19.5.2014
Kategorie: Ekonomika

Auta se vyrábějí, ale neprodávají! Proč?

Sdílejte článek:

E-MAILEM 19|05|2014

Po celém světě se kupí statisíce neprodaných aut . Výrobci je vyrábějí , prodat je se však nedaří . Proto, slepě doufajíc, že ​​jednou se ten prodej pohne, skupují rozsáhlé pozemky a auta na nich skladují . Pod cenou je prodat nechtějí , raději je zničí a recyklují .

 

 

Jsou fakt naivní jako malé děti. Odkud by lidé brali peníze na to, aby si každý rok kupovali nová auta? Ti, co mají nakradené mají i 10 nových aut. Takových je ale pouze pár procent. Rozhodující masa lidí, tj. 95 procent populace peníze nemá. Jaky by mohly masy peníze mít, když jsou politiky a bankéři celý poválečný čas systematicky okrádány.

 

Ať se líbí, podívejte si několik obrázků z „hřbitovů nově vyrobených aut“. V textu článku jsou i souřadnice , kde si tyto hřbitovy můžete porozhlédnout přes google : http://www.zerohedge.com/news/2014-05-16/where-worlds-unsold-cars-go-die

 

 

Kvalifikovaným odhadem je v současnosti na světě až 10 miliard pojízdných aut. Znamená to, že na světě je o 50 procent více aut než lidí. Toto je prostě konečná! Politici, pokud jste chtěli vyrábět vozy pro lidi, neměli jste krást, přiživovat se a cpát naše peníze do kapes bankéřům. Lidé vám na vaše auta zvysoka kašlou. Nemají, co jíst , natož se ještě vozit v drahých autech.

 

Auta z výroby směřují rovnou na odstavné plochy mimo oči lidí. Firmy si nemohou dovolit přestat vyrábět auta. Musely by propouštět a snižovat nákupy materiálu od dodavatelů  a to by mělo za důsledek další propouštění u dodavatelů. Tento multiplikační efekt by při současném zadlužení západního světa v čele s USA, EU a Japonskem znamenal bankrot starého, ale stále současného finančního systému. A to by byl konec současného globálního fašizujícího systému politiků a finančníků. Toto oni přece nemohou dopustit. A tak vyrábějí pro sklad! Ano, pomalu ty auta už ani nemají kam uskladňovat! Sklady jim už nestačí a tak auta skladují kde se jen dá.

 

Když auto pouze stojí, olej klesne na dno motoru a motor začne korodovat. Také i jiné části po roce nečinnosti auta odcházejí. Pneumatiky, autobaterie atd. . . Kdo by si koupil takové auto za běžnou cenu? Neprodejná auta se tak kupí, peníze z jejich prodeje se do ekonomiky nevracejí. Krach tedy klepe na dveře. Nezapomínejme, že velmocí číslo jedna ve výrobě aut v počtu na jednoho obyvatele je Slovensko. “ Poděkujme “ se našim červenomodrým zločincům za tuto výsadu! Zaprodali nás , aby se mohli nabalit!

 

Poznámka redakce PP: Text ze Slovenska je sice poněkud afektovaný, ale ve své podstatě má pravdu. Politický hon na spotřebu zdá se končí a krach se opravdu definitivně blíží. Automobilový průmysl je vlajkovou lodí celého problému, vzpomeňme na různé šrotovné, socialistické dotace ap. jak v Evropě tak v USA. Tradiční euroatlantická civilizace,  hubena morem neomarxismu, má dle všech indícií opravdu na kahánku.

 

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních našeho webu.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2017: *****

Tibor Csillaghy 600,- Kč, Nunn s.r.o. 300,- Kč, Jozef Vaškovič 1350,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivana Petrová 300,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, Roman Foff 1500,- Kč, Josef Malý 100,- Kč, Flégl kovovýroba s.r.o. 1000,- Kč, Monika Dobruská 200,- Kč, Magdaléna Machová 100,- Kč, Oldřich Smejkal 1000,- Kč, Zdeněk Drozen 1000,- Kč, Jiří Tomáš 500,- Kč, Renata Mejzlíková 150,- Kč, Ladislav Janda 1000,- Kč, Milan Tahovský 1000,- Kč, Ivana Vrbková 500,- Kč, MUDr. Jiří Roh 1000,- Kč, Luděk Procházka 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 300,- Kč, Miroslav Zima 50,- Kč

***** Celkem za měsíc: 12 850,00 Kč *****

Děkujeme!
Redakce
Sledujte PP
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (8 votes, average: 4,75 out of 5)
Loading...
loading...
7 komentářů
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.