
Babiše vydat! Tak děl prezident …
TOMÁŠ FLAŠKA
Poslancům řekl jasně – nebuďte ani policisty, ani soudci. Kdyby Andreje Babiše trestnímu stíhání nevydali, tak by si právě na tu spravedlnost hráli. Pokud Babiše vydají, tak tu spravedlnost nechají v rukou těch povolaných, v duchu přání prezidenta. Prezident to řekl zcela jasně. V té souvislosti si je nutno vzpomenout na jeho demonstrativní návštěvu Čapího hnízda v loňském roce, která měla jasně jiný účel. Prostě otočka o 180°.
Přitom v dnešním projevu cílil jen a pouze na poslance hnutí ANO. Pouze ti s vydáním váhají. Ostatní v toma asi mají jasno a oba by k trestnímu stíhání vydali.
Ale zároveň pan prezident jasně předsedu hnutí ANO podpořil v jeho snaze o sestavení vlády. Nic neříkal o tom, že trestně stíhaný politik by to dělat neměl. Dokonce ani nic neříkal o tom, že v případě politiků platí presumpce viny. Ne, mluvil o presumpci neviny pro všechny. V tom případě by ale dnes měl dělat premiéra Petr Nečas a David Rath by měl být jeho ministrem zdravotnictví.
Nějak mi to nejde do hlavy. A bohužel mě napadá jen jedno smutné vysvětlení. Prezidentské volby jsou za dveřmi a Miloš Zeman se snaží sbírat hlasy i lidí, kteří by na to do teď ani nepomysleli. O to horší je pro mě představa, že by byl znova zvolen a s vidinou toho, že na nějaké příští volby už nemusí brát sebemenší zřetel, se totálně utrhne ze řetězu.
Resultát je pro mě jasný. V prvním kole volím dle svého srdce a v druhém kohokoliv kromě Miloše Zemana. Toho pána a jeho squadry už bylo na Hradě dost.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Enoch Powell a migrace: „Vidím řeky krve“ - 22.4.2018
- Dopis sluníčkářky - 22.4.2018
- Bruselská totalita na rozcestí - 22.4.2018
Vidím to stejně. Bylo jasné, že pokud ucítí vodu v botách, agenta položí. Hledá voliče kdekoliv. Hádám, že mu to zítra dá agent sežrat. Něco takového, jako: Jsme demokrati, takže ať si každý volí, koho prezidentem, chce. Bolšáni vždy myslí jen na sebe.
Je nejvyšší čas/zítra bude pozdě/ aby začala naše justice/pokud není zkorumpovaná/ konat a začala stíhat skutečné zločince v kauze policejní reforma a vyrekonstruovaném obvinění Babiše. Doufám, že Komárek bude zbaven mlčenlivosti a nebude se bát vypovídat podle skutečností, které vyšli najevo v pořadu p. Soukupa. Jinak si každý občan v tomto státě uvědomí, že nežijeme v právním státě./možná už to ví, ale nesmí se o tom mluvit./Je třeba taky připomenout knížku od K Kryla, která byla roky zatajována.
Ano, autore Já budu volit stejně. Jen mám obavu, že důchodci jsou disciplinovanější a na rozdíl od mládí budou volit v prvním i v druhém kole a ty opět rozhodnou….
Ano Flaško denaturáku. Tvoje doporučení je jasné, volit jenom Zemana a nikoho jiného, hlavně žádného z tvých oblíbenců. I kdyby to byli jediní kandidáti.
Samozřejmě, že Zeman, nevěřím, že by někdo mohl volit prázdného a falešného Topola, Klaus ho odhadl moc dobře!
Topol je vysoce nebezpečný člověk, pozor na něj!
Ten je schopen prodat národ bez jakýchkoli skrupulí.
Podívejte se jen, kdo všechno najednou lobbuje za Topola!
Ještě jednou, pozor!
Jedině pan president Miloš Zeman je zárukou,že se naše země bude ubírat správným (východním) směrem,který nám zaručuje prosperitu a výhodné obchodní podmínky!!
Tak je to správné,tak to má být!! Zeman For president!! O tom nějaká sklenice,naštěstí nemůže rozhodovat,tuplem pofidérium Wtrojka i kdyby byla švédská!!
a nějaká čísla o obchodu na Východ by byla? Třeba s Holandskem obchodujeme 3x více než s Ruskem….
Když nás EU brzdí v rozvoji a nařídili sankce a my je tupě dodržujem,mezitím záp.Evropa čile obchoduje,tak čísla hledat určitě nebudu ale stačí co si přečtu na netu,nebo vidím a slyším v televizi(pláč x exportérů)!!
Správně, podívejte se kdo za něj lobbuje. Všichni ti, proti kterým tady tak vehementně brojíte.
Tak ceska policia, prokuratury a sudnictvo su nahle povolani ludia, lebo tuzis vidiet Babisa za mrezami… Ale inac su to mafiam a politikom sluziace skorumpovane hovada, sami stbaci a Putinovi agenti GRU a KGB, vsak Lahvicka…? Tymi by tiez boli, ak by raz zatykali teba, ale ak by zapocali strelbu do clenov KSCM, okamzite by pre teba boli narodnymi hrdinami a navrhoval by si pre nich susosie na Vaclavaku… Pre vas vypatlancov boli pracovne tabory a gulagy jednoznacne nedostatocnym riesenim, vas mali komunisti posielat rovno k stene, alebo do plynu a dnes by bolo v Cechach daleko lepsie…
No, kdyby sameťáci byli stejný svině jako komouši, tak už by jsi tu po 89. nebyl a hnil v nějakým masovým hrobě.
A to tvrdím, že se s komouši mělo zatočit – doživotní zákaz působit ve vyšších sférách státní správy. Takto bychom neměli „státní správu“ zasranou estébáky, „funkcionáři“, milicionáři a esenbáky. Sice nevím, zda by bylo líp, ale aspoň by se začalo znovu s čistým štítem. Jenže to by komouši „s lidskou tváří“ nesměli své spolustraníky hrubozrnné bratry podržet nad vodou.
smrdis strachem jako Langer
Pane Piangendo, zdravím.
Tady tomu bránilo několik věcí.
1. Ohnutí Češi, kteří nakonec byli za ten samet rádi, protože jim by se, na rozdíl od vzpurných Poláků, jen těžko podařilo bolševickou totalitu svrhnout, protože k tomu nebyla obecně vůle.
(stačí srovnat s Ukrajinou v roce 14, kdy si opravdu Ukrajinci , ovšem za čtvrt roku masových protestů, něco vynutili)
2. Příliš mnoho lidí se s KSČ a jejími strukturami namočilo.
3. Protože to organizovali soudruzi z Moskvy, tak z jejich rozhodnutí nebyla nasazena ani okupační armáda, která měla případně dokonce za úkol potlačit čs. ozbrojené složky, kdyby čeští soudruzi u moci dali rozkaz k použiti těžších zbraní.
Jo, rozhodovalo se o Češích bez nich, mediálním pohádkám o tom, jak studenti holýma rukama svrhli ozbrojený režim, snad už dnes věří jen málokdo.
A kdo by vám asi zvolil prvního prezidenta Vencu flašku, když v tehdejším Federálním shromáždění, bylo 80% komunistů?
Mě? Naivní salónní levičák Havel byl jen formálně mým prezidentem.
Jo, začínalo by se s čistým stolem??
Já si myslím, že kdyby nebyly dostatečné záruky (kvalitní kompro) a Flaška (Venca) a spol odmítli plnit „NEJSME JAKO ONI“, tak k žádnému plyši nedošlo a žádný čistý (špinavý) stůl jsme tady neřešili. A na webu bychom maximálně diskutovali o počasí, plnění závazků v akcí Z, kam na dovču v tuzemsku či Bulharsku a jak co ukutit a vylepšit na zahrádce, když v obchodní síti nelze nic kloudného koupit.
je videt, ze vis uplne hovno, a mas v hlave nasrano, protoze pokud by doslo k nasili “sametaku” po 89 roce na clenech KSC postavila by se armada a vnitro proti “sametakum” a skoncilo by to moc spatne, hadej pro koho ?
No tak by se komouši všech barev mezi sebou vymordovali, no a co?
asi jo 🤓
Ty už bys prděl do hlíny, rudá lůzo.
Langere smrdis jako nacista 😠
No, ty byť jsi „doktor“, budeš brzy smrdět jako mršina…💀
vy semnou
I za tu cenu bude z „doktora“ mršina!
Za osvobození mých potomků od rudohnědých kreatur, jsem ochoten vlastní život položit!
Borivuji Holinku vy jste velka pi…ca
Ani to tak dlouho netrvalo,
a „doktor“ vytekl…
S ním příliš práce nebude, při uvedení jej do „vytuhlého“ stavu
Pane Holínku,
o tom, že jste statečný člověk, nepochybuji.
Na takovou rudou filcku snad taková obět‘ ani potřeba nebude…
pekne si kvokate vy statecni hrdinove z PP
Když pominu, že Váš příspěvek nevážený pane „pražský orloj“ je na trestní oznámení a to i na tomto svobodném webu, nikdo Vás ani ostatní slováky nenutí žít v těch děsných Čechách, vraťte se na slovač líbat Ficovu zadnici. A tam si stavte ke zdi, či do plynu koho chcete..!!!
Tak ma trestne oznam ty pako a kto ti nakecal, ze zijem v Cechach…? Co ti brani rozpocat boj za slobodu slova a demokraciu, trestne oznamuj, bonzuj, udavaj… Ci v tomto uz tiez plati to stare ceske: Dejte mi lidi a ja to udelam…? :-DDDDD
Pane „slovenský pražský orloji“, Vy si mne asi pletete se soukmenovci co mají udávání jako hobby. Já jsem velice tolerantní, ale Váš výše uvedený příspěvek je přes čáru a to ve všech ukazatelích, Vy komunistický vražedný a zbabělej hlupáčku. Já neudávám ani komunistickou špínu….!!!!
Mily “tolerantny” clovece, to vdaka tvojej tolerancii si ma nazval komunistickou spinou, vsak…? A urcite vdaka nej sa nizsie aj uprimne zdravis s najvacsou udavacskou fekaliou, aka na tychto strankach kedy existovla, vsak…? O vas vypatlancoch sa uz vyjadril vas vlastny psychiter Hoschl, polovica ceskeho naroda su imbecili a u imbecila nie je ziadna sanca na napravu, ten bude az do svojej smrti len skodcom, takze poslanie vas k stene, alebo do plynu, je len zasluznym cinom, hodnym minimalne statneho vyznamenania za zasluhy o ocistu ceskeho naroda… A na tychto strankach, ma presne ta polovica, o ktorej hovoril Hoschl, naozaj pocetne zastupenie ako mezdi autormi clankov, tak aj komentujucimi… Nekandiduje na prezidenta aj niekto, kto ma v programe ocistu ceskeho naroda…? Toho by ste si mali zvolit… Policajti a vojaci by si aspon precvicili strelbu a plynarnam by stupli zisky… Aspon by vas novy prezident pre narod aj naozaj nieco urobil… :-DDDDD
Pane Odine, zdravím Vás a současně Vás upozorňuji, že troll „PO“ není oponent k diskusi, ani osoba hodna TO.
PO je třeba postavit rovnou k té zdi, po které sám tolik volá. Mně osobně by to potíže příliš nečinilo, když bych věděl, že takovéto zrůdě zatnu tipec nafurt… :-DDD
Buďte hodně zdráv pane Bořivoji, tento jakýs slovenský pražák co je pouhá komunistická špína, nestojí za další diskuze. Tento pán se pouze ukájí u klávesnice psaním nenávistných příspěvků….. a na ty, Já zásadně pokud možno nereaguji!!!
Máte recht, pane Odine, že nereagujete.
Já mu něco podobného sdělil již zde –
http://pravyprostor.cz/pravy-prostor-slavi-uz-5-narozeniny/#comment-586684
http://pravyprostor.cz/pravy-prostor-slavi-uz-5-narozeniny/#comment-587622
Odinku pokud ten pan je komunisticka spina, tak vy jste spinavy nacista, c je horsi, hadejte 🧐
Ty jsi stejný prašivý rudý strup, jako soudruh orloj.
Že si bereš do svých nemytých pracek pana Odina, mne nepřekvapuje.
Nacisté jsou Tvoji kumpáni !, ale na VUMLu to asi přednášeli jinak…
nacista jsi ty pravicovy hrrrrrdino, Hitler by z vas mel radost
Ty budeš asi nějaký doktor vědec, že? Hitler měl něco společného s pravicí? Arbeit macht frei?
Souhlasím s diskutérem s nickem Odin.
A navíc máme z čeho vybírat, máme na výběr z dalších osmi kandidátů
Takže nevybíráme jen mezi panem Zemanem a panem Drahošem.
9 kandidátů na prezidenta republiky je dostatečně široký a pestrý výběr.
Jakékoliv volby jsou vždy oslavou demokracie.
A doufám že 12 a 13.ledna bude co nejvíce lidí u nás v Česku oslavovat demokracii.
„Resultát je pro mě jasný. V prvním kole volím dle svého srdce a v druhém kohokoliv kromě Miloše Zemana. Toho pána a jeho squadry už bylo na Hradě dost.“
………………………………………………………………………………….
Pane autore, mám stejný rezultát.
Proč tomu tak je, je uvedeno zde –
http://pravyprostor.cz/vitac-eurofanatik-nebo-vlastenec-naprosto-klicova-volba-prezidenta-cr/#comment-610906
Zeman je jediná možná volba, je to skutečný VLASTENEC,
na rozdíl od těch chudáků sluhů v zástupu.
BIMBO na Hrad!
„BIMBO na Hrad!“
……………………………………….
Na hrad Mírov, kde měl být spolu s Burešem již dávno!
A vlastenec se pozná tím, že než tuto zemi postupně prodá Pekingu, tak nechá, aby agenti čínské rozvědky při návštěvě XiJinpinga mlátili české demonstranty v Praze?
Úžasný „vlastenec“
Někomu se prostě nezavděčíš. Je vulgární – špatně. Není vulgární – špatně. Chce vydat Babiše – špatně. Nechce vydat Babiše – špatně.
Autor při pohledu na dno flašky měl asi nějaký splín. Přemýšlím ale, kdo mu může být srdcem nebližší.
tak vulgární nikdo být nemusí…
Vidím to podobně, jako pan Flaška.
Soudruh Zeman je podlý hnůj ze spodiny, a podporovat ho může jen někdo, komu to, at‘ už jakéhokoli důvodu, nevadí.
Odhadl jsem zpětně viděno, dost dobře, že jsem před 5 lety ve druhém kole volil proti němu, protože takovouto hromadu ostudy, takové ústupky bolševikům, a takový poníženecký anální alpinismus vůči východním soudruhům by kníže Schwazenberg nebyl schopen udělat.
I dnes jsou proti soudruhu Zemanovi kandidáti, kteří by byli snesitelnější, než on, a tentokrát možná že i všichni, což se před 5 lety v prvním kole říci nedalo.
Tehdy kandidovaly opravdu obskurní figury, a dokonce provaření, i duševní komunisté.
Nyní kandidují vesměs opravdu přijatelnější osoby, i když ani k těm nemám míru důvěry dostatečnou, alespon na mne působí jako lidé, kteří mají nějaké svědomí.
Soudruh Zeman je snadno manipulovatelný, zamindrákovaný, a mstivý zákeřný geront, který bude do posledního dechu škodit, ostatně takovým byl již před 20 lety, kdo to nevidí ani dnes, tomu fakt není pomoci.
Zdravím v Novém Roce pana Odina.
Langere smrdis 😛
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=553156451704514&set=gm.573573656321828&type=3
Je to dopředu s koblihou domluvené,jestli Zeman opět usedne na hrad,tak koblihu omilostní a ještě se nám bude smát jak s námi vyjebal.Snad kdyby nevyhrál….
Kolik jich tu je co s námi za těch 28let vyjebali a to hodně!! Prohnilí proti prohnilým!!
Flasko dej si flasku 😎 Jak mi tady napovidaji, dej se vysetrit 🤪
Může mi někdo rozumně vysvětlit, proč bylo jednání PS o důvěře vlády přerušeno do úterka? A proč to požaduje ODS? Kecali kecalové celý den. Totální verbální průjem, ač jsem s většinou toho, co bylo pro vyslovení nedůvěry řečeno (když jsem to tu sem tu tam poslouchala) souhlasila, tak nechápu, co jim v tom najednou brání???!!!
Bože, potřebujem vůbec tu politickou pakáž? Nestojí nás náhodou víc, než přináší?!
Kvůli hádce o Čapí hnízdo máte to na Idnesu…
Dajo tak mam takovy dojem, re hosi zapomeli proc v tom parlamentu vlastne jsou, misto aby se snazili neco delat pro obcany a volice, tak si z toho udelali filosofickou fakultu
třeba taková volba prezidenta. Poslanci to zvládli za půl mega a jeden přesčas. Bohžel makat na přesčasy se jim nechce a marketérské firmy si chtějí také vydělat. Tak potom tu hledáme další superstar na Hrad
PS: Kdyby měl Petr Nečas gule a nezradila ho jeho vlastní strana, tak by zůstal premierem. Na něm jde krásně vidět, jak jde na objednávku zničit politická kariera jakéhokoliv politika, který se nehodí vládnoucí garnituře.
kdyby necas byl chlap a ne sracka, tak by zustal premierem
…to jako ten píčus,joo?!!
hele nevím co hulíš autore, ale už bys to měl vysadit. Už to má vliv na úsudek.
Hlavně by mě zajímalo, co si představuješ za akce, když se Zeman utrhne ze řetězu. Dyť se přece tvrdí, že je nemocnej, špatně chodí a dobře chlastá. Nemá rád novináře a s papalášema EU si dovolí mluvit na stejné úrovni, nejen jako slouha.
Takže ještě Ti tu milí autore chybí, že pokud bude zvolen, že si něco uděláš – zahájíš hladovku nebo spácháš sebevraždu nějakým nechutným způsobem. V tom prvním Ti přeju ať ji vydržíš a v tom druhém, ať to nevzdáš.
PS já jej minule nevolil, ale ted budu.
1.kolo Hynek, nejbližší názorově, moc se o něm neví, ale to je stejně jedno, nemá šanci, je to spíš výraz poděkování, že do toho šel
2.kolo Pokud proti Zemanovi bude stát Topol, hodím to Topolovi
Pokud proti Zemanovi bude stát persona, hlásající, že Islám je náboženství míru a islamisti nemají s Islámem nic společného, tak to hodím tomu bezpáteřnímu dědkovi, protože jako prezident už toho nemá moc co pokazit, může jen blbě žvanit a dělat ostudu sám sobě. Navíc se nedožije konce mandátu. Když se v tom jeho žvanění sem tam objeví, že ten černej a mohamedánskej proletariát, co se dere do Evropy stojí za hovno, stejně jako inkluze ve školství, tak pro funkci prezidenta je dostačující.
To podstatný: 2020 Zeman zatřepe nožkama a bude k dispozici volit někoho rozumného, kdo zároveň bude mít šanci.
proste nevim co chci, ale ja to dokazu, holt nova doba
Chci na doktora hodit deku.
Pane Piangendo,
to je Váš názor, ok.
Já mám ten, že ta možnost už nemusí nastat, a poměry značně zhoustnou, a ke slovu se dostanou všehoschopní lidé jako Okamura, kteří mění názory podle potřeb. Najednou to už není multikulti, ale je to hrdý velký vlastenec, to jo…
Kdo je Putlerův řitolezec, nemůže být skutečným odpůrcem islámu, navzdory tomu, co na pokyn svých loutkovodičů vypouští za mediální prohlášení.
ted jsi nam to ty nacisto Langere vysvetlil, uz je nam to vsem jasny
Volba prezidenta nemá na poměry v parlamentu vliv. Prezidentská volba je divadlo, kde si lid užívá přímou volbu. Prezidentství je odkladiště použitých politiků bez reálného vlivu na skutečné dění. Že dělá v zahraničí ostudu? A to mě má srát, co si o českém prezidentovi myslí Západní socialistická multikulturní bolšoelita?
Pro mě je to čistě pragmatická volba bez reálných škod, pokud se multikulti scéně zkřiví ksicht a stáhne řitní svěrač, tak budu spokojený.
Pane Piangendo,
já jsem asi ten poslední, kdo bych jakýmkoli socialistům fandil. Jistě Vás nepřekvapí, že jsem názoru, že nyní na prezidenta nekandiduje nikdo, kdo není navázán na struktury jistých tajných služeb.
Představa, že někdo, kdo je všehoschopný prevít, někomu, koho nemusím, tak že mu zkřiví úsměv, považuji za d’ábelskou hru. S dáblem se nedá smlouvat, ani se spoléhat, že se umotá do svých tenat sám.
Prezident má své pravomoce, může dost věcí ovlivnit, ani současná ústava z něj nedělá stroj na podpisy a kladeče věnců.
Je jistěže možnost voleb se nezúčastnit, nebo hodit bílý lístek, když pro někoho není, žádný kandidát snesitelný, což je TAKÉ volba.
Pro mě je soudruh Zeman naprosto nepřijatelný, a asi i kterýkoli jiný ze současných je snesitelnější.
Ale to je jistěže každého věc mít jiný postoj, netvrdím, že jediný ten můj je správný.
Pane Langere, jak řešíte své vlastní osobní schizma, když Vaši favoriti a nominanti židoamerických ideologických základen na prezidenta ČR Drahoš a Horáček čelí vážným podezřením ze spolupráce s STB ?
Pokud velice dobře znáte Petra Cibulku, tak jste si tuto informaci jistě ověřoval.
Pane Bouše,
já nebudu řešit Vaše domněnky a podsouvání.
Jen poznamenám, že je to právě Zeman, který je podezřelý ze spolupráce s StB, kdy měl krycí jméno Man.
On byl zřejmě mezi těmi, kdo byli z později zveřejnených seznamů StB vymazáni, tomu by odpovídal i jeho článek Přestavba a Prognostika, který jen těžko mohl vydat bez vědomí ruských tajných služeb, kterým StB jako podřízená asistovala.
Tak, jako byli ze seznamů vymazáni všichni ti, kteří brzy po listopadu zasedli ve vládách.
Protože to byli lidé nemálo významní i před listopadem, nelze se domnívat, že si jich všudypřítomná fízlosvká StB nevšimla.
Rovněž jsem napsal, že nepovažuji ani jednoho současného prezidentského kandidáta za toho, kdo není u ruských tajných služeb veden.
Na to odpoví až budoucnost, zda mám pravdu, či ne.
Všechno nakonec vyplave na povrch.
Přesto Zeman pro mne představuje největší zlo ze všech. A to výrazně.
Opět Vám musím oponovat zcela pragmaticky:
Oblbnuté bílé občanstvo je pro budoucnost výhodnější, protože socialismus je řešitelný během jediného vydařeného volebního období. V situaci, kdy vás socani přehlasují za podpory všeho možného světového barevného proletariátu, se socialismu zbavíte až s pádem civilizace (a i to je samozřejmě relevantní možnost volby). Jak jste si jistě všiml, tak i za té socanské bídy je život v poměrně ještě dost homogenní bílé společnosti přijatelný – ne nadarmo je ČR v „nizkosti“ kriminality na předním místě a kriminály plné cigošů (nejen, pochopitelně). Nedávno jsem po delší době viděl jeden z mála hollywodských snímků, který za něco stojí Ohňostroj marnosti (staršího data). Tam, kde je přenegrováno, to stojí za hovno.
Jestli tenhle problém Zeman řeší? No, z pozice prezidenta moc ne. Mě jde jen o to, že má prořízlou držku (ikdyž si tím honí jen vlastní ego, Lukoil, Kelnera bla bla bla). Jistě bych si přál aby to téma, které on jen využil pro svůj prospěch, uchopil někdo jiný. Až tu bude, dám mu svůj hlas. Jen Vás upozorňuji, že ti v politice, co jdou pevně za „ideou“, mají tu ideu mnohdy právě tu zvrácenou. V tomto ohledu dávám přednost pragmatismu. Může to být hra s ohněm, souhlasím, ale kdo neriskuje, nevyhraje.
Pane Piangendo,
nikoli. Nemáte pravdu.
Socialismus není řešitelný během jednoho volebního období. Tato ideologie je natolik nakažlivá a úporná, že si ji lidé jí stižení nesou s sebou a promítají ji i do života druhých.
Představa, že v jednom volebním období dojde k nějaké antisocialistické revoluci, je sice možná pro někoho líbivá, ale nemá moc společného s realitou. Dokládá to i fakt, jak se Češi rozhodují.
Barevní jsou jistými loutkovodiči tajných služeb určeni nikoli tolik pro Čechy, kteří už se jako příznivci tuhého socialismu projevili v roce 46, mj tím, jak bylo v Česku zlikvidováno křestanské náboženství, ale pro jiné Země na západě, které se po 2. světové válce českou cestou nevydaly.
O tom všem od roku 45 rozhodují v Česku rusokomunistické tajné služby.
A Češi, tedy ti, kteří mají vliv, se jim žel osvědčili.
Během vlády soudruha Putina bylo do Západní části Ruska, tedy té spíše evropské a zalidněné, nataháno tolik barevných, a to nejen z oblastí SSSR, že to kontrastuje s tím, co o Rusku hlásá propaganda určená pro Západ. V Rusku je z Kremlu podporován i islám, tak jak je to určeno i pro Evropu, čímž je naplnován projekt soudruha Andropova podle hesla, že bílý muž a křestan nemá pravdu. Kontrastuje to i s tím, jak byla po pádu SSSR snaha postavit kostely a soudruhy převléci do kněžských hábitů. Je to jen maska, a tamní duchovní slouží jako součást mocenského centra, stejně tak jako duchovní muslimští, čímž si soudruzi dost zahrávají.
Marxizace má své plánované etapy a je žel děsivě naplnována. Poté, co dočasně schovali rudé symboly, marxistických cílů se v žádném případě nevzdali, jen je lépe maskují.
Kdyby nebylo ideí, a jejich hlasatelů, naše civilizace by vůbec nevznikla.
Pokud nemáte ideje, chováte se jako prosté zvířectvo. Nažrat a zalehnout.
Pragmatiků je v dějinách dost, nevím, že by někdo z nich vyšel dějinami prověřený jako ten, co něco přinesl, naopak, mnozí zapadli, a nikdo po nich neštěkne, a žel právě oni nedokázali mnohdy nic jiného, než „pragmaticky“ ustupovat svým loutkovodičům a svému svědomí.
Onou zvrácenou ideou je právě socialismus a marxismus, který právě v současnosti udržují oni pragmatici, kteří navazují na satanské idealisty minulosti a chovají se podle jejich plánů.
Hra s ohněm může vždy způsobit jen popáleniny či požár, a není to dokonce ani pragmatické. Je to spíše právě zvrácené myšlení, aniž bych to myslel vůči Vám osobně.
A pak maj lidi verit organum trestniho rizeni …
pachatel sedi celej den dokonce pod dohledem kamer na jednom miste navic kde uz v minulosti sedaval a stejne ho zas nechytli ……
ale ze nakej jublber posle zlodejku po zasluze do haje to jsou najednou machri a carky a krive rozsudky jen litaj … o tom ale nikde ani carka ze dovolani smetlo ten nesmysl ze stolu …
Sudruh TopoRanek,
krityzujici odirani lidi formou dani, neměl problem pořidit si několik fotovoltaickych elektraren, za pomoci kteryhc odira česky lid.
Podvaděl ve volbach (Smluva s občanem) – kdyby lidi vědfěli…
Tento Hujer obvinil Čechy se se v krityckych chvilich podělaji, ale sam se podělal pote co dal interviju časopisu LUI, za ktere se pakk omluval, že to tak nemyslel.
Prohlašuje se za svobodomyslneho liberala – při tym sam souhlasil s Lisabonem a Klause odsuzoval za odpor k Lisabonu.
Chlap, kteremu se neda věřit. Takoveho prezidenta byste chtěli?
Bureš má s Kadimůrou dohodu. Díky ní nakonfigurovali mandátový výbor, který díky rozložení sil teď válcují. Něco podobného jako Stalin – Hitler. Jenže novými volbami by se mohlo leccos změnit a dohoda by vzala za své…
MZ také nechce připustit nové volby. Jak ten je do dohody zainteresován?!
Nu, snad se nám podaří, jim do toho hodit vidle. Jinou možnost, než volby, zatím nevidím.