19.5.2014
Kategorie: Ekonomika

Auta se vyrábějí, ale neprodávají! Proč?

Sdílejte článek:

E-MAILEM 19|05|2014

Po celém světě se kupí statisíce neprodaných aut . Výrobci je vyrábějí , prodat je se však nedaří . Proto, slepě doufajíc, že ​​jednou se ten prodej pohne, skupují rozsáhlé pozemky a auta na nich skladují . Pod cenou je prodat nechtějí , raději je zničí a recyklují .

 

 

Jsou fakt naivní jako malé děti. Odkud by lidé brali peníze na to, aby si každý rok kupovali nová auta? Ti, co mají nakradené mají i 10 nových aut. Takových je ale pouze pár procent. Rozhodující masa lidí, tj. 95 procent populace peníze nemá. Jaky by mohly masy peníze mít, když jsou politiky a bankéři celý poválečný čas systematicky okrádány.

 

Ať se líbí, podívejte si několik obrázků z “hřbitovů nově vyrobených aut”. V textu článku jsou i souřadnice , kde si tyto hřbitovy můžete porozhlédnout přes google : http://www.zerohedge.com/news/2014-05-16/where-worlds-unsold-cars-go-die

 

 

Kvalifikovaným odhadem je v současnosti na světě až 10 miliard pojízdných aut. Znamená to, že na světě je o 50 procent více aut než lidí. Toto je prostě konečná! Politici, pokud jste chtěli vyrábět vozy pro lidi, neměli jste krást, přiživovat se a cpát naše peníze do kapes bankéřům. Lidé vám na vaše auta zvysoka kašlou. Nemají, co jíst , natož se ještě vozit v drahých autech.

 

Auta z výroby směřují rovnou na odstavné plochy mimo oči lidí. Firmy si nemohou dovolit přestat vyrábět auta. Musely by propouštět a snižovat nákupy materiálu od dodavatelů  a to by mělo za důsledek další propouštění u dodavatelů. Tento multiplikační efekt by při současném zadlužení západního světa v čele s USA, EU a Japonskem znamenal bankrot starého, ale stále současného finančního systému. A to by byl konec současného globálního fašizujícího systému politiků a finančníků. Toto oni přece nemohou dopustit. A tak vyrábějí pro sklad! Ano, pomalu ty auta už ani nemají kam uskladňovat! Sklady jim už nestačí a tak auta skladují kde se jen dá.

 

Když auto pouze stojí, olej klesne na dno motoru a motor začne korodovat. Také i jiné části po roce nečinnosti auta odcházejí. Pneumatiky, autobaterie atd. . . Kdo by si koupil takové auto za běžnou cenu? Neprodejná auta se tak kupí, peníze z jejich prodeje se do ekonomiky nevracejí. Krach tedy klepe na dveře. Nezapomínejme, že velmocí číslo jedna ve výrobě aut v počtu na jednoho obyvatele je Slovensko. ” Poděkujme ” se našim červenomodrým zločincům za tuto výsadu! Zaprodali nás , aby se mohli nabalit!

 

Poznámka redakce PP: Text ze Slovenska je sice poněkud afektovaný, ale ve své podstatě má pravdu. Politický hon na spotřebu zdá se končí a krach se opravdu definitivně blíží. Automobilový průmysl je vlajkovou lodí celého problému, vzpomeňme na různé šrotovné, socialistické dotace ap. jak v Evropě tak v USA. Tradiční euroatlantická civilizace,  hubena morem neomarxismu, má dle všech indícií opravdu na kahánku.

 

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních našeho webu.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc červenec 2017: *****

Jana Kocourková 100,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jakub Malinovský 55,55 Kč, Yvona Škurková 100,- Kč, Milan Tahovský 1000,- Kč, Karel Šindelář 1000,- Kč, Vlastimil Kornas 333,- Kč, Monika Dobruská 100,- Kč, Jiří Skotnica 300,- Kč, Lubomír Janeček 500,- Kč, Robert Schlesinger 500,- Kč, Jan Traxler 1000,- Kč, Roman Foff 1500,- Kč, Miluše Horáková 500,- Kč, Ludovít Acsay 500,- Kč, Miroslav Seidl 300,- Kč, Jiří Fridrich 50,- Kč, Radoslav Richtar 500,- Kč, Ladislav Slanina 250,- Kč

***** Celkem za měsíc: 9 088,55 Kč *****

Děkujeme!


§§§ Důležité upozornění: Diskuse pod články na Pravém prostoru reflektuje ústavní právo na svobodu slova a není v zásadě moderována. Každý diskutující tak nese osobní zodpovědnost za jím zveřejněné názory, které jsou někdy i v přímém rozporu s názory redakce, případně když nejsou relevantní se zněním zákona.§§§
Redakce
Sledujte PP
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (8 votes, average: 4,75 out of 5)
Loading...
loading...
7 komentářů
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.