?
„a vašich pečlivě vybraných spojenců“
Když někdo lže, tak lže. Spojenec nespojenec. Já za to nemůžu, že lež je primárně „argumentem“ vás levičáků.
Trpělivost.
To víte, na mě neplatí, že 100x opakovaná lež se stane pravdou
Rozumím. Vy jste na lži expert.
Já? Ale kdepak, vaším peřím se chlubit opravdu nehodlám
Jste učenlivý!
Tohle mi soustavně „podsouvá“ p. Holínek s p. Langerem.
Nějak se do toho slova zamilovali, ale běda, když ho někdo napíše jim. To hned nerozumějí a výrok „ftipně“ překroutí k nepoznání.
To ale už umíte taky a docela dobře.
Jestli máte zájem, naučím vás ještě pár „holínkovštin“. Před nedávnem jste psal, že jste tu dlouho nebyl, tak pro informaci. Ta lhářka už je poněkud jednotvárná.
„To ale už umíte taky a docela dobře.“
Sem s důkazem.
Pokud jste si při své omezené chápavosti dosud všimla, tak p. Holínek na vás již delší dobu …. jak na placatý kámen (jak dnes jinde psal Borsig).
Ten Borsig, který stejně jako Profaci, opakovaně lžou o mé spolupráci s StB,
a kterým Vy tak často přitakáváte.
Lžou a pomlouvají, aniž by předložily jediný důkaz. Zřejmě to vás na nich tolik fascinuje.
P.S.
To „y“ ve slově předložily značí, že se jedná o rudé zrůdy.
Ale hovno ty jeden odporně páchnoucí soudruhu hovínko z hyntschiny, to naprosto jasně ukazuje na to, že jsi se tu po několika naprosto neúspěšných pokusech svými fabulacemi o zištném cibulkovi a jeho selektivních seznamech a z nich pramenících falešných negativních lustračních osvědčeních tak rozklepal vzteky a taky neúprosným a pokročilým stářím, že už blábolíš naprosto z cesty a ještě ke všemu se ti nedaří ani ta komunistickými pedagogy tak důsledně vštěpovaná shoda podmětu s přísudkem, to je celé ty jeden trapný, starý a satanovou sírou pekelnou na sto honů páchnoucí, poloslepý, směšně nabubřelý a jako krocan vztekle agresivní pitomče.
„…komunistickými pedagogy tak důsledně vštěpovaná…“
Mentáll-Kadel v akci
http://pravyprostor.cz/zdaneni-cirkevnich-restituci-by-byl-zacatek-konce-pravniho-statu/#comment-579218
Jo?
Nějak se mi nezdá.
O vaší spolupráci s STB nevím nic, takže jim těžko mohu přitakávat.
Vím jen to, co tady na sebe prásknete sám. Složky a udávání.
A nedržíte slovo.
Sliboval jste, že o mně projeví zájem nějaká INSTITUCE – a kde je? Nikde nic!
To je všechno co k vám píšu a psát budu, uznám-li za vhodné.
Výčet lží z „pera“ Janina:
– žádné „složky“ nevedu;
– nikoho jsem neudal (TO jsem podal na osobu, která mi zde opakovaně vyhrožovala fyzickým násilím,
a na osobu, která zde šířila pomluvu, že na tomto webu píši za peníze od nepřátel našeho národa);
– „Sliboval jste, že o mně projeví zájem nějaká INSTITUCE“ – nic jsem nesliboval (bez přímého odkazu ne můj komentář, kde by toto tvrzení bylo obsaženo se jedná o další lež).
_________________
Pan Max měl pravdu, když opakovaně uvedl, že Janina je lhářka (přímo profík-lhářka – dodávám).
No vidíš, je to s tebou pořád na jedno brdo. Už na to nestačíš, nezvládáš ani udržet jednu identitu. Co chvíli tu píšeš pod jiným nickem, reagujíce a naprosto jasně navazujíce na své předchozí blábolení pod zakázaným nickem M1l1voj Šul1nek a tvá psychická nemoc už je v takovém stádiu, že jsi si toho v tomto případě zatím ani nevšiml a nepoužil někteoru ze svých oblíbených, vše vysvětlujících PSek, která ve skutečnosti jen dokazují pokročilého Alzheimera, spojeného se stařeckou demencí a klasickým, stařeckým přeceněním svých sil. Takové symptomy jsou pro nesoudné, každému režimu přisluhující a zhýralým životem rozmazlené, vlastizrádné šmejdy přesně tvého ražení, kteří by moc rádi za chazarské peníze našim lidem ze všech sil škodili, ale jsou tak debilní, že to musí dělat už jen jako koníčka naprosto typické.
Mentallní osle-
Bořivoj Holínek 15.11.2017 01:41:16 Odpovědět
fikus 14.11.2017 23:02:55 Odpovědět
Výčet lží z „pera“ Janina:
– žádné „složky“ nevedu;
– nikoho jsem neudal (TO jsem podal na osobu, která mi zde opakovaně vyhrožovala fyzickým násilím, a na osobu, která zde šířila pomluvu, že na tomto webu píši za peníze od nepřátel našeho národa);
– „Sliboval jste, že o mně projeví zájem nějaká INSTITUCE“ – nic jsem nesliboval (bez přímého odkazu ne můj komentář, kde by toto tvrzení bylo obsaženo se jedná o další lež).
__________________________
Pan Max měl pravdu, když opakovaně uvedl, že Janina je lhářka (přímo profík-lhářka – dodávám).
http://pravyprostor.cz/glosa-mm-zeman-je-patologicky-samoliby-clovek-ktery-nejvice-ze-vseho-nesnasi-porazku/#comment-578749
___________________________
Pod fikusem !!!!! jedu vždy od chvíle, když tu blbý muflon začne trollit
Jedeš a zdaleka nejen „tu“, dědku jeden nestydatá, sprostá, špatně vychovaná, podlá, hnusná, zlá a arogantní pod kdečím a ve své zapráskané voliéře asi i s ubohou šlápotou*, jak právě těmito absolutně „out of control“ komentáři, kdy už jsi vzteky naprosto bez sebe a přestáváš se kontrolovat dokazuješ i na kdečem a na to taky ty konkrétně i dojedeš. Nothing, but a joke, and a pretty bad one on top of that. Nothing but a number one moron of whole czech internet political scene.
* Tak jmenuje se Pavel, nebo ne?
Nehodlám urážet pana presidenta, protože president by se nikdy urážet neměl. Nicméně s názorem M. Macka (a nejen jeho) se plně ztotožňuji.
Nehodlám urážet ani některé diskutéry, protože mi za to jednoduše nestojí.
Psí hlas do nebe nejde
Jak to víš?
Tak už jenom čekám až z MM udělajá „Garážisti“ židobolševického agenta FEDu!
Citát : „Miloš Zeman ….. je to patologicky samolibý člověk, který nejvíce ze všeho nesnáší porážku“
Já bych jenom namítnul, že takových dispozic jsou v politice všichni, takže Zeman se od ostatních nijak neodlišuje.
Jejich pussydent se prý neodlišuje ! ! !
Chápu, že prolhaný gauner, podrazák nechápe, co dělá jejich pussydent špatně, co těm ostatním na něm vadí. Vždyť jeho chování je normálka, že?!
Liborku, že ty sis zase nevzal prášek na hlavu ?
Všichni ostatní jsou proti Zemanovi ryzí andělé s bílými křídly vznášející se v nebi a nechtějí nic jiného, než mít slastný a báječný pocit z tvrdé porážky a zostuzení svými konkurenty, že ano ?
Jaká sžíravá nenávist musela tvým pussydentem lomcovat, když předvedl na hradě šmatlhůlku coby ukazovátko a chování exelentního burana?
Jinej politik by se dokázal povznést, ne tak kundoš…
Je velice půvabné, jak se odhaluješ a hájíš zubatého a plešatého neomarxistického zmetka. Toho levičáckého a kolaborantského spratka Sobotku měl Zeman tou holí seřezat, protože jej doma řezali málo.
Asi by to přes sTOPku a Zelený se Starostama neprošlo, ale ta představa je velice uspokojující. Ten ulíznutej uličník by zasloužil, …!! Jsem stopro přesvědčen, že on je přesvědčen, že vše dělal ve prospěch národa. Akorád neřekne, že vyvoleného.
Jinak s MM v zásadě souhlas. Zeman je sebestředný a pomstychtivý starý slon, který nikomu nic nezapomene a se starozákonnou biblickou přesností „oko za oko, …“ všem vrátí. Nejsem z něj nadšen, nikdy jsem nebyl a asi nikdy nebudu. Jen si uvědomuji, že proti bildeberskému knechtovi, který nerespoktoval ani doporučení PS PČR ohledně diplomatické zdrženlivosti v případě Kosova a stovek dalších excesů a otevřeného farizejství v přímé přenosu je dědek Zemanů přeci jen tou lepší volbou. Do dokonalosti mu chybí minimálně tolik, co mně (zatraceně moc). Cením si na něm otevřenost, pronárodní orientaci, přijatelnou míru bonmotů, upřímnou snahu dostát svému slovu a názorovou pevnost, snahu vytvářet mosty mezi kulturami a příleřitosti pro naše podnikatele, stejně jako to, že se neštítí lidí a dokáže s nimi hovořit i o nepříjemných tématech. Vadí mi jeho poklonkování Izraeli, až příliš pozitivní vztah k alkoholu (kam se však hrabe na Jelcina, nebo Vaška Lahváče), nedostatečně presidentké chování (někdo uvedl „buranství“) a zřejmě mizerné výchovné působení na dceru (její excesi v nočních podnicích). Občas se neztotožňuji s jeho názory, ale to ani s manželkou, nebo spolupracovníky a podřízenými, takže to mi vrásku nedělá.
Z důvodu zdravotního stavu? (odpozorováno v Tv) bych byl raději pro jiné kandidáty. Horáček by byl stejný úlet jako Venca Lahváč (spolupracovník STB, vekslák a šmejd klouzek), Drahoš jako sluníčkový vítací president střelený zeleným prakem mi také vůbec nesedí. O ostatních nevím skoro nic, než že někteří jsou otevřenou akvizicí finančních a ekonomických oligarchů (budou prosazovat jejich zájmy?) Kdyby kandidoval Kubera, nebo mladý Klaus, tak bych volil mezi těmito dvěma. Bohužel tomu tak není a tak bude volba bohužel jasně pro dědka mstivýho a bez vychování – Zemana. Nejsem na to hrdý!! Jiného – stejně špatného – kandidáta nevidím, jen zástup ještě horších. A Topol jim nasazuje korunu.
Tak co s tím Libore a vy další chytráci, co víte nejlíp jak my jsme troubovití. Copak máte vy za trumfy a koho byste vy národu doporučili. Odsudek není problém, ten umí dát každý! Ale dejte návrh na někoho s doporučením, proč by měl zaujmout třeba i mě. Možná jsem někoho přehlédl a jeho kvality nedocenil, tak sem s nimi!!
Se vším souhlasím, jako u Vás v podstatě vždycky. Jaký máte názor na nedávná Zemanova slova, že je žid ? Jak to mám vnímat ? Rodem etnicky po židovské matce, náboženský konverzí k judaismu či jako sympatizant s Izraelem ?
Jo jo, levičák si s levičákem bude vždy tak nějak rozumět
Origo Maxi – Vy jste poněkud zamrzl v r. 1988 a máte spojen pojem „levice“ s východem.
Ano je tomu tak, ale to musíte poněkud na jih a zaměnit Rusko za Čínu. Dokud tohle nevstřebáte, do té doby melete kraviny!
„Origo Maxi – Vy jste poněkud zamrzl v r. 1988 a máte spojen pojem „levice“ s východem.“
Omyl, nemám.
„Ano je tomu tak, ale to musíte poněkud na jih a zaměnit Rusko za Čínu. Dokud tohle nevstřebáte, do té doby melete kraviny!“
Vy máte zase spojenou levici s komunisty. Dokud nepochopíte, co je to levice, tak budete mlít kraviny. A ne, levice opravdu není to, co je nalevo od vás
Tak pane kolego, z toho též nejsem moc moudrý. Jak jsem psal výše, jeho příliš vstřícný postoj k Israeli mi nesedí, důvody známe oba i když po sdělení původu jeho jednání rozumím. Pravdou je, že hebrejci jsou především judaisté, pak kosmopilité, egoisté a někde na konci hodnotového žebříčku součástí národa kde vyrůstají a žijí. Není jich mnoho, kteří mají za skutečnou vlast rodnou zem a nikoli Jeruzalem. Snad to platí o Bohumilu Kurasovi, Miloši Zemanovi a pár dalších. Jistotu budeme mít při lámání chleba – tam každý ukáže co v něm je.
Zatím si musíme vystačit s vírou, že naše zájmy jsou i zájmy jeho. Jestli je to tak, pak jsem v pohodě. Dosud jsem se nedostal k info, že jsou v nějakém zásadním rozporu, proto je má důvěra pevná.
Ovšem, socany vždycky sr@l kladný postoj k nezávislému Izraeli.
nementále – socany byl Israel VELEBEN, protože socani a komouši jsou děti hebrejských rabínů. Jejich kibuci jsou ukázkovým příkladem komunistického hospodaření (bez jakékoli ironie!). Nedělám si však iluze, že zrovna Vy pochopíte o co go!
No to jsou teda kraviny :-D Budete z toho obviňovat i amiše? :-D
Septik teď přímo čítankově vylil s vaničkou i dítě a naběhl si ukázkově na vidle. Inu, typický omezený trouba.
Ta slova, že je žid asi nelze brát doslova. Viděla bych v tom spíš parafrázi slov prezidenta Kennedyho, která pronesl v Berlíně. Řešil tehdy někdo, jestli byl Kennedy původem Němec? Každému bylo jasné, co tím chtěl říci. Tedy podle mně tím vyjádřil Zeman podporu Izraeli.
I když se mnoho lidí vymezuje proti Izraeli, ta situace tam mi připadá hodně složitá a rozhodně ne taková, abychom řekli Izrael je čisté zlo, Izrael je čisté dobro. Tam, kde zaslouží podporu, má se mu dostat. A naopak.
„Copak máte vy za trumfy a koho byste vy národu doporučili.“
To je furt dokola. No jak ve zvláštní škole, že, Noobody?
Origo Maxi – i ve zvláštní škole se žáci musí ptát, aby se něco dozvěděli. Když jim učitel nedá odpověď, tak i troubovitý žák jako já pozná, že učitel ví to samé lejno jako on a učitel ztráci důvěru. Že zrovna Vám tohle musím já hňup popakovat!
To Vás při přípravě na post trolla na PP neučili??
Vy nečtete zdejší diskuze? Tahle otázka tady už padla mnohokrát.
„To Vás při přípravě na post trolla na PP neučili??“
Ne
Čtu, ale jen některé a jen občas a odpověď na mou otázku jsem nikde nečetl. Proto jsem se dovolil otázat soušky učelky, abych dohnal co jsem chyběl.
Aha, tak doufám, že vám souška odpoví
„jak se odhaluješ a hájíš zubatého a plešatého neomarxistického zmetka“
Nic takového jsem nikde nenašel, rudý RYZÍ levičácký šašku. Takže jako správný levičák lžeš, až se ti od huby práší.
Je úplně jedno, zda byl na hradě plešatej zmetek, nebo někdo jinej. Podstatné je kundošovic chování.
Lubomíre
Ty prášky na hlavu – to je dobrá připomínka
Jo jo, potřebujete je jako sůl
Jenom bych se zeptal. Znate nějakeho polityka, ktery snaši a libuje si ve sve poražce?Ja jsem si všimnul, že kromě snad slunečnice Fischerove se všichni polityci snaži udržet v polityce za JAKUKOLIV CENU. lŽOU, ŠPINI DRUHE, ŽADNA PODPASOVKA ANI FALEŠ JIM PŘI TYM NENI CIZI.
PS: Vemte si kupř. Vasila Lahvače. Slibil, že bude v uřadu pouze jedno volebni obdobi. A nakonec tam byl po 3 obdobi a aby ho mohli zvolit tak museli zavřit do vazby posrance Sladka. A Havel měl př tym hluboce zavřene obě oči. Aby mohla „pravda a laska“ zvitězit. A jak se tento sudruh snažil o Nobelku. Ja, ja. Podobnych polityku sudruzi, su cele stohy. Opak je spiš vyjimku.
I kdyby ten člověk ležel polomrtvý na zemi, vy prostě nikdy nepřestanete do něj kopat
Jenže on neleží, on se naopak cpe na funkci pussydenta
„… vy prostě nikdy nepřestanete do něj kopat.“
Kdo zákeřně kope do svých oponentů, ba dokonce i do bývalých spolustraníků (viz např. „lánský puč“, který se odehrál 26. října 2013 na zámku v Lánech po vyhlášení výsledků voleb do Poslanecké sněmovny), většinou schytá kopance i na smrtelné posteli, což se v případě MZ neodvratně blíží…
Po ovoci jejich poznáte je.
Ale pochopili. Je třeba bránit pussydenta do posledního dechu, je tak?
Ne, Maxi,
„Lze Zemana nemít rád a ti, co umí nenávidět, ho mohou i nenávidět. To je ještě normální. Ale zaujatost, jaká byla předvedena /v pořadu nedělních 168 hodin na ČT 1/ kde se autoři pořadu přímo ROCHNILI při spekulacích o Zemanově zdraví, z toho mně bylo na zvracení,“ píše Radim Valenčík“.
Více zde: http://www.quintus-sertorius.net/news/pokud-by-nekdo-i-v-soukromem-mediu-predvedl-neco-takoveho-v-dobe-nemocneho-havla-jako-ct-v-pripade-prezidenta-zemana-byl-by-mainstreamem-upranyrovan-k-smrti/
—————
A to je to, proti čemu normální lidé protestují, což vy ve své averzi a nenávisti považujete za „bránění“.
Hm, tak na ČT nekoukám, takže o něčem takovém nemám ani tušení
Ale o tomhle článek není, že ne?
Ne.
Jde o to, že fanaticky nikdo Zemana nebrání. Vadí pouze to, jak se tady leckdo prezentuje v domnění vlastní myšlenkové velikosti a dokonalého vyjadřování (Maxi – prosím! píšu obecně!!!) a cítí se být ostatním nadřazen. A navíc (a o to v tom pořadu asi šlo – taky se na ČT nedívám, ale ono stačí průběžně číst, jak vystupouje naše „elita“), ta „elita“ ozdobená všemožnými akademickými tituly a „umělci“ a vyjadřují se způsobem, kdy dlaždič je proti nim vzor jemnosti a uhlazenosti.
A ti si osobují právo nazývat jiného buranem a stydět se za něho? Za sebe ne???
„Jde o to, že fanaticky nikdo Zemana nebrání.“
Vážně? Opět takový definitivní plurál… nechcete si to po sobě vždy přečíst a odstranit tyhle vaše všelidové výroky?
Jak už jsem psal, ČT nesleduji, ale živě si tu estrádu dokážu představit. A k tomu můžu jen dodat: jeden za osmnáct a druhý za dvacet bez dvou
To ovšem neznamená, že by kritika Zemana nebyla oprávněná. Přece něco nepřestane být pravdou jen proto, že to zrovna říká nějaká „elita“.
Proti kritice nikdo nemůže říci slovo.
Ale vystrojit PREZIDENTU republiky za jeho života fingovaný pohřeb – to považujete za vhodně vyjádřený názor a to ne plebsu, ale „umělců“ s nadšeným souhlasem „akademiků“?
Psát o něm, že umírá na rakovinu krátce poté, kdy lékaři vydali tiskovou zprávu, že kromě diabetu a jeho komplikací (neuropatie) je zdravý? Věšet rudé trenky nad Hrad českých králů (který nepatří Zemanovi) – je jasné, že VÁS to neuráží, protože Hrad VÁM nepatří, ale jsou jiní, které to uráží. A spousta dalších, možná ne tak závažných kauz.
Uvšdomujete si, že kritika je něco jiného a tím, že sprostě napadáte nejvyššího představitele republiky – a nezáleží na tom, jestli ho nenávidíte či ne – dáváte světu na vědomí, že ani vy, občan za moc nestojíte? Že si do vás může každý kopnout a taky to s gustem udělá? Nebo jste opravdu tak splachovací? Nemáte žádnou hrdost? Za Zemana se stydíte, za sebe ne?
Nic z toho jsem nedělal, tak mi to, ku_rva už, přestaňte neustále lživě podsouvat. Já vám na nějaké nejvyššího představitele vaší republiky zvysoka…
„Nemáte žádnou hrdost?“
Právě že mám na rozdíl od vás.
Děkuji,
asi tak jsem to myslel.
Jedno je „myslet“,
a druhé napsat – „I kdyby ten člověk ležel polomrtvý na zemi, vy prostě nikdy nepřestanete do něj kopat :negative:“ – bez dalšího upřesnění.
Když jen napíši – „I bohumil si kopne…“,
a neupřesním, že do míče, pak si mnozí mohou myslet, že kopne do Zemana.
Jste asi jediný, kdo bohumilova slova pochopil nesprávně.
Podsouváte (váš oblíbemý výraz, tak snad mu i rozumíte) těm slovům úplně jiný význam.
Ale to není překvapivé. Proto si asi s Maxem tak dobře rozumíte.
Svůj k svému, jak se píše na jiném místě – je to tak?
„Podsouváte (váš oblíbemý výraz, tak snad mu i rozumíte) těm slovům úplně jiný význam.“
To je právě to, p. Holínek nic nepodsouvá, jen se vám snažil naznačit, že bohumilovo vyjádření je hrubě nejednoznačné a pochopit ho MOHL (nikoliv musel) pouze ten, kdo viděl tu estrádu na ČT. Všichni ostatní (včetně mě) ho mohli pochopit a nejspíš i pochopili „špatně“, tedy úměrně k obsahu článku.
Děkuji,
asi tak jsem to myslel.
Nebylo to myšleny v kontextu s ČT, bylo to myšleno že kdejaký pisálek si honí triko na osobě MZ. Je strašně jednoduché špinit osobu kterou špiní všichni. Tito pisálci, redaktoři, blokeři a další rádoby umělci a jiné kreatury prostě nic jiného neumí. Prostě pojďme si kopnout do mrtvoly(myslím obrazně).
Babiš jako téma teď netáhne tak pojďme na Zemana, ten se taky nehodí. A nijak ho nebráním ale z toho panoptika které bylo na výběr to byla nejlepší volba. Bohužel historie se opakuje. Samozřejmě vzhledem ke stáří to není ideál ale abych ho špinil při každé přležitosti – proč? Nechci spadnout na jejich úroveň.
On si ten ulhaný pokrytec nic jiného nezaslouží. Tím spíš, že ho jeho skvadra, kterou on sám nazval idioty, brání do roztrhání těla.
Pokud jde o pisálky, tak ti se holt věnují aktuálním událostem (volba prezidenta), na tom nevidím nic mimořádného.
Bohumile,
Max s p. Holínkem (ale takových je tu víc), ze sebe raději udělají blbce, protože i mírně retardované dítě by pochopilo správně.
A ještě to rozpatlávají ve snaze obvinit jiného. Přitom je nikdo nenutil odpovídat, natož tak blbě.
No, co naděláte, jiní už nebudou. Na to nemají ani náhodou, jak je vidět .
Já vím
, že pokud sdílíte na PP jiný názor, tak se na vás sesypou naši ochránci veškeré demokracie na světě. Ale to je na každém diskuzním foru, nelze už jen tak podebatovat bez urážení všeho a všech. Škoda
Janino, mírně retardované dítě by v první řadě napadlo, že komentáře se vztahují k článku, pod kterým jsou umístěny. Zejména v případě, že jsou první ve větvi (nereagují na jiný komentář) a jsou bez bližšího upřesnění. Bohužel ani mírně retardované děti ani já nevlastníme vaši úžasnou křišťálovou kouli nejspíš „sdělano v SSSR“
Bořivoj Holínek 14.11.2017 10:47:56 Odpovědět
„… vy prostě nikdy nepřestanete do něj kopat.“
Kdo zákeřně kope do svých oponentů, ba dokonce i do bývalých spolustraníků (viz např. „lánský puč“, který se odehrál 26. října 2013 na zámku v Lánech po vyhlášení výsledků voleb do Poslanecké sněmovny), většinou schytá kopance i na smrtelné posteli, což se v případě MZ neodvratně blíží…
__________________________________________________
Výše uvedeným příspěvkem jsem reagoval na následující komentář:
bohumil 14.11.2017 10:30:41 Odpovědět
I kdyby ten člověk ležel polomrtvý na zemi, vy prostě nikdy nepřestanete do něj kopat
__________________________________________________
Nechť si soudný čtenář PP moji reakci vyhodnotí sám, bez manipulací ze strany rádoby-diskutérky…
Je to tak Indy, znovu se tě musím zastat. Na světě je hromada pochybnejch existencí. Třeba zrovna ty, co je dáváš do seznamů. Jeden každej z nich, až bude smrtelně chroptět, po zásluze si od tebe slízne kopačák. Z naprosto spravedlivejch etickejch důvodů. Co s takovejma! Správně to říkáš u tý inteligence a racionality, prostě, tak musí inteligent zacházet s hnidama, který si vymejšlej, že jseš Jemelka! Zkopat je, ať si to konečně uvědoměj! Já bych na tvým místě zkopal ještě taky ty, co tu dokola připomínaj, jaký jseš proradný prase a harašej úplně zbytečně a po sezóně tvejma kostlivcema. Život přece každej den od toho ujde kus cesty, tak se maj nechat hnít. To ti musí každej soudnej uznat, že sice jseš děsný hovado, ale že tam máš nad tím ten etickej vykřičník!
Víš co, taky tam prdni ty trolly, ať to nevypadá, že jsme domluvený…
„TROLL je v internetovém slangu obvykle anonymní účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě, nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi. Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním.
Činnost trollů neunikla ani sociálním inženýrům. Tak se stává, že je troll placeným, nebo i dobrovolným (z přesvědčení) spolupracovníkem nějaké agentury a jejich činnost bývá za účelem dosažení nějakého cíle koordinována. Cíle mohou být rozličné…“
Hodně o tom víte. Vlastní praxe s předchozím agenturním školením???
Nebuďte zvědavá, budete brzo stará!
I když podle vašich slov máte „zenit“ již dávno za sebou
je uzasne kolko sprofanovanych grazlov, Macka nevynimajuc si svoje ega musia neustale masirovat
Sudruzi z W3V v plnem nasazeni v celodenni šichtě. I se svym přecedou, ktery zde již tradyčně vubec neni. Sudruzi, on tu neni.
Proč tady jsi ty, sračkoide Jonasi Latrinine?
Má celodenní šichtu, na úřadě je nuda
Jonášu
Rudá garda neobolševiků W3V je opět v plné zbroji a dělá tady mezi námi pravičáky trapné exhibice. Asi došly penízky a je potřeba si zase nějaké zelené papírky z US Embassy z Tržiště či korunky od eurohovnot buzny Jandy vysloužit.
Ale něco mi přece jenom nesedí : Kde je vždycky výřečný s. Langer alias Petr Cibulka z Pravého bloku alias Varholík, známý pod přezdívkou kontrarozvědčík ?
Originální Max – zastupující v úřadě……
p.s. Jeden odešel ( pravděpodobně zasloužená zotavená…) , druhý se (znovu)vynořil .
Zkrátka dočasné střídání stráží….
Pánové
Jsem rád, že vám, rusofilckám, ležím v palici. A ne, neboj, dělám to sám a naprosto dobrovolně
Tak aby pan Max nestál sám tváří v tvář údernému oddílu rudoarmejců:
Báryšňa Nataša kráčí večer ze sovchozu domů přes Leninův park. Ve tmě k ní náhle přiskočí banda chuligánů, povalí ji na zem, stáhnou jí kalhotky – a zmizí.
Překvapená Nataša přijde domů a přemýšlí: „Tak, dneska mi jenom stáhli kalhotky. Dobře, tak já zítra večer půjdu ze sovchozu bez kalhotek, snad se tam zase ti chuligáni objeví a dnešek bude mít pokračování.“
Druhý den jde báryšňa Nataša opět domů přes park a bez kalhotek. U Leninovy sochy ji opět přepadne parta chuligánů, povalí ji na zem, natáhnou jí kalhotky a zmizí. Nataša je přímo zdrcena, usedne na lavičku a si rukou bezděky zajede do kalhotek. Pojednou tam nahmatá jakýsi lístek. Vytáhne jej a při plamínku sirky čte:
„Včera pos..ný, dneska vypraný. Timur a jeho parta.“
Sovětské diskutéry nechává pozdravovat
Arkadi Gaidar
To se stalo tve stare, když šla domu z prace v JZD?
Tvá znalost děl autorů okruhu žido-bolševického je přímo udivující……
Samozřejmě ten, kdo nechodil do školy nebo ji navštěvoval jen příležitostně, ji nemá.
Na školení konspiračních pomatenců to neprobírali
Aha. Tak proto ty velké mezery ve vědomostech.
Mýliš se , co se mne osobně týká , tvé ležení se v mém případě nenachází v hlavě , nýbrž poněkud níže ……
Pravdou ovšem je , že podobnost používání podobné rétoriky a debilních obratů , včetně pokřivené logiky s naším čackým kontrarozvědčíkem je do očí bijící a nevšiml by si ho leda pitomec.
p.s. Abych zabránil tvému případnému vítěznému hýkání – věz , že tě nepovažuji s Varholíkem-Langerem-Cibulkou nutně za jednu osobu !
Pouze ve mne posilujete téměř jistotu , že čuráctví ranku vás obou může být nebezbečně nakažlivé……
„Mýliš se , co se mne osobně týká , tvé ležení se v mém případě nenachází v hlavě , nýbrž poněkud níže …… :yahoo:“
Já to tušil, že nepřemýšlíš hlavou ale „přemýšlíš“ něčím poněkud níže
Ten zbytek tvého kvičení přesně odpovídá umístění tvého centra „myšlení“ a jeho produktů – jedna velká sračka.
Rudý bolševik RYZÍ „pravičák“ placený Kremlem zahýkal.
Je zajimave, kolik sudruhu se letos chce zcela „nezištně“ obětovat a nechat se v zajmu „pravdy a lasky“ zvolit na hrad. Jediny, kdo se častečně vymyka ze stada Zemanovych lahvokavarenskych protikandydatu je stokrat provařeny valach se svěrakem na kulach, ktery je ze staje provařeneho sudruha Macka. Kdovi co tim sudruh Macek sleduje, komu se snaži nahnat vodu na mlyn?
být samolibým naducancem je ZÁKLADNÍ PODMÍNKA vstupu na politickou scénu, slušňák NIKDY nemůže být politikem, politika už sama o sobě, svou jedovatou mocí přitahuje vyšinuté lidi, koho by autor chtěl raději na hradě místo Zemana? vítače Drahoše? Zeman prý rozděluje republiku ale ta je už dávno rozdělena na dvě nesmiřitelné půlky, na lidi, co se živí prací a ty druhé, co žijí z dotací a subvencí od státu a nechávají se živit tou první polovinou, která toho už má dost a propast mezi těmi polovinami je nepřeklenutelná!!!!!!!!!
Velmi výstižně řečeno, není co dodat.
Pan Drahoš je slušný, kultivovaný člověk, který by vkusně a dobře reprezentovat Českou republiku.
Zeman je takový ten typický český hulvát, vidlák, který si nedává pozor na to co řekne, chodí ožralý i ke korunovačním klenotům a jeho vystupování a chůze je vážně komická, je to šašek a ne prezident…
To je tak, když občané udělají z kozla zahradníka…
Soudruh Zeman je ostudou celé této země, moc se mícha do věcí, kdo kterých mu nic není, viz. spojenectví s Babišem, a že předčasné volby nebudou, dokud budu prezidentem, tohle sám Zeman prohlásil…
Prezident má být v první řadě nadstranický… a má být prezidentem všech občanů, místo toho Zeman rozděluje společnost, vnáší do společnosti další negativní jevy, zlehčuje rasismus, anticikánismus atd. To je jako v pořádku ?
No dokáži si živě představit, kdo tak asi Zemana volil … Čecháčci co se v hospodě 4.cenové scházejí jak švábi na pivo, pomlouvají etnické menšiny a vyjadřují se jak dlaždiči… no jo vrána k vráně sedá, svůj svého si hledá.
Zeman je možná tak prezidentem českých vidláků a buranů, prezidentem primitivů a předpotopních občanů.
Já jsem v minulých volbách volil knížete Kárla, ale když byl zvolen Zeman přijal jsem to , jako každý slušný demokrat v této zemi ,ale pan zeman předčil i ty nejhorší očekávání.
Posledním opravdu dobrým a uznávaným prezidentem ČR byl pan Václav Havel, to je neoddiskutovatelný fakt.
Ty multikulturní eurohujerský svazáku…to píšeš ze své hlavy, nebo na to máš mauál?
Já taháky nepotřebuji kolegyně, neustále hýřím novými a novými myšlenkami a můj názor na Zemana je jasný.
Převzato odjinud :
„Kazdej z nas zna BARBIE. Vsichni jsme ji meli. Ted se muzeme tesit, protoze doslo u firmy Mattel k revoluci. Uz k Vanocim budou na trhu islamisticke panenky Barbie, na ktere jsme tak dlouho trpelive cekali. Budeme ji moci oblekat do sadoru nebo do slusive burky a budeme opet tak stastny, jako kdyz jsme byli deti. Predlohou pro islamistickou loutku je americka sermirka a savlistka Ibtihaj Muhammad. Prvni program merkelistanske statni televize ohodnotil tuto stastnou zpravu jako velmi dulezitou, takze se to zda bejt v zajmu americkeho DEEP STATE. Proc tomu tak je – mi neni zcela jasne a tak jsou bezesporu i srozumitelne a opravnene me obavy, aby za tim vsim nestal opet Putin. Spanelska vlada ho vidi za problemem katalanskeho separatizmu a ted jeste i Barbie, jakoby nestacil sarin v Syrii……“
Mattel má onačejší prooser, daleko libovější:
Přišli totiž s panenkou „Hello Barbie“. Panenka reaguje na slovní koverzaci s dítětem. Jak futuristické! Jak edukativní! Jenže – jenže nacpat odpovídající elektroniku, schopnou rozpoznání řeči a umělé inteligence pro panenčí reakce do objemu panenky by vyšlo brutálně draho. Panenka tedy pouze přijme zvuk a pošle ho internetem k Mattelům do serverové farmy, kde tučné stroje vmžiku řeč dítěte „přečtou“ a pošlou panence instrukce, co dělat.
Už Vám svítá?
Geniální nástroj monitorování názorů dětí. Stačí jen archivovat a statisticky vyhodnocovat „přítok“ od panenek. Navíc, každá má svoji adresu a ví se, komu patří.
Formování „světového názoru“ dítěte a jiná manipulace jeho psychikou. Příklad? Hovoříš ošklivě o musulmanech? Panenka se rozpláče a holčička jí přeci nechce ubližovat, miluje ji.
No a v noci? Holčička jde spát a panenku vypne, respektive dá napapat ze zásuvky … Rodiče si ale povídají o nepřípustných věcech. No a panenka, jakožto věrný nástroj demokratury, se jen tváří, že spí. Naslouchá a odesílá …
Zatím tohle posunuli z Vánoc r. 2017 (protože se na to přišlo) na rok 2018. Quo usque tandem … Ale nám, nám tu zatím EU nainstaluje GDPR s likvidačními pokutami pro kdejakou zetdéešku za zapomeutou složku s vysvědčeními na stole. Ještě, že ty euroatlantické „spojence“ máme.
http://abcnews.go.com/Technology/mattel-delays-kids-voice-assistant-barbie-hologram-2018/story?id=50963466
tohle delaji vsechny tzv. chytre televize, mlci a fizluji, kdo ten kram 1x priooji k siti, je v riti
My už něco takového podobného máme dávno – šmírovací dálniční systém firmy Kapsch.
Soukromá firma vykonává úkoly státní správy na úseku dopravy – fašismus jako vyšitý. A tak to bude za chvíli všude.
2018 Končíme Miloši
Poláchu, Vy byste byl kvalitním nástupcem. Jak jsem Vám psal dříve, jděte do toho, přilísněte se k Babišovi a máte živobytí zajištěný.
A s vašimi vytříbenými a vyargumentovanými názory máte převelikou šanci být v příštím volebním období zvolen do PS PČR a díky Vašim nesporným kvalitám se můžete ucházet i o tu presidentůru.
Nepromarněte svou šanci být prvním cikánským presidentem, než nám tu funkci v ČR dobrotivá EU zruší. Pak už byste byl out a bez naděje se vyšvihnout mezi skutečnou elitu.
Když mohla být 8 let v USA presidentem vopice, proč by u nás nemohl být presidentem hnědočech?
Přínos plus mínus srovnatelný, podoba nezanedbatelná, následky analogické.
po Bimbošovi třeba houpací kůň!
Jsem přesvědčen o tom, že občané České republiky nakonec vezmou rozum do hrsti a nebude se opakovat tato tragédie s panem Zemanem.
Podívejte se, na to jak dopadly prezidentské volby na Slovensku , ve kterých proevropský liberál Andrej Kiska porazil levicového socialistu a před rokem 89 člena komunistické mládeže soudruha Róberta Fica. Nebo jak dopadly nedávné župní volby na Slovensku , kdy občané vystavili stopku jak hnědému Kotlebovi a jeho lidové straně, tak také levicovému Směru.
Podívejte se na prezidentské volby v Rakousku, které také vyhrál kandidát liberální strany, prezidentské volby ve Francii kde uspěl středopravicový kandidát atd.
Proto věřím, že čeští občané nakonec vezmou rozum do hrsti. Pan Drahoš v průzkumech válcoval Zemana, byť se Zeman v poslední době přiblížil, tak stále je na tom pan Drahoš lépe a novovoliče bude mít na své straně pan Drahoš.
Jen tak dál Poláchu, jen tak dál….a Zemana budu volit i já a spousta dalších, kteří by se na to nejraději vykvákli!
„prezidentské volby ve Francii kde uspěl středopravicový kandidát“
To snad ne :-D Co je na Macronovi středopravicového? :-D
Vidim velke pohromy ktere prijdou na Ceskou zem ale ta nejhorsi bude ze Kundos Zjeban bude zvoleny opet prezidentem.
Mladí půjdou volit, Miloš bez šance…
Nebude zvolen. Sám si za to může. Ty kýble jedu, co mezi lidi rozházel ho doženou. Stejně jako lži dohnaly socánky…
Mým prezidentem Miloš Zeman nikdy nebyl, já mám ve své kanceláři stále obraz Václava Havla.
Havel byl prezidentem.Zeman je napodobenina.
Veškrna byl taky pěknej vejlupek. Zaplať Pán Bůh, že už jenom straší na letišti. Nicméně, ať byl Veškrna jakýkoliv, pokoru před prezidentskou funkcí vykazoval! Je smutné, že burani nechápou, o čem je řeč, co se nám na tom současným balvanovi nelíbí ?
Sudruzi,
Vasil Lahvoň rad humanytarně bombardoval slovanske narody ve prospěch pvuhovanych sudruhu a musulmanu. Chlastal extraligu, lhal jak když tiskne, moralni byl jak Casanova, poklonkoval Posseltovi, jako prvni prolomil restytučni tečku , utlumil na Slovensku zbrojařstvi – pateř tamni ekonomiky a začal s pomlčkovu valku, za což ho Slovaci přatelsky zahazeli vejci a rajčaty. Krom toho se nechal „jednou“ zvolit prezidentem NATŘIKRAT, psal zvaci dopisy, čile obchodoval s Chemopetrolem a nechal si zaplatit
z našich koncesijonařskych poplatku skrze „Č“T sve „monumentalni“ Odchazeni.
Jo to byl kabrňak, ten Vasil. Dneska by nejspiš oteviral doširoka svoju naruč spolu s vatykaňskym Papižem a se sudruhem Serošem a občanskymi patokolonystyckymi Ziskovkami.
Víš, kdo podepsal ono „humanitarní bombardování“ za ČR, rudý osle?
Sudruhu Maxi***,
i kdyby to podespal sam Papiž, co to měni na tym, že sudruh Lahvoň lezl do pvuhovbaneho valečnickeho zadku kde jen mohl, všude posvěcel „humanytarni“ pvuhovane vražděni nazvane šiřeni demogracije a svobody a daval su hlubkove Brežněvaky se sudruhem Bušem?
Tak hlavně že si můžeš zahýkat
Rada cestuji po nasi zemi a rada si fotim hystoricke pamatky jako na pr. zriceniny hradu,zamku. Co bych si opravdu prala, udelat si spolecnou fotku s nasim panem prezidentem Zemanem. Videla jsem jeho spolecnou fotku s prezidentem Trumpem a moc se me libila. Nas pan prezident je opravdu hot Dude.
Bacha na zkažený snímek! Nevím, na jakým fetu teď jede, čím ho felčaři krměj, ale jeden týden je na šrot, a druhý jako rybička…
Bablbam je hot shit.
@Noobody
Pane kolego, co myslíte, má Zeman jakés takés ponětí o židovském světovládném totalitním novém světovém řádu a jeho současné realizaci skrze EU, USA a NATO ? To je velice důležité, protože pokud by měl, tak to by jeho nedávné veřejné přihlášení se k židovskému národu či jejich konfesi (to blíže nespecifikoval) mělo dalekosáhlé negativní souvislosti a následky.
Určitě nemá, měl bys mu to prozradit. Pozvi ho k sobě do garáže
Mě tam už zval, tak snad pozve i Bablbama a bude pro něj mít násadu od krumpáče.
Pane Bouše – vzhledem k tomu, že měl a opětovně delší dobu má přístup k nejutajovanějším zpravodajským informacím, že je všeobecně velmi kvalitně vzdělán a má velmi široký rozhled, a historický přehled, tak o tom vůbec nepochybuji.
Všichni naši poplyšoví presidenti se byli z nějakého důvodu poklonit u Zdi nářků. Havel s jarmulkou, K+Z prostovlasí. Již tehdy Zeman řekl, že je Žid. Vyvodit lze z toho cokoli, ale budeme vařit jen z vody, protože máme spoustu dohadů, ale žádnou ověřenou info. Co však víme jistě je, že Klaus, Zeman, Dlouhý a další byli pracovníci velmi problematické instituce – Prognostického ústavu, který byl zřízen na pokyn a pod pečlivým dohledem sovětské KGB. Že se s nimi bývalý president vezl, je více než jisté. Jak moc a zda ještě je diskutabilní a nejasné (mně). Současný president i Dlouhý jsou minimálně z nevědomé součinosti s onou složkou podezřelí. Zřejmě zcela oprávněně.
Israel je stát o cca 6M židovských obyvatel z nichž je cca 100.000 potomků původních židů. Ostatní jsou „naplaveniny“ z Evropy (N, Fr, PL, ČR, Mad., Rum. Šp,..) několik desítek tisíc z Ameriky a 2,5 – 3M z bývalých zemí SSSR. Že jsou mezi nimi i bývalí operativci a spoluporacovníci KGB je více než jasné! Jak se snáší se Šin bet a Mossad netuším, ale lze očekávat, že o „sobě“ ví a možná k nějakým kontaktům a využití osob (info a znalostí) dochází. Jisté však je, že MOSAD je (díky diaspoře, pevnému sepjetí Židů se Zemí zaslíbenou, inteligenci Židů a s ní spojeným postavením ve spol., armádě, ekonomice, st.správě, kultuře, výzkumu, …) dlouhodobě nejúspěšnější zpravodajskou službou. Především ve využití tzv. vlivové agentůry.
Dostal jste info a náměty, co si z nich vytvoříte, je na Vás. Myslím, že možností je nepřeberné množství a vůbec není jisté, že mezi nimi bude alespoň jedna pravdivá.
Pane kolego, já bych se také spíše klonil k verzi, že Zeman je o židovském projektu NWO informován, podobně samozřejmě jako Klaus. Ale prokazatelně ani jeden z nich o něm nikdy ani neceknul a ani nic nenaznačil, přičemž oba se celkem jasně vyslovují proti vnucované imigraci nekompatibilních etnik, která je prostředkem k likvidaci Evropy. To je ovšem velice podezřelé, z čehož lze dovodit, že mají strach o tom hovořit či psát. Proč tomu tak je, můžeme se jen dohadovat, nicméně příliš důvěry to jistě nevzbuzuje. Že by byli vázáni nějakým vyšším příkazem či přísahou ?
Zeman se tak pouze trefuje do islámu, jakoby ty mohamedány a neislámské černochy dováželi přes moře islamisté a nedovážely je židovské a bruselské neziskovky podporované EU a vojensky chráněné plavidly NATO pod vedením USA. Tak naivní jistě Zeman není.
Klaus zase pouze odporuje ve věci imigrace vedení EU, což je samozřejmě správný směr odporu, avšak musí současně vědět, komu a kam se papaláši z Bruselu jezdí zpovídat. Tak naivní jistě ani Klaus není, že jsou to voliči v evropských zemích.
Obávám se, že oba jmenovaní potentáti nám něco velmi podstatného tají a hrají před námi divadlo. O Havlovi nade vší pochybnost ani nemluvě, ten byl přímo financován židoamerickou CIA a spol.
Vztah Klause a Zemana i obecně k Izraeli je ambivalentní, protože Izrael je sice signatářem smlouvy EUROMED a podílí se na dovozu barevných osídlenců z Jihu a tím pádem na projektu NWO svých zaoceánských soukmenovců avšak současně musí čelit arabskému tlaku u sebe doma. Izrael je tedy z jednoho profilu nepřítel a z opačného profilu spojenec.
Ale vrátím se k mé otázce, že když Zeman o projektu NWO ví, tak se zrovna nyní před prezidentskými volbami přihlásit v češtině pro české posluchače k židům je poněkud chucpe.
Současně ale společně s Vámi sdílím názor, že lepší varianta figury na Hrad neexistuje.
Tak, a babo raď, co s tím….
Pane Bouše, to snad není možné!!!!!
„…oba jmenovaní potentáti nám něco velmi podstatného tají a hrají před námi divadlo“
Vy mluvíte/píšete jak kdybyste spadl z Marsu! I laikovi musí být jasné, že v diplomacii, ve vedení státu apod. není možné všechno dát na vědomí všem, všechno uveřejnit v novinách, TV, dopodrobna kdekomu vykládat plány a přesné postupy.
Tedy – takovou úvahu bych čekala tak od Pavla Skeptika-multinicka nebo od p. Libora – ale od vás???
Paní Janino, uměla byste sepsat seznam všech informací, které nám Klaus se Zemanem tají ?
mají většího pidníka než Bouše..cháááááááááááááááááááááá 100x
Pane Bouše,
vzhledem k Vašim gottwaldovsko homosexualistickým tirádám by Vám pravděpodobně neporadila ani ta nejodpornější baba.
Vaše politické znalosti jsou na úrovni povrchního čtenáře Blesku, přičemž není podstatné, zda chápete, o čem píšete, nýbrž je podstatná kvantita nakopírovaného materiálu. Od dob počátku Vaší spolupráce s FSB si nabíráte vpravdě stachanovské normy.
Tedy, komunisticky hibernujete právě Vy.
Rád bych připomněl, že je tomu přibližně 20 let, co při nezbytné cigaretě Zeman do Havla hučel, aby toho Václava Klause tolik neposlouchal. Nepochybuji, že tahle historie se dnes kremlobotům nehodí. Jednalo se tehdy pravděpodobně o zájmy GRU, přičemž tato cca 100 let existující, dodnes fungující organizace by Vám měla být důvěrně známa. Nyní Zemana pan Veškrna zve na opět na cigaretu, kde si to již brzy vyříkají.
Inu, dovolím si trochu předběhnout dobu v odhadu, že i Vy za nějaký čásek budete zván, abyste se z této spolupráce zpovídal, a to nemám na mysli světský dýchánek kdesi v polomuslimské Moskvě, kde byste se se svou slabostí pro islám cítil pravděpodobně lépe.
Čest práci.
Zdravím zdejší neúnavné antibol(u)ševiky.
Pozdravení pane Langer.
Zdravím Vás, pánové.
Prosím, nevíte, čím to může být, že když je diskuse kolem pana presidenta vyznamenaného či poznamenaného pozváním do Soči, vyrojí se zde celá Rudá armáda snad i se svatým Iljičem v čele? Nebude se náhodou zase konat nějaký bolševický sjezd? Kdesi jsem slyšel, že prý snad v listopadu mají rudí bratři říji nebo něco takového.
Považuji za ohromné štěstí, že do textu diskuse nelze vkládat písničky. To by nám tu pak třeba celou dobu řvala internacionála a monotónně by do toho brblala Švorcová. Dokážete si představit ten cirkusový mumraj? Ještě by si u toho bujarého veselí někdo ublížil srpem nebo batzhamrem.
Naštěstí už tu nejsou ty červené palečky. To by se teď možná zavařilo počítadlo.
Také se připojuji s pozdravem všem moudrým diskutérům, a také se strohým konstatováním, že v souvislosti s MZ tu místo oné internacionály bude zanedlouho znít –
https://www.youtube.com/watch?v=64vo_9R8KEI
Zdravím, pane Holínku, a jen doufám, že tomu tak nebude, a to třeba i za tu cenu, že kandelábry změní svůj původní účel.
Pane Langere,
vrah Gottwald se marxismus učil u vašeho židovského guru Mordechaje Lövyho-Marxe, takže já s ním nemám nic společného, i kdybyste se na hlavu stavěl.
Homosexualismus je nosná levicová ideologie vašich západních soudruhů a přátel zpoza oceánu v rámci neomarxismu vytvořeného vašimi židovskými soudruhy z Frankfurtské školy.
Co tam máte dále ?
a stalinismus u Stalina.
Kdyby nebyl v SSSR Stalin, tak se Gottwald učil ještě krutějšímu trockismu od židobolševika Trockého poslaného a zaplaceného v r. 1917 soudruhy židobankéři a prezidentem Wilsonem z USA.
Jak jsem koupil, tak prodávám :
„Paroubek zpátky, Topolánek zpátky… Úplně se bojím, jestli Havla zakopali pořádně…!!!“
Veškrna už drží Zemanovi flek…
Liborku
někdy i mentálně zaostalý zaslouží facana, takže, howado sprosté, máš ho mít
Joe, na to už je pozdě.
A Liborek je taky živoucím příkladem, že jistá slova (o idiotech) pronesl prezident Zeman na základě hlubokých znalostí některých občanů (chtěla jsem použít jiné slovo, ale nebudu jako Libor. Vy si ho domyslíte).
Ano, ti ho hrdě zvolili
Janino
Noobody a L.Bouše
Uvažujete správným směrem a leccos z této problematiky jste správně odhadli. Ovšem vše je mnohem složitější k pochopení a vězte, že Česká republika je už dávno od r.1989 rejdiště tajných služeb a někteří agenti (část pracuje i podobojí apod.) se dostali u nás i na významné funkce ve státním aparátu a institucích. Kdo z vás např. by věděl, že třeba bankéř Tošovský (dotáhl to na úřednického premiéra ČR) samozřejmě Chazar jako poleno, pracoval nejen pro KGB (Rusové ho nakonec i vehementně prosazovali do jedné významné sv. fin. instituce) a byl určitě zatažen i do sítí jiných tajných služeb? Nebo třeba Zemanův Hynek Kmonda, ten jak se prosáklo v zákulisí byl a je vysokým agentem vámi zmíněné známé schopné tajné služby. A takových je povícero a dost často na nás čumí z obrazovek TV. Po roce 1989 byla část prac. StB rozkryta anebo nucena odejít mimo službu. Část (většinou ti mladší) zůstala pracovat pro nový režim, nebo dokonce je použili Amíci pro své zájmy. Ale co je zajímavé? Bývalí agenti a spolupracovníci KGB (FSB) a že jich bylo, nebyli nikdy identifikováni a část jich působila ve vysokých st. funkcích. Např. se to říkalo o Mečiarovi a dalších. Ale to jen svědčí o tom, že Rusové nejsou hloupí. Proč by je likvidovali, že?
Ale tohle jsou vlastně všechno jen pěšáci, schopní, výkonní, ale pěšáci, či dle terminologie šachu, pěšci. Ti hlavní hráči sedí úplně jinde a velkou politiku rozehrávají ti od velkých financí a globalistických korporací s ohromnými majetky a výrobními prostředky. Dokonce pouze „figurami“ na pol. šachovnici jsou i Merkel, Macron a další jako např. Juncker a podobní. Silné věže, a hlavně dámy a králové stojí jakoby stranou, opodál za oponou a jejich rozhodnutí jsou nám obyčejným lidem utajena. O tom proč je židovská rodina navenek tak nečitelná a jedná jakoby nesmyslně a protichůdně (bojují jednak v Izraeli proti arabské přesile, ale na druhou stranu muslimy podporují v imigraci do Evropy, kterou tím ničí!), je na velmi náročnou analýzu a velké vysvětlování, které ovšem bude nutné veřejně ventilovat a osvětlit! Ovšem je to na velmi rozsáhlý článek, který je potřeba doplnit ověřenými skutečnostmi a správnými údaji, hodně by to pomohlo lidem spoustu věcí pochopit o co se tady vlastně jedná! A je to moc a moc zajímavé…
dualita, podvojna dialektika, teze & antiteze, mlha a kour, lest a klam, maji mozky aby je vyuzili k vyhodam pro sebe a maji plan, ze tomu zbytek sveta nerozumi je problem zbytku sveta, cernobily svet natreny celym spektrem, aby to vypadalo hezky barevne
Fakt se nebojíte jít na záchod?
Maxime – vím, že víte. Myslím, že tyhle info je třeba uvolňovat pozvolna, opakovaně a nikoli lavinovitě. Že se LB 48 zahltí ihned není nic překvapivého, ale bohužel obdobnou vnímací kapacitu má převážná část čtenářů. To co navrhujete předposlední větou je esej pro 1-3% čtenářů, kteří znají alespoň povrchně osoby, problematiku a dějinné souvislosti. Bez těchto znalostí je obsah sdělení jen snůškou jednotlivých pikantností bez začlenění do vztahů a souvislostí. Do takového projektu jen pro informované zde na PP bych asi nešel. Formou knihy by to však mohlo být velmi zajímavé a své čtenáře by si jistě našla.
Maxim ví velký kulový… tak leda fantasmagorie o smyšlených mudrlantských protokolech, o dvou medvědicích, sauně na Konopišti, tenísku s doutníčkem a o Holínkovi v Hynčině…
„1-3% čtenářů PP“jste k smíchu, a ti ostatní, nechť se zařadí sami.
…jo a ještě „chemtrails“, abych nezapomněl
Konspirátorští teoretici v akci :-DDDD Jako fakt, dost dobrý, i s tím chazarem Tošovským :-D
Noobody,
tady bude skřípění zubů, až i slepí prozří.
Doufejme, že stomatologové budou mít ještě kapacity na příjem nových pacientů.
A už šetříte na protézu? Tedy, pokud se vám vůbec prohlédnout podaří
Maxime, tuhle síť agentů všech tajných služeb světa by nám měl rozkrýt soudruh kontrarozvědčík Langer alias Petr Cibulka.
Kdo nemá rád Zemana bude nejspíš samolibofob.
Nevim jestli jsem samolibofob ale co vim je to ze z Mrdose Zjebana je me na zvraceni.
Zeman vrátil českýmu národu suverenitu, žádnej prezident před ním to nedokázal kromě Masarika a Beneše,Svobody
:-D
Zemana potrebuje par neschopnych komediantu kterym Zeman udeli bezceny smaltovany plisek ktery si ono hrde prispendli na sve estebacke hrude. Kdo neumi zpivat,miluje Zemana.
@ Pepa
Vole.
tak na podesáté na tv zoom si najděte tv pořad Americké století , díl č.6, Chamtivost je v pořádku, dal bych sem rovnou odkaz, ale filtr to nepustí, výborné pro zdejší politruky hrnců a kosmetiky a hledače pravé víry
To myslíte ten šestidílný paskvil Olivera Stonea, který rovněž natočil tento vůbec ne demagogický oslavný rozhovor s Puťkou?
https://www.csfd.cz/film/519425-svet-podle-putina/komentare/
Proč sem rovnou nezačnete linkovat „díla“ Michaela Moorea? :-D