
Cikáni křičí „diskriminace“, ale někteří nikdy nebudou pracovat…
MICHAL MALÝ
Prý se nesmí dělat statistiky podle národnosti či etnika. Jak ale bez nich má být řešen problém zapojení Cikánů do většinové společnosti? Kolik procent jich pracuje a kolik ne? Kolik jich nepracovalo nikdy a proč? Kolik procent se prokazatelně a opakovaně ucházelo vážně o práci a kolik jich bylo odmítnuto? Kolik bylo zdevastováno a vybydleno poskytnutých bytů? Tyto statistiky se údajně nesmí vést. Jak ale bez nich někdo může tvrdit, že je u nás rasismus, že u nás Cikáni nedostanou práci z důvodu rasové diskriminace? Jak to, že v ČR žije 120 000 důchodců s důchody pod hranicí životního minima. Kolik Cikánů žije pod hranicí chudoby?
Jak to, že v ČR je více jak 130 proromských neziskovek, do kterých každoročně natečou miliardy? Podle Českého statistického úřadu obdržely všechny neziskové organizace například v roce 2012 od vládních institucí přibližně 14,086 miliard Kč. Ano, nejvíce do sportu, ale je třeba si uvědomit, že částka je rozdělena mezi cca 12 000 sportovních jednot. Fajn, ale vyhodnotil kdokoli z vlády účelnost „investice“ do více jak 130 proromských neziskovek, která je údajně kolem miliardy? Pokud by se tyto peníze nesmyslně nelily do daných neziskovek, mohl by stát každému důchodci, který má důchod pod životním minimem tento důchod zvednout měsíčně cca o 1 000,- Kč.
Vloni, v pátek 19. listopadu jsem se podruhé narodil. Ale ve FN Motol jsem zažil i něco jiného, co mi mimo jiné udělalo radost. Tedy, udělal mi ji jeden člověk. Ležel jsem na kardiu v Motole, čekal mne katetr a před tím jsem měl jít na sono srdce, které ale začalo „lahůdkou“ – sonem prostřednictvím sondy zavedené do jícnu. Až po třech marných pokusech se lékař nechal přesvědčit, aby mi něco stříknul do kanyly a přispal mne. Ale to nebyl až tak podstatný zážitek toho dne, i když bych podobnou zkušenost nikomu nepřál. Vrátím se k tomu, co mne přimělo tento blog napsat.
Měl jsem zákaz opuštění pokoje a oddělení bez dozoru a tak pro mne přijel zřízenec. Drobnej, šíhlej usměvavej Cikán. Od prvního pohledu slušnej Cikán. U většiny lidí dokážu během chvilky z pohledu, výrazu, prostě z tváře vyčíst, zda je ten člověk relativně v pohodě či ne. Slušně pozdravil a zeptal se mne, jestli s sebou něco nepotřebuju, zda si nechci vzít župan a tak. A protože mi připadal fajn, dal jsem se s ním do řeči o tom, co v Motole dělá.
„Nic moc práce, asi moc neplatí, co? Ale pořád lepší, než někde venku s lopatou, co?“
„No, to je fakt. Ale dobrý, já to mám jako druhou práci, dělám číšníka, abych uživil rodinu“
„No, tak to tedy smekám ….“
„Nojo, já jsem slušnej Cikán. Jen nemakačenkové ječej o diskriminaci, že jim nikdo nedá práci. Oni ji nechtěj. Já ji našel hned.“
„Jako přes nějakou agenturu?“
„Ty agentury jsou na hovno, jen rozkrádaj peníze a pro našince neudělaj nic. Prostě jsem si sehnal sám a ani to netrvalo dlouho. Já nejsem flákač, to jen nemakačenkové maj nataženou ruku a řvou o diskriminaci. Já žádnou nezažil.
„No, když se kouknete člověku do očí, je vidět, že jste slušnej člověk. Leckomu kouká z očí křivárna, Vám ne“.
„To jsem rád, děkuju. Víte, já se občas setkal s nedůvěrou, ale s vyloženou diskriminací ne. Jako že by mi nedali práci, protože jsem Cikán. Většina ale makat nechce a přitom práce je. Já pracovat chci a práci jsem si našel.“
„Vím, já bych s váma neměl problém zajít na pivko a dát klábos u cigárka“
„To je fajn, ale já se vás ptal, jestli nechcete vzít ven na cigárko“
„Šmarjá, huba mi jde šejdrem, ale to byl dost opruz tady, když jsem na tom, jak jsem“.
„No, jestli chcete, tak já vás pak na něj vezmu“….
Ten rozhovor proběhl prakticky doslovně tak, jak jsem napsal. Pak jsme prohodili už jen pár slov a šel jsem na vyšetření. Nakonec jsme na to cigárko raději nejeli. Dnes mne mrzí, že jsem si toho kluka necvaknul na mobil, zasloužil by si fotku k tomuhle povídání. Ale třeba ho potkám, až půjdu do Motola na kontrolu. Mimo něj jsem v Motole zahlédl ještě dva cikánské zřízence. Ani jeden z nich neměl v pohledu křivárnu a měli práci. Udělalo mi to radost.
Akce jako „Cikán mi zas nařezal“ jsou trapné a bezúčelné až kontraproduktivní. Tak, až zase někdo ze sluníčkářů, co si pokrytecky genderově vymejšlej opatření pro začlenění a zlepšení soužití a lejou peníze do neziskovek, bude krafat o diskriminaci v Čechách, pošlu ho za tím Cikánem do FN Motol. On těm pomatencům typu Dientstbiera, Kocába či Šabatové jako člověk, kterého se daná problematika týká, řekne do očí, že neziskovky jsou na nic a nikomu nepomohli. Podstata problému je totiž jediná:
Prostě je určité procento lidí, kteří makat nikdy nebudou. Raději budou mít nataženou ruku a ječet o diskriminaci, aby dostali ještě víc. Z našich daní. Je nejvyšší čas zavřít ten penězovod, co teče do neziskovek.
ZDROJ: Michal Malý
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Končím se živností … budu proletářem - 21.4.2018
- Amerika se může těšit na napjatější vztahy s Čínou a Ruskem - 21.4.2018
- Jak stát řeší sebevraždy - 21.4.2018
Cigán Polách to tady zcela jistě vysvětlí. Tedy jistě vysvětlí o jakou svébytnou kulturu jde.
Cikán mě ojebal, je to nejlepší milenec, Cikáni mi nařezali plnou kůlnu dříví, mě se ta kampaň velmi líbila, byla výstižná a vtipná. O Romech se na internetu vedou mnohem horší diskuse, „slušní “ Češi se radují se smrti romských dětí, o oslavování koncentráků a holocaustu ani nemluvě. Generalizace je skutečně problém , nějaký Čech někde potká Roma a hned si na něj ukazuje, pod nosem si šeptá, že je to parazit, příživník na dávkách apod. aniž by toho konkrétního Roma třeba poznal a seznámil se s ním, jak o tom píše autor tohoto článků, důležité je, nedat na první pohled. Je potřeba se vzájemně seznamovat, a jsem rád, že to už funguje i na základních školách už jsou žáci seznamováni s romskou kulturou, učitelka jim občan přečte nějakou romskou pohádku hlavně v čase předvánočním. Jsou organizována setkání s Romy, už se vzájemně sbližujeme.
Podle oficiální Zprávy o stavu romské menšiny v České republice za rok 2014, kterou poslancům předložil ministr pro lidská práva a rovné příležitosti Jiří Dientsbier,
– přes 50% se nedokázalo integrovat a integraci odmítá
– přes 80% nepracuje.
Oficiální vládní zpráva, navíc od sluníčkáře jednoho z největších. A Vy se, pane Poláchu, divíte nějakému „šeptání pod nosem“? Křičet by se to mělo.
„– přes 50% se nedokázalo integrovat a integraci odmítá
– přes 80% nepracuje.“
– pravdivé fakta , ale problém je inde :
Nielen cigáni, ale VŠETCI nemakačenkovia funguju na stejnom princípe – BERÚ to, čo im štát podáva. Vinníkom nie je ten, kto si vezme , čo mu dávajú. Vinníkom je ten, kto okradne pracovitých ľudí o prachy, a potom si kupuje popularitu za ich peniaze rozdávaním tých penazí.
Lenže je to všetko v prdeli – pretože väčšina ľudí tieto moje slová nechce počuť, odmieta a šalej miluje svojich politikov. Pretože každý má pocit, že aj on čosi dostáva od vlády. A skoro nik NECHCE počuť, že to, čo dostáva, je trojnásobne preplatené jeho daňami.
Ľudia sú prevažne debili, a budú trpieť.
O Silvestru byly zase nahlášeny útoky cikánů na ženy.V jednom případě žena odmítla dát cigaretu a byla zmlácena, ve 2. případě cikáni zaútočili na manželský pár za to, že jim žena přála na ulici k Novému roku.Policie konala jako obvykle – nijak.
Polách Vás poučí, že je to špatnou prací policie a že si je měla ona zmlácená žena natočit na kameru. A že máme stovky neziskovek, kteréjí pomohou.
Srandu si z nás dělají.
“ Policie konala jako obvykle – nijak.
“
– Zase jedna naivka, ktorá nechápe, že polícia existuje kvôli ochrane štátu pred občanmi. Občanov treba hlavne držať neozbrojených, aby nemohli sa brániť pred vládou.
přesně tak.když se podívám kolem jak se zase někteří mastí dotacema,tak mě nějaký cikán sotva zajímá.ten kdo má dvě haly ,dostane dotaci na třetí aby ji pak pronajal.v zemědělství pobírají dotace rančeři,co by jinak chudáci ten ranč nemohli provozovat a co se tam dopravují 4×4 v hodnotě padesáti stád co krmí a na které berou dotace,hospodo ranče s jedním oslem a deseti kozama(kvůli dotacím,postaveny vedle třech hospod na vesnici.ale živnostník,který by potřeboval třeba nějaký sklad,tak musí kasírovat předražené nájmy,těm co to mají zdarma nebo spíš získali v komunistickém přerozdělování-privatizaci.tak pak se těžko divit,že živnostník nejde na konec roku platit ještě nějakou přemrštěnou dan.jsou zprivatizovány za směšné peníze celé bývalé továrny v kterých noví majitelé dodnes ani plot neopravili jen berou(to ovšem mohl i stát).peněz na všechno je dost a cikány měli řešit až po těchto problémech ne jako eet
Kecy v kleci.
. Zajímalo by mě, jestli pracujete. Ty rómské pohádky by mě také zajímaly, určitě je máte vystavené někde na internetu, nemohl byste sem nahodit nějaký odkaz? A ještě k té hodné paní učitelce, máte nějakou představu o tom, proč těm žáčkům nepřečte také například nějakou vietnamskou pohádku nebo snad (nedej Bože) nějakou pohádku ruskou?
Pane Poláchu, s vaším etnikem mám jisté zkušenosti (převažují ty negativní), nechci to ale (vašimi slovy) generalizovat
Děkuji za odpověď
několikrát tu psal, že má svůj „projekt“… Já bych to viděla na neziskovku, která čerpá dotace ze státu na zlepšení postavení jejich etnika – ostatně to dokazuje tím, že zde jej tak urputně hájí a dává najevo, že chyba je na naší straně. Už jsem to psala, ale on sám je zjevně rasista….
Já jsem téměř přesvědčen, že v rámci svého „pracovního poměru“ rozdává pravdu a lásku po cikánsku na tomhle serveru a možná i dalších, jinak řečeno, nejspíš tedy pro nějakou (ne)ziskovku „pracuje“. Je otázkou, kdo vůbec je Jozef Polách je to jedna osoba nebo se jich střídá víc?
Romské pohádky jsou o lásce a o tom jak chytrý Dežo přelstil hloupého gádžu. V romských pohádkách na světě žijí jen 2 skupiny lidí a to Romové a Gádžové, gádžo je v tomto případě bílý sedlák, který se svou rodinou pracuje na svém statku a polích. Gádžové mají chalupy,statky a pole na kterých pracují, zatímco Romové se toulají po světě, tančí,zpívají a radují se ze života nebe nad hlavou pod sebou zelenou trávu. Romové v dávných dobách nazývali gádže trochu posměšně, „ti co bydlí v domě“
No a čas od času Romové na svých kočovných cestách narazí na gádžovský příbytek, slušně gádže pozdraví, smeknou před nimi svůj klobouk, a požádají zda by bílí sedláci nenapojili jejich koně a žádají také o práci, když sedlák příjme romské krajánky na práci, tak Romové pak pracují v jejich chalupách a statcích, ale už taky vymýšlejí jak si vydělat ještě více nebo se snaží zapůsobit na sedlákovy dcery, ukazují bílým ženám jak umí jezdit na koni, vrhat noži, tančit, zpívat, kouzlit atd… a čas od času taková bílá žena opustí svůj gádžovský příbytek, vzdá se gádžovského stylu života a odejde s Romy vést kočovný život. Jiní Romové zase přemýšlejí o tom , jak si vzít něco na cestu a tak třeba v noci Romové něco vezmou něco cenného s chalupy gádžů a ti dotyční gádžové už je pak nikdy v životě neuvidí. Romové jsou v romských pohádkách vykresleni jako chytří lidé se schopností přelstít a vyběhnout s gádži. Romské pohádky patří mezi kulturní skvosty , mnoho romských pohádek bylo také zfilmováno.
Takže, pane Poláchu, dle vašeho podání tedy v rómských pohádkách vítězí dobro nad zlem? Moc hezké…
„…Romové zase přemýšlejí o tom , jak si vzít něco na cestu a tak třeba v noci Romové něco vezmou něco cenného s chalupy gádžů a ti dotyční gádžové už je pak nikdy v životě neuvidí… “
Tedy ve vašich pohádkách jsou bez práce koláče? Pak je mi už nyní zcela jasné, proč si Rómové žijí u nás jako v pohádce a mnozí z vás se dodnes ztotožňují s hrdiny vašich pohádkových příběhů. I pro děti je to moc pěkný příklad.
Pane Poláchu, myslíte si, že by soudružka učitelka také mohla někdy přečíst dětem pohádku, ve které by bylo napsáno, jak si bílý gádžo počkal na nenechavce z řad kočovníků a po zásluze ho potrestal a to tak, že se alespoň několik dní nemohl postavit na nohy? Tedy jestli chápete, co tím myslím.
Pane Poláchu, věřím, že se vám vaše pohádkové příběhy líbí a jak říkáte, jsou součástí vašeho kulturního dědictví. Spatřujete v nich vy sám nějaký pozitivní význam pro současný život Rómů? A pokud ano, spatřujete v těchto pohádkových příbězích i nějaký pozitivní příklad pro nás bílé, jak vy říkáte gadže?
Díky za odpověď
Já si myslím , že české pohádky kde hloupý Honza se svým selským rozumem ke štěstí přišel. A nebo ty častější pohádky kde čeští hrdinové bojují s draky, osvobozují princezny, a hrdinně bojují se zlými králi a panovníky, také nejsou moc poučně. Já si naopak myslím, že romské pohádky, by neměly být tak diskriminované a měli by dostávat větší prostor i v televizi. Ocenili by to jistě i čeští diváci viz. letošní Vánoce, kdy česká televize vytáhla hromady nových nezajímavých pohádek a schytala za to pořádkou kritiku od českých diváků i kritiků , myslím si, že nějaká nově natočená zfilmovaná romská pohádka vysílána třeba na Štědrý den, by české diváky přikovala o obrazovce.
No, já myslím, že by se moc líbila spíše pohádka o Kocourovi Mikešovi, kterého cikáni chytili do pytle a chtěli sníst … Nakonec ho zachrání obecní policie (žeby správná práce policie?)
A co teprve jeho věrný kamarád se symbolickým jménem Nácíček?
A to už ani neuvažuju o tom, že sbírka Ladových pohádek by mohla, zcela náhodou, mít 88 stránek.
Pane Poláchu, oceňuji vaši snahu vyjádřit se k mému příspěvku, ale musím konstatovat, že JSTE MI NEODPOVĚDĚL na moje otázky. Já jsem se neptal na vaše další názory a na možnost zfilmování rómské pohádky a její potencionální úspěch u diváků při jejím přenosu na Štědrý večer. Ptal jsem se mj., jestli spatřujete vy sám ve vašich pohádkách nějaký pozitivní význam pro současný život Rómů? A pokud mi nerozumíte, tak to rozvedu. Pokud někdo (jednotlivec či skupina), kdo nepracuje a živí se se příležitostnou kriminální činností je hrdinou pohádkového příběhu, pak to není (alespoň pro většinovou společnost) žádný hrdina a dle mého názoru by tím nikdo neměl dětem plést hlavu. Nemáte pocit, že ten pozitivní příklad, v těch vašich pohádkách jaksi chybí? Takové příběhy nás mají obohatit?
Romské pohádky jsou jednou z nejdůležitějších součástí romské kultury, to že Vám se třeba nelíbí, to respektuji. A ano romské pohádky rozhodně mají na to, obohatit řekněme gádžovskou kulturu a zvláště u dětí, kterým rodiče hřebíky a kladivy vtloukají do hlavy, “ Nebav se s Cíkány“ , “ jsou špatní“ atd…, tím děti zahraníme jednak od rasismu a jednak z nich uděláme slušné,přátelské lidi a je to vidět, jak se bílá mládež chovala v 90.letech a jak se chová teď, já osobně neznám žádného studenta gymnázia, vysoké školy, univerzity či významné fakulty, který by byl anticikánistou nebo rasistou. Naopak tito studenti Romy podporují , účastní se protinacistických a protirasistických demonstrací, doučují ve svém volném čase romské děti, organizují přednášky, setkání s Romy , podporují Romy na trhu práce atd.
Tak ještě jednou. Pokud někdo krade, je to podle vás hrdinou a je to motivační příklad pro dnešní mládež? A má to být předkládáno dětem ve školách (!), tedy těm dětem, které vidí v pohádkových hrdinech svůj vzor? Co myslíte, budou ty děti krást nebo ne? Tedy ve vašich pohádkách se neříká krást, ale „něco vzít gádžovi“ A dále, mohl byste mi odpovědět, jak se podle vás projevuje ten (vámi neustále omílaný) rasismus a nacismus v současné době, zde v ČR? Např. cítí se příslušníci vašeho etnika nějak ohroženi na zdraví a majetku, například když jdou večer z práce temnou ulicí? Nebo se snad strachují, že by jim mohl někdo vyfouknout před nosem taxi, když jedou z nákupu například v Kauflandu?
Je tady skrytý rasismus tzv. latentní. Někteří Romové ho tady pociťují.
Nó, představte si, že majorita pociťuje rasismus z chování a jednání vaší minority. A pane Poláchu, tenhle rasismus FAKT NENÍ LATENTNÍ.
Rómové vůbec pociťují samou dyšgrymynácju a rázizmuz, které jsou ale v drtivé většině výplody jejich nevyvinutých latentních mozečků
Souhlasím, za komunistů měli povoleno trávit max týden na jednom místě, protože kradli ve vesnicích vybavení. Jinak s tou lstivostí máte pravdu. Oni mají za úkol na nás útočit „rasismem“ za všechno. Navíc mají nařízeno se do našeho likvidačního systému nezapojovat a jen se množit. Budete se divit, ale snaží se dobít evropu množením.
Megaidiot Polách, sám rasista, vyžírka a lhář. Další rómský parazit v dlouhé řadě rómských parazitů.
Ještě doplním, že z toho vyplývá , že budoucí vzdělaná elita českého národa, a nastupují česká inteligence není nakažená virem rasismu, anticikánismu, antisemitismu či šovinismu. Je tedy velká naděje, že budou dále vyrůstat už jen slušní lidé, a že komentáře oslavující smrt např. malých romských holčiček, budou už jen historickou vzpomínkou
Moc hezky mluvíte, jako kniha…. Hlavně aby ta slušnost byla vlastní i vašemu etniku (výše jsem psal o tom, že mám s ním jisté zkušenosti). Ten rasismus a šovinismus zatím vnímám jen z vaší strany.
To se mi nějak nezdá tohleto, Romové mají českou majoritu rádi. Jeden Rom dokonce nedávno pomohl bílé holce která spadla ze skůtru a poranila se.
A jak to dopadlo?
Tak jak mají ve zvyku. Pomohl jí zvednout skútr a kabelku. Poté hodil kabelku přes rameno a na skútru vesele odjel
Kde je skůtr?
Nevím. V Poláchově hlavě?
„Romové mají českou majoritu rádi.“
:-DDDDDDDD Teda větší medvědí službu snad už těm tvým Rómům poskytnou nelze.
Ano, pane Polach…. (cituji: Ještě doplním, že z toho vyplývá , že budoucí vzdělaná elita českého národa, a nastupují česká inteligence není nakažená virem rasismu, anticikánismu, antisemitismu či šovinismu. Je tedy velká naděje, že budou dále vyrůstat už jen slušní lidé)
….a protože jim před spaním byly čteny romské pohádky , nyní se úspěšně řídí jejich příkladem . Zakládají nesmyslné neziskovky a tak chytře kradou peníze ostatním gadžům. A tak se společnost bílých úspěšně obohacená dělí na hloupé pracující gadže a chytré proromské.
Vy všichni-co s Poláchem diskutujete…nevidíte,že si z vás dělá legraci???Možná je tu i proto aby „rozproudil“diskuzi a kdoví kvůli čemu ještě…..ROZHODNĚ ale ne proto aby poctivě diskutoval,pravdivě odpovídal a ještě u toho „přemýšlel“
!!!
Klííííd, ať se něco dozvíme
Teď mne napadlo si to spočítat. Podle posledního sčítání lidu je v ČR 13 000 romů (viz zdroj). 130 neziskovek? No to je luxus … každá má na starosti i stovku lidí!
Do těchto neziskovek „nateče“ 14 miliard? Takže se dá na každého jednoho „opečovávaného“ černého nafasovat krásný, kulatý melounek?
Řada věcí se tím výrazně projasňuje … Zdroj pod mým nickem.
No, pane Kašel, já našel jiný na Wikipedii, který přebíral data ze sčítání lidu:
1991 – 32903 Romů
2001 – 11746 Romů
2011 – 5199 Romů
Tak a teď se v tom vyznejme….Podle sčítání nám tato komunita na rozdíl od jiných vymira, pak je zajímavé, že za stejné období narostl počet lidí kteří žádnou národnost neuvedli ze cca 40000 na skoro 2750000 obyvatel…..
PS – se omlouvám, ale autokorekce nové klávesnice mi pokomolila vaše jméno, pane Kadel. Až teď sem si toho všiml.
Neva, to je jasné … Těch 13 tisíc byl, samozřejmě, sarkasmus, založený na tom, že černí lžou i ve sčítání lidu. Ve skutečnosti jich je tak čtvrt milionu (m.j. i tento údaj lze získat z Dienstbierovy zprávy).
Trochu offtopic se pak nabízí otázka, jakou validitu má sčítání lidu za (snad) skoro tři miliardy (prý 10 Teuro na člověka, dle zprávy ČSÚ), když se jeho údaje mohou lišit od skutečnosti o více, než jeden dekadický řád (13 tisíc proti 250 tisícům). Ale občan daňový poplatník to zamázne, tak co …
Pánové, nedávno jsem zase potkal dlouholetého známého, Cikána, se kterým příležitostně dáme cigárko a pokecáme, na žádném politikovi nenecháme nit suchou.
Povídá: „Víš, jaký je rozdíl mezi Cikánem a Romem? Cikán musí chodit do práce.“
Přesně řečeno. Dík za potvrzení mého dělení tohoto etnika.
Jinak tvrdit, že někteří Romové nechtějí pracovat, je velmi přísné, mnoho Romů cestuje za prací dlouhé stovky,tisíce kilometrů do Anglie,Irska,Belgie nebo na Nový Zéland, který tvrdě pracují v tamních továrnách a bistrech. Jistě, že najdou i takoví Romové, co si práci nehledají, to nikdo nepopírá.
Viz informace z oficiální zprávy Vlády ČR, zde o kousek výše, Kadel, 4.1.2017 00:34:38 . Najdou se takoví, ano. Tři ze čtyř.
Houbeles, Poláchu, cestují za vyššími dávkami. Ale naskočil jste rychle. Pracujete dobře pro ROMEU, či jinou neziskovku. I v noci.
Pane Poláchu, snažím se vyvarovat silných slov, ale prosím Vás o jedno: podívejte se, kterým směrem je toaleta, česky hajzl, a jděte tam i s Vašimi nesmyslnými žvásty. Už jste jich tady nablábolil více, než je únosné. Sluníčko si vemte laskavě s sebou.
Zdravím, pane Wervolfe, je to jak píšete, objevují se tu dva naprosto extrémní pripady, radši vynecham expresivní označení, pisatelů, Polách a Anninger, kteří opravdu stojí za to….
Taky jezdili do Kanady, ale tam s nimi vyběhli.
A zavedli nám kvůli nim vízovou povinnost.
A zapomněl jsem dodat že jak je vyšoupli zpátky a vrátili se dostali prašulky zpětně i za dobu kdy měli v té Kanadě veget. A chtěli nové byty za ty které prodali aby měli na cestu. No nejsou ti Romové pěkní vychcánci? Nemluvím o cikánských vyvrhelích kteří pracují a nedělají bordel.
Ale Polách mi jistě vysvětlí že jsem rasista a nechápu cikánskou duši a kulturu.
A taky jezdili do Francie a do Finska. Zde (tedy v zahraničí obecně) nějaký čas pobyli na dávkách. O tvrdé práci (dám hlavu na špalek) se jim tam ani nesnilo
a po nějakém čase, cca půl roku (než jich v hostitelské zemi měli plné zuby), se vrátili a chytráci z governmentu jim vyplatili dávky zpětně. V případě, že snad náhodou byl za dobu pobytu našich spoluobčanů v zahraničí zbourán jejich vybydlený dům, dostali dekret na nové byty. Ať žije pozitivní diskriminace
No, pokud jsou „někteří“ Romové, co ne hteji pracovat ta většina, a pokud jsou „takoví“ Romové co si práci hledají, nebo mají za menšina, tak je váš příspěvek vlastně skoro téměř úplně pravdivý pane Poláchu….Ale vám ten váš prtiluv asi nikdy nedočkáme že?
Samoopravováni je geniální věc (taky jsem ji musel vypnout):
„Ale vám ten váš prtiluv asi nikdy nedočkáme že?“
Až bych se bál, co to znamená ve skutečnosti
Zlepšení situace vidím v tom, že více Romů by mělo pracovat, více romských dětí by mělo dosahovat lepších výsledků ve škole, více Romů by se mělo zajímat o veřejné dění, více Romů by se mělo chovat ohleduplně ke svým bílých sousedům.
… a tu o Sněhurce znáte?
A toto oni prave vubec nechteji. Vyhovuke jim, ze se s nimi zachazi jako ze zviratky. Dostanou bydleni, krmeni, na utratu a misto aby je to urazilo, tak to nici a chteji nove a lepsi a vic a vic a vic….
A naší chybou (tedy bílé většiny) je to, že jim vůbec něco dáme. Nashrat, zastavit všechny dávky a nahnat je dělat. Viděl jsem, jak se náš „sociální stát“ dokáže zachovat k samoživitelce se dvěma dětmi. Bílé, samozřejmě, dělá dvě zaměstnání. Dovolenou už neměla dobrých pět let.
Kdyby se takhle zachovali k černým vyžírkům, tak by jich najednou nebylo 80% nezaměstnaných … sakra by se otáčeli, aby nechcípli hlady. Jako tahle maminka Eva.
Kadel :
„A naší chybou (tedy bílé většiny) je to, že jim vůbec něco dáme“
– ale ….. nie….
Na slovensku im NIČ NEDÁVAME. Tu im všetko dáva naša milá vláda .
My, ovčania, iba poslušne dávame naše peniaze vláde.
Všechno jim dává naše demokraticky zvolená vláda … jejíž mandát vzešel z voleb.
A proto je třeba k volbám chodit! Kdo nevolí, není Čech, hop, hop, hop! (nebo tedy ve Vašem případě Slovák, hop, hop, hop)
To je přesně v duchu x – tého sjezdu KSČ!
Jak docílit toho, aby cigoči pracovali, když se jim nechce?!
Jak zlepšit výsledky ve škole, když se cigošům nechce učit? Nalít do nich více peněz? A prý se jim pak bude chtít ! ! !
Atd… Prostě bláboly, pohádky.
…dosahovat lepších výsledků ve škole…
Zcela běžně slýchám v mém rodném městě jak rodiče těch dětí, „co mají dosahovat lepších výsledků ve škole“, je mateřsky oslovují „pyčo“. Nedávno jsem šel po mostě přes řeku a jedna rómská matka říkala svému plačícímu (cca 4 letému) dítěti: „neser mě nebo tě hodím do vody“
A já se vás pane Poláchu ptám: Neměli byste se nejdřív udělat pořádek mezi sebou? Dokážete to sami nebo bude založeno dalších X (ne)ziskových organizací, které vám s tím budou pomáhat?
(Ne)ziskovky budou pomáhat… Hlavně sobě k penězům daňových poplatníků…
Jasně, normální lidé to ví všichni. Akorát média nás krmí blitkama na tohle téma (samozřejmě i mnohá další témata) a bohužel ti „nenormální lidi“ jim to žerou
vážně….???Takový přístup mají k dětem???Nedávno se tady zrovna Polách rozněžňoval,jak jejich etnikum má děti rádo!!!
A hopla,včera byl v tv příklad z Ostravska,kde byla špatně zakrytá identita krkavčích rodičů,kteří sadisticky týrali dvouletou holčičku!!!Že by už ta „LÁÁÁÁSKA“neplatila???
Neziskovky nedělají nic jiného, než že pod záminkou integrace využívají Cikány jako dojné krávy na dotace a neustálým upozorňováním na údajnou diskriminaci vytvářejí iluzi své potřebnosti. Je to jen podvod a zlodějina, nic jiného.
Neziskovky musi nejak oduvodnit svoji nepostradatelnost. V jejich cele vyzirkove.
Cest vyjimkam. Obecne bohuzel je slovo neziskovka dnes uz jen opovrzliva nadavka.
Jo, přesně, nedávno jedna banka jela projekt na podporu „neziskovek“, dala nějaký základ a tusim, že řekli, kolik se vybere od lidí, tak tolik ještě přidáme…Peníze pak měli být nějak rozděleny mezi české domovy pro děti, důchodce….No schytali si to pěkně….Kdyby to označili za charitu, udělali by líp….Ale jak tam lidi viděli ta slova o neziskových projektech, být pro tyto instituce….
A ještě si neodpustil, nějak před svátky mne rozesmál jeden chlapík. Jak o tak byva, tak u onoho obchoďáku někdo vybíral do nějaké kasičky, vyhmatli chlápka predemnou…Cosi mu povídali, on se pak v klidu a slušně zeptal, zda jsou z charity, nebo neZiskovky, ti dva na sebe kiukli a že z neZiskovky, a milý pan jim s úsměvem řekl, že ať se nezlobí, ale že jim už další peníze nedá, že už jim v rámci daní určitě nějakou korunu poslal…. Ste měli vidět jejich nechápající výrazy… A já se mohl uchechtat… Aspoň mám návod.
Pane Polachu, vy jste rozeny bavic, opravdu jsem se vasim komentarum srdecne zasmal, mel byste nekde vystupovat.
No Vy k tomu bavičství, pane Rudy, také nemáte daleko…
Vaše stálé nabádání leninovce Vylíčila (jenž tento web – mimo sdílení obav z přemnožených vrabců – využívá k oznámení, kolik dokoupil nové munice) aby kandidoval ve volbách, je rovněž k smíchu…
http://pravyprostor.cz/neni-cas-perlustrovat/#comment-406496
http://pravyprostor.cz/agresor-zustava-agresorem/#comment-413879
Všimněte si Rudy jak na váš příspěvek určený Poláchovi ochotně přiskočil ochcávač nohavic s odkazy na svoje bonzsložky, zřejmě je v tom Karibiku kolem půlnoci a namrznul mu mozek.
Kdopak nám ty ynteligentní zvířátka naučil křičet dyžgrimináce?! Šabatová, Dejsibír se za nos nehodlaj chytat? A proč taky, když je idioti stále volí, že?! (Dobře vám tak, troubové, právní prostředí jste si za 27let zde nastavili sami. Tak si ho užijte!
)
Práce=cigánskej holokaust
„CIKÁNI KŘIČÍ „DISKRIMINACE“, ALE NĚKTEŘÍ NIKDY NEBUDOU PRACOVAT…“
– Na slovensku prijala vláda také zákony, že cigánom fakticky BRÁNI PRACOVAŤ :
Taká 10 členná rodinka dostane od vlády toľko penazí, že pri priemernom plate by to ledva dosiahli. A ešte by museli platiť dopravu do práce.
A akonáhle by jeden z rodičov začal pracovať, polovicu socialistických dávok im vezmú, a budú mať menej ako predtým, Lenže oni nie sú blbí.
Príjmy za rozmnožovanie su vyššie ako za prácu.
No vidíte a u nás byli tuhle polští Cigáni měnit okapy. Slušní, dobré ceny, pracovití. Když jsem se divila, povídá ten jeden „to víte, paní, když jste černej, musíte být dvakrát slušnější a dvakrát víc makat“. No, dvakrát to sice nebylo, ale chápala jsem, co říká.
Myslím, že oni nemají takový vyvinutý smysl pro povinnost – dělají, ale když mají dobrý důvod….vysoké dávky jim žádný důvod neposkytnou, to je jasný.
Měli jsme tu cikánské zedníky, ti málem uštvali i mého workoholického muže – protože potřebovali honem peníze; jeden chystal vnučku k biřmování a povídal, že bude mít nejkrásnější šaty v Prešově…..Je pravda, že my tu u nás nemáme žádné ghetto a cikáni jsou tu jako každý jiný, vlastně si jich nikdo nevšimne, že by byli nějací jiní. Jsou i na dávkách, pokud vím – ale to je například sněhobílá rodina u nás v ulici už co pamatuju.
Taky správně píšete „Cikánské“. Kdybyste tam měla pracovníky romské, tak do rána zmizí materiál, nářadí i pracovníci.
Je velký rozdíl mezi Cikánem a romem, ale bohužel slušní, bezproblémoví Cikáni vymírají a noví se rodí romové.
Cikani prej pracovali… No dobře. A kolik že jich je a kolik je těch, co dělat nebudou?!
Nepočítám je – ale jak říkám, tady u nás pracuje většina, ne-li všichni. Pokud vás to zajímá tak enormně, můžu na ouřadě zkusit zjistit
Jestli to vůbec půjde, tady se to nějak nerozlišuje.
Chápu, že kdo bydlí vedle nějakého cikánského ghetta, musí na to mít logicky jiný názor a nedivím se.
Jen jsem přičinila poznámečku, že někdy je to i jinak.
Víte, co je zajímavé a divím se tomu už léta? Český Krumlov. Tam býval střed města vyložený cigofeld – včetně slavných Krumlovských Benátek. Dneska je to luxusní malebné bydlení a nevšimla jsem si, že by kolem toho všeho byla nějaká dramata. Že by v Krumlově měli s cikány nějaké potíže. Ale netuším, jak to tam probíhalo.
Polách tu smrděl ještě po půlnoci a vypadá to že zatím vyspává jak je u valné části jeho etnika zvykem. Pokud po něm něco chcete tak ne dřív jak v pozdním odpoledni.
Damy a panove, ruku na srdce, kdo z vas by delal, kdyby vam stat take vsechno daval zadarmo, meli jste same vyhody a zadne povinnosti. Cigosi tohle sechno maji a jeste stale rvou, jak jsou utiskovani a pokorovani. Rict cigosovi. Jdi delat, je totit rasizmus. Oni se o tu praci vylozene rvou, ale bili cesti rasisti je nechteji zamestmat. Oni prece maji potemcial na doktory a profesory, umelce a vedce, ale bili rasisti je pusti jen na stavbu. Vina ale neni u cikanu, ale naseho zkurveneho systemu, ktery my svymi volbami povolujeme. Kazdy, kdo by tomu chetl zabranit, je bojkotovan tiskem, televisi a dehonestovan vsemi prostredky nasi zlocinecke vlady. Kdy jste naposled slyseli bez kritickych poznamek nejaky proslov pana Okamury? Prazsky establishment je stejne prolhany a koruptni, jako ten Washingstonsky, ale s tim rozdilem, ze uz i ti, ode mne doposud jako nejvetsi blbci na svete povazovani Americanim, se vzpamatovali a voli spravne. Ceske volice uz po poslednich volbacj povazuji za jeste vetsi voly. Boli mne to u srdce, jsa sam rozenym Cechem, ale je treba si to priznat. Jen tim, ze si rekneme pravdu, je mozna neco napravit.
Muzete mi dat tisic minusu, muj nazor nezmenite.
Michale
pravdu díte, a máte ode mě 100
Polách fakt vypadá na nějakého neziskovkáře. BY se …. a BY se …. a BY se …… bla bla bla. Mistře Poláchu, realita je však jiná. Ona zmíněná „BY se“ samozřejmě nenastanou. Po čase je zkonstatováno, že se stále nedaří kdejaké „BY se“ a proto je třeba ještě více zintenzivnit úsilí zaměřené na „BY se“ ….. Samozřejmě tzv. ještě vyšší snaha značí další a další nutné peníze ….. Po čase je opět „zjištěno“ , že snaha se ZATÍM nedaří a proto je – světe div se- dále nutno zintenzivnit to či ono + přidat peníze …… a tak stále dokola. Vznikají nové studie (placené samozřejmě erárem) oprášením a mírným pozměněním čísel a odstavců ve starých. Co a jak podloženo – nikdo nepátrá. A něco fakt vyřešit ? Ševče, blázníš ?! Cílem je neustále a nekonečné řešení za další a další peníze a stále jen něco dokola řešit, nikoliv VYřešit ……
Zdenále
to je na Nobelovku!
Dávám poctivých 100
Otazka je Polach vubec Cesky jmeno???
Díval jsem se do literatury a zkoumal, Polách je jméno bílých komediantů a cirkusových obveselovačů a ti měli k Romům velmi blízko, byli jako oni, jméno je velmi rozšířeno jak na Moravě, tak hlavně na Valašsku ale i v Čechách. Poláchové asi pocházejí z nějakých kejklířských kmenů, které do Čech zavedl Praotec Čech.
„Poláchové asi pocházejí z nějakých kejklířských kmenů, které do Čech zavedl Praotec Čech. “
To máte ze své hlavy nebo jste to taky vyčetl z literatury? Tak o tom by paní učitelka měla také přečíst dětem…
No nic musím se na nějaký čas s vámi rozloučit, to víte povinnosti volají, tak dovi
Dovi
Jdete do práce? A já už nějaký čas uvažuju o tom, že vaší pracovní náplní je přispívat do tohoto fóra. Co, uvažuju, já jsem o tom téměř přesvědčen. Proto se vás, pane Poláchu ptám: Jste placen od příspěvku nebo paušálně?
Pavle, smrděl tu po půlnoci, pak ,,práce“, vyspat se, jak se probudil tak po snídani napsal příspěvek a zavolaly povinnosti. Do kdy má otevřeno sociálka vyplácení dáfek? Asi to taktak stihnul.
Nesahejte mi na Polacha. Pri jeho prispevcich se vzdy velice pobavim, misty se valim smichem po zemi. Patrily by ale do oddeleni “ Humor“. Jedine v pripade, ze to Pepa mysli vazne, tak je pripad pro psychiatra.
Uz ten vyraz „romska kultura“ mne rozesmal. Je tim mysleno treba tata s dcerou, mama se synem a segra s brachou? Nebo treba, jak ukrast sousedovi pradlo ze snury a na zpatecni ceste jeste urvat okap? Prima kultura! Chca cha cha! Nebo pohadka o cikanovi u pracaku od Izera. Polachu, jen tak dal! Vsechny vtipy se zakladaji na pravde. Miluji ceske vtipy o cikanech.
bohužel takoví jako polach jsou asi placeni za to aby šířily demagogii !
Za dob meho detstvi,v sedesatych letech min. stoleti jsem bydlel u brnenskeho vystaviste a nekolik domu od nas bydlela cikanska rodina.Jejich otec pracoval, vsichni se chovali slusne a nikdy s nimi nebyly problemy. My jako deti jsme s nimi kamaradily a nikoho z nas ani nenapadlo je nejak odstrkovat, protoze k tomu nebyl duvod.Bylo jich pet deti, nejstarsi byl Jara a to byl pratelsky ,dobry kluk a ti jeho sourozenci take.Pa k se odstehovali a kdyz jsem po letech toho Jaru nahodou potkal,dobre jsme si povykladali.Toz tak.
No jo, ale to byli cikáni a ne Rómové. Těch pracovitých je určité procento ale ti ,,lepší“ jsou víc slyšet i vidět.
Lidi problém je v systému a ne v cikánech. Oni jsou přizpůsobivý, akorát podle svého mravního „kodexu“ . To že se přizpůsobili na to že jim stát vyplácí dávky v takovém výši že z toho zaplatí vše potřebné a ještě jim zbyde dost peněz na aktivity ze kterých by šli sociálce oči v sloup, je problém státu že je v tom podporuje.
z tím nesouhlasím ! kdyby sjte jen věděl jak to maji vymakné přesně vědí na co maji mají narok ! znaji lip zakony než uředníci ! a co je velice zajimavé že ti co neumí ani psát ani číst znaji socialní zakony lip než pravník :))) a čemu za to vděčíme neziskovkám a podobným pijavicím ! keré se živí na dotacich :( schválně si nekdy skuste najít audit najké neziskovky kolik za co utratila ! nebude se stačít divit , např za 2 přednášky 3.7 milionu :) to je jako co ? to tam přednášel kdo ? ufoni nebo svatý petr ! nebo terení činost 18.6 milionu v terenu je neuvidíte ani omylem :)))
nákup vybavení pro dětské akce 1.8 milionu :) a tak to pokračuje !!! jak jsem to viděl šli mi oči šejdrem
pokud si někdo myslí že se najké peníze dostanou k těm co opravdu potřebují tak je hodně najivní
A je to tady!
Počet diskusních příspěvků pod tímto tématem je přesně 88! To je neodiskutovatelná symbolika!
Nějaká užitečná neziskovka by s tím měla něco dělat! Třeba si vyleštit šaška před kamerou …
Cikani jsou stejni, jako negri. Kdyz se nad nimi stalo na plantazi s bycem, nedelali bordel. Stejne tak za komouse, cigosi nedostali nic zadarmo a museli delat. Jak ale takovahle zver dostane svobodu, prorazi jejich zdegenerovane geny a delaji jen problemy. Nedat jim nic, nechtat je chcipnout, kdyz nedelaji. Hned by se zmenili. A ti lini, at pojdou. Kdo v americe pobira nejvic davek od statu, negri, kdo zije u nas z davek? Cigosi.
A hádejte, kdo tuhle popisovanou situaci nezměrné lásky a nekonečného zaopatřování našich spoluobčanů státem nastartoval? Byl to nejmenovaný spisovatel, dramatik a opilec
Dobrý den , jak jsme to tu četl tak jsem fakt pana polacha nechápal jestli je tak najivní nebbo placený ! přepokládám že se jedná o pana polacha z jisté neziskovky :)
ja bydlím v getu o ostravě ! tedy pardon geto to nebylo když jsem se tu stěhoval ale mněsto Fa RPG a jistá neziskovka z toho udělal getho !!! nastěhovaly jsem několik romských rodin které se chovaji huře jako zvířata ! odpadky z oken atd ! řev rvačky , až je to tak daleko že mstni cikani/romové pišou petice aby tyhle „lidi“ vystěhovaly !!!
bydlím kousek od rodiny kde všíchni pracujou otec matka i jejich dospěli synové !! a jsou to cikani ! a neberou ani příspěvek na bydlení atd ! (němužu psát kde a co dělaji ale je to slušná prace )
o kousek dale bydlí další rodina která nikdy nepracovala maji několik dětí několik nesvepravných ! celkem si od statu přijdou na 75 tisi kč cca !
a aby pracovaly co to je jako prace :)))))) to bolí !
jsou tu takoví i takoví cikani/romové jak ti co pracují tak ti co pracovat nebudou ! a pak ti co jen fetuji a berou drogy ! buhužel počty těch co pracovat nebudou a fetaku visoce převišují počty těch slušných cikanu/romu a osobně bych si nedovolik řici těm slušným cikan/nebo rom ! ja je nepovažuji za něco jiného než za lidi ! ale ti co nepracuji a jen sedi na dávkách a nebo jen fetuji a kradou aby mněly na fet , tak těm klidně řeknu cikan/rom (nevím jak jinak bych to mněl napsat)
pane polachu jak jste psal o těch vašich romských pohádkách jak chytrý cikan něco vzal gadžovy ! jen že jste zapomněl dodat jak takový cikan skončil :) do roku 1880 ((rok nemusi být přesny nejsem vševěd)) bylo povoleno cikany kteří se přiblížily k vesnici na min než 100 ((nevím jako se miry použivaly v te době )) metru střílet ! a taky se to dělalo !
pro ty gadže jak je nazýváte vy romové ! mám jednu radu jak si kdo ustele tak si lehne ! když se necháte od chytrých cikanu okrást nebo něco zdevastovat ! tak příště příjodu zase a budou o to více v „raži “ když jim když jim ukažete že se nenecháte tak stáhnou ocas mezi nohy a chovaji se slušně ! resp jdou tam kde se lidi branit nebudou !
tak platí to že pokud vás kodkoliv chce okrast nebo vám něco zničíit at je to bilý nebo cikan/rom nebo kdokoliv nenechat se ! a branit se ! jak zakon čr řika ! policie není od toho aby vás chránila ale od toho aby řešíla nasledek ! čili to že vás někdo chce okrast řešít nebudou ! ale budou řešit to že už vás okradl a to tim že udělaji zapis nic víc :((( !!!
bylo by to na delší psani :)
ps omlovam se za češtinu ale jsou hloupy gadžo který chodil do školy jelikož ho rodiče do te hnusné rasistické školy posílaly a nehledaly cestičky aby mně do školy poslílat nemusely ! a jsem hloupý gadžo který pracoval od rana cca 06.20 do 20.30 do večera pak musel doma uklidit udělat si jidlo (ne ukrást) a pak nahodou narazil na tuhle dyskuzi na NETU a nedalo mu to a místo spani to něco napsal ! i když už na skoro neviděl !