
11. září: Slavné i tragické okamžiky minulosti a minuta ticha za budoucnost Evropy
IVČRN
Ať proběhlo 11. září 2001 jakkoli, bylo velkým vítězstvím islámu – přibližně před 17 lety se po odmlce začaly naplno projevovat radikální prvky islámu, podpořené oživením islámských zemí ve vojenské, ekonomické i populační rovině a to hlavně poměrně k západu – náš svět začínal uvadat a islámu narostl hřebínek. Západ také dostal strach, a aby si nemusel přiznat trpkou pravdu – konflikt se světovým islámem – začal bojovat s příznaky a přízraky terorismu, ne s příčinou problému.
V dějinách však je ještě jedno 11. září – roku 1683.
Tehdy problém viděli a řešit chtěli. Můžete namítnout, že islám tehdy přišel s osmanskými vojsky rychle a najednou, po zuby ozbrojený a že to tehdy měli jednodušší. Ano, ale bojovat museli stejně. Tehdy (11-12. 9.) spojená říšskoněmecká, habsburská a polská vojska vyprostila z tureckého obležení Vídeň, a tím zahájila postupné vytlačování islámu ze střední Evropy.
Naši prapředkové s islámem nebojovali proto, aby jej západní politici 20. století pustili do Evropy bez boje. Jenže 20. století skončilo. Bude to 21. století, kdy islám z Evropy zmizí? Nálady ve společnosti mluví jasně, lidé muslimy nechtějí. Buď z Evropy zmizí islám, nebo přijde občanská válka, případně některými kruhy preferovaná varianta totalitního státu, který jakousi úroveň bezpečnosti zajistí. Jenže cena bude vysoká, bude to naše svoboda. Od 11. 9. 2011 nám pravda dost svobod ubylo, svoboda slova tady, domovní svoboda tuhle. S islámem nebude ani svoboda, ani bezpečí, ani Evropa, tak jak ji známe.
Rád bych, možná to bude znít pateticky, ale rád bych abychom drželi osobní minutu ticha. Ne za mrtvé, ale za nás, za sebe a naše děti, minutu ticha, kdy budeme přemýšlet, jak zabránit tomu, co se stalo na západě a jak ochránit své blízké tady.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Jen je nechte! Ať se bojí! Aspoň do samosprávy nepolezou - 27.4.2018
- Že by si pan prezident s morálkou moc nelámal hlavu? - 27.4.2018
- K otázce očkování - 27.4.2018
Výborně, děkuji za článek. Opět připomenu co se stalo ve Vídni:
na hlavné správy píší:
„Schyľuje sa znova k Bitke pri Viedni? Na viedenskom Kahlenbergu pomaľovali Sobieskeho pamätník k Bitke pri Viedni 1683!
8. 9. 2017, v noci (z 8. na 9. 9.) pred oficiálnymi oslavami 334. výročia Bitky pri Viedni 1683 bol pamätník poľskému kráľovi Jánovi III. Sobieskemu na vrchu Kahlenberg vo Viedni pomaľovaný a spravodajské služby očakávajú niečo vážnejšie.“
Jsou už i naši jižní sousedé v bruseli? Pomátli se úplně?
A divíte se Dajo? Přece Sobiesky byl – islamofob, rasista, fašista, nácek, antifeminista, odpírač multikulti, prostě nekulturní čuně a hlavně NEBYL vítač ani sluníčko v duši a to se neodpouští.
A ještě ke všemu to tenkrát o sobě nevěděl. Tehdy ješrtě žádný „Výbor pro zkoumáni neislámské činnosti“ zřejmě neexistoval.
Víte kdo to byl Jan Sobieski?
Až se to bojím vyslovit. BÍLÝ MUŽ a KŘESŤAN. To si fakt myslíte, že takový by měl mít dnes někde pomník?
V „nejslavnějších“ dobách Sovětského svazu, v období Velké čistky druhé poloviny třicátých let, měli pravověrní soudruzi jeden nádherný termím – Bývalí lidé. To byli kulaci, popové, inteligence, nedobití živnostníci a tak. Lidé, kteří ještě sice jaksi žili, ale….
No a tak podobně je to u našich revolučních gardistů dnes s bílým mužem, křesťanem, který se nejen slovy, ale i (hrůza pomyslet) i skutky provinil na náboženství míru a lásky proroka Mohameda.
Mylím, že železná opona by se měla pietně obnovit v celé délce. Nejen na hranicích s Německem, ale i s Rakouskem. Jde o totéž, jako s tím morem na Zlínsku. Aby se to nepřeneslo.
Byl to katolický, bohem pomazaný král Koruny polské a Velkého knížectví litevského.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Republika_obou_n%C3%A1rod%C5%AF#/media/File:Polish-Lithuanian_Commonwealth_1635.svg
mapa hlavně pro rusofilcky!
mapa hlavně pro rusofilcky!
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tak s tím běž do brusele, Septyku!
Opět pod novým nickem Pavlínko Spetičná? A proč pořád brečíš?
Daja, Vlado, Janina, p Vylicil:
Co sa stalo a bolo predvedene zdebilenym uboziakom zeme slobodnych je jasne kazdemu cloveku co ma tuzbu po pravde a je obdarovany logikou.
Dnes su tu dvaja vedatori/specialisti co zase prehlasili ze oficialna verzia (vladnej komisie) je totalna loz,a dve budovy museli nutne padnut po systematickych vybuchoch micro atomiek ci macro atomiek..
Samozrejme ze pan „trumpfs“ zmenil taktiku a dnes klabosi uplne inac ako v Sept. pred 16 rokmi. Inac by skoncil ako bratia Kennedy. Viz:
http://presstv.ir/Detail/2017/09/11/534825/Mini-nukes-were-used-to-blow-apart-Twin-Towers-on-911
a taktiez:
http://presstv.ir/Detail/2017/08/22/532596/911-wasnt-planned-in-Kabul-it-was-planned-in-Washington-Tel-Aviv
Plus!
V Pensylvanii nestroskotalo ziadne lietadlo!
Do Pentagonu bola vstrelena raketa ci „bunker buster“ pretoze nikdy nebol predlozeny jediny predmet z „lietadla“ kridla, motory, zavazadla..a PASY!
Vsetky bezpecnsotne kamery (na PENTAGONE!) zmizli a na okolitych budovach boli skonfiskovane.
A diera zodpoveda skorej tak vacsiemu sidlu a nie obrovskemu trupu, kridlam a dvom obrovskym motorom. Kolecka a nejake priruby co boli predvadzane, na tie znalec od Rolls Royce povedal ze take nieco ziaden jejich motor nema!!!
A samozrejme nikde ani naznak po telach pasazierov!
Mimo tema: v tich volbach kde ma vyhrat nejaky slovensky estebak, to budu volit Madari?
Huni? Turci? Tatari? Vojenske jednotky byvaleho Ghenkis Chana?
To sme zblaznili vsetci?
Připojuji se k poděkování autorovi.
Vám, paní Dajo, děkuji za upozornění na zhanobení památníku. Jen podotýkám, že naši jižní sousedé se nepomátli. Rakušané, tedy ti opravdoví, chovají nadále úctu ke své historii. Současně se však musejí všemožně potýkat s mezinárodní levicovou a mohamedánskou lůzou, která se snaží za každou cenu jejich krásnou zemi zničit, tak jak se o to pokouší v celém civilizovaném světě.
Já bych si velice přála, aby Rakušáci ve volbách razantně nakopli stávající establishment do brusele a mohutně volili Svobodnou stranu Rakouska….
Zvolí, nebojte se. Pokud v tom ovšem zase nebude jakýsi podvod.
A také si myslím, že tentokrát už se nepodvolí výhrůžkám a sankcím EU, jako tomu bylo v době Heiderově.
Loterie — tedy korespondenční volby to pojistí aby nevyhrál ten Bruseli nepřijatelný.
Kdyby volby mohly něco podstatného změnit, kdyby skutečně bylo možné v démonkracii ovlivnit výsledkem voleb cokoliv podstatného, jakkoliv se vymanit z područí chazarských globálních otrokářů a majitelů celé planety, tak už by je dávno zrušili a zakázali, tak jako teď dělají s národy a jejich tradicemi a kulturou. Pokud chazarský establishment jakékoli volby sám dobrovolně podstupuje, dává tím zároveň najevo, že musí být jejich výsledek zmanipulován v jejich prospěch, protože jinak by do toho vůbec nešli.
Všeobecná deziluze a to pravidelné, organizované a radostné křepčení nad každými volbami jako nad něčím, co společnosti přináší naději na změnu k lepšímu je snad tím nejsmutnějším obrazem, který se může člověku s vlastním zdravým rozumem a politicky nekorektním logickým úsudkem, žijícím mezi všemi těmito už totálně zpitomělými ovcemi může naskytnout. Volby jsou jenom jejich nástrojem k udržení iluze svobody pro ty velké masy ujařmeného plebsu. Proto jsou volby v démonkracii absolutně nedoktnutelnou modlou, nekriticky a bezvýhradně uctívanou jako nějaká svatá záruka svobody, která ale ve skutečnosti slouží k ovládání a řízení těch zemí a národů, které satanistické náboženství démonkracie přijaly za své.
Stejně tak jsou i muslimové jen pouhým tupým kladivem, kterým máchá a naše hlavy rozbíjí nenažraný, globální chazar.
Tentýž chazar, který politickou korektností, multikulturalismem, homosexualismem a všemi těmi jejich odpornými, jarmulečnými prostředky k ovládání světa a rozdělování lidstva na co nejvíce co nejznepřátelenějších skupinek, které pak proti sobě štve a ponouká ke konfliktům a pak vydělává na financování obou proti sobě válčících stran. Tentýž chazar, který dnes nasazuje náhubky blogerům na internetu, rozdává zbraně demonstrantům a financuje protinárodní a společensky nebezpečné skupiny extrémistů, zavazuje si svými penězi politické strany a pomocí špinavých intrik získává kontrolu nad každým jedním politikem, umělcem nebo jinak společensky známou nebo vlivnou figurkou.
I události na Manhattanu před 16cti lety byly dílem jejich pracek, špinavých od krve milionů jejich nevinných obětí. Chazar Larry Silverstein sám přiznal v interview v TV, že ke stržení budovy WTC7 sám dal příkaz, že on na základě zprávy velitele hasičů rozhodl, aby byla zdemolována. A po tom jeho rozhodnutí ta budova byla řízeně zdemolována. Pokud byla předem podminována tato budova, byla stejně tak předem připravena demolice dvojčat. Rok před těmi strašlivými událostmi tomuto odpornému zločinci bylo autoritami NYC uloženo z budov odstranit veškerý karcinogenní azbest z izolací a vnitřního obložení a veškeré olovo obsahující nátěry. Když Larry zjistil, že by jej to stálo majlant, aby zase mohl baráky legálně pronajímat, zdvojnásobil na ně pojistku a nechal si je podminovat Termitem. Pojistku ten hajzlík křivý, slizký shrábnul za dvě oddělené události – WTC1 a WTC2 – a pohádkově se na smrti nevinných 3000 lidí napakoval. Skvěle načasovali tuto zločinnou akci tak, aby zabili několik much jednou ranou a veškerá případná podezření šla na hlavu tehdejší zcela chazarům podřízené vládnoucí garnitury. Trosky dokonce odklízela až do Číny za svoje peníze vláda USA. A to velmi rychle, protože měla sama eminentní zájem na tom, aby se to nestihlo vyšetřit. Prostě dokonalá chazarská bouda na lidi, krytá ze několika různých úhlů.
Stovky dalších indicií ukazují na to, že za celou tou hromadnou vraždou, která odstartovala další bezuzdné vraždění ve jménu boje proti terorismu po celém světě stál zase ten globální, zákulisní chazar. A taky je jasné, že tento hrůzný zločin nebyl ani prvním, ani posledním „zásahem“ těchto satanových poskoků do životů lidí na celé naší planetě.
Vzpomeňme třeba jen nestvůrný H.A.A.R.P., kterým američané cíleně ozařují neskutečnými gigajouly energie ionosféru naší planety bez toho, aniž by někdo rozumně vysvětlil proč a všechny další vysokofrekvenční technologie, včetně tolik rozšířených mobilů, o kterých nikdo z běžných uživatelů vůbec neví, jak moc jejich záření škodí našemu organismu (G5 je už vyloženě nebezpečná všemu živému).
Vzpomeňme řízené a globální „práškování“ naší atmosféry tunami jedů a karcinogenů letadly, které nejdříve establishment naprosto popíral, dnes již se pod tíhou důkazů přiznali, že to pod pláštíkem boje proti globálnímu oteplení probíhá jíž mnoho let.
Vzpomeňme satanistickou organizaci CERN s logem ze tří šestek a s oltářem prastarému, tančícímu bohu zkázy, zmaru a rozkladu jménem Shiva ve vestibulu své hlavní budovy, která vede výzkum v souvislosti s využíváním gigantického urychlovače částic, zbudovaného za vynaložení stejných nákladů, které by pokryly aktuální dluh celé Evropy v chazarské globální bance a sloužícímu k nastolení stejných fyzikálních podmínek, jako při vědci vybájenému, nikdy nikým skutečnými důkazy nepodloženému, teoretickému vzniku vesmíru. Nikdo přesně neví, co toto ďábelské monstrum, rozkládající se pod povrchem tří států může vlastně způsobit.
Nebo spíš moc dobře to ty bestie ví, jinak by na takovou pitomost nevynakládaly chazary ovládané země a národy takové horentní sumy aby tak jenom dále zvyšovali své zadlužení v globální chazarské bance. A moc dobře taky vědí, že kdyby lidstvo někdo skutečně pravdivě informoval o tom, co tyto svině pro něj ve službách satanových připravují, tak je před smrtí nezachrání ani všechny ty jejich chazarské peníze a všechny do jednoho by je na této planetě lidstvo vyhubilo.
Všude, kde se v historii chazar začal usazovat jej lidé začali spontánně nenávidět a vyhánět. Dokonce i mezi sebou těžce intrikují a vraždí se navzájem. A co teprve ta jejich armáda úplatných, vlastizrádných šábesgojů, bojující za jejich cíle a agendu v každém národě, v každé zemi na této planetě. Tyto kreatury jsou za pár Jidášských stříbrňáků schopny zradit, udat, případně i zabít vlastní rodiče nebo děti, jen aby se svým satanistickým páníčkům zalíbili.
https://technet.idnes.cz/haarp-cns-/tec_technika.aspx?c=A140520_150125_tec_technika_mla
A o 11.09.2001 je spousta teorií, třeba i ta o False flag, stačí si jen dát dohromady všechna fakta která se dostala oficiálně mezi lidi. Už jen z nich je zřejmé že tam něco velice smrdělo a smrdí dodnes. Vždyť stačilo počkat hodinu nebo dvě a to by bylo teprv mrtvých o dalších faktech nemluvě. Stačí dát si všechno dohromady a použít mozek, přece komu to bylo ku prospěchu? Taková analogie by mohla být Pearl Harbor.
Dvě letadla, TŘI baráky.
Ano, mám na mysli onu budovu WTC č. 7, která spadla, aniž do ní něco narazilo. Ten menší činžák za těmi dvěma velkými věžemi.
Zlí jazykové tvrdí, že čekala na to třetí letadlo, na to, co po bitce pasažérů s únosci spadlo do prérie. No a když se nedočkala, spadla sama.
Takže ještě jednou – dvě letadla, tři baráky.
Stopy na Pentagonu taky neodpovídaly tomu co tam údajně narazilo a zbytky po onom předmětu taky neodpovídaly deklarovanému. A máte pravdu, ta třetí budova zřejmě spadla strachy. Chtěl by vidět technologii výroby pasu který odolal bez praktického poškození nárazu letadla, požáru a pádu budovy. Z takového materiálu by se měly vyrábět všechny dopravní prostředky včetně těch kosmických. To by oba raketoplány potřebovaly jenom umýt a znova nabarvit.
WXVéčkaři, díky za mínusy, jsem jimi poctěn.
Vlado
ode mě máte 100
Dvě letadla, tři baráky a cca 2600 stavařů, demoličních expertů, statiků, fyziků, střelmistrů atd., kteří se podepsali pod nějakou zprávu o jasném false-flag.
Já jsem těch demoliček zas tak moc nedělal, a když už tak samozřejmně max dvoupatrové budovy z cihel, ale sem tam třeba žezezobetonové základy pro ocelový montovaný komín.
Železobeton a ocelové konstrukce jsou vždy oříšek.
Už si myslíte, že to jde dolů, ale furt to někde drží, furt to někde za něco visí, už se to houpe, je to celé popraskané a furt to nechce dolů.
To co jsme viděli na CNN demolition schow to se chovalo jako ten vesnický rodinný domek s cihel bez věnce a železných ankrů tak z roku 1892.
Nemám žádné zkušenosti s demoličkami výškových budov, ale ten činžák co v Londýně hořel celý týden taky nespad, že?
Neříkám, že to ten barák měl vydržet do té míry, že by šel spravit, ale jsem přesvědčen, že ikdyby to bylo letadlo, tak by ten věžák byl zkřivený (minimálně žárem), vychýlený na jednu stranu a z jedné strany sesedlý v místě nárazu a ohniska požáru.
No a pak tu máme ještě ty nehořlavé cestovní pasy, které vydržely větší žár, než při kterém se taví železo.
Lidé v USA, jsou již zřejmně dobře proškoleni v rámci INKLUZE na školách a tak nechápou o co těm 2600 borcům kurňa jde.
Za měsíc a fous se ukáže, jak kvalitně je inkluzivně proškolená česká společnost. Ukáže se, jestli pochopila:
1. Koho a co vlastně volí
2. Vzhůru do Evropy, vzhůru do Islachánu… ale migranty my nechceme. Uvidíme, jak to české společnosti nedošlo. Odhady voleb to říkají dost jasně.
3. Ukáže se, jestli pochopila alternativa, že se blíží volby
4. Ukáže se, jestli lidem došlo, že ani milion komentářů nemohou nic změnit.
5.Ukáže se jestli lidem došlo, že weby alternaty i poloalternativy či pseudoalternativy nemohou nic změnit.
6. Ukáže se, JESTLI LIDEM DOŠLO, ŽE JSOU TO ONI SAMI, KTEŘÍ MUSÍ ZAČÍT NĚCO SYSTEMATICKY, CÍLENĚ A SMYSPLUPLNĚ DĚLAT DO VOLEB.
Tohle vše se ukáže. Taky se ukáže pohodlnost a český alibismus v plné parádě. A po volbách? Po nich se popíší MB dat, jak ty volby dopadly zase špatně. Proč?
Zcela logicky. Prostě dokud lidem nedojde, že musí něco dělat. A jelikož člověk je tvor nepoučitelný, zvlášť když je protivníkem pohodlnost, tak to bude pokračovat dál a salámovou metodou dospěje k úrovni Západního stavu (při současném nic nedělání). Velký Andrej a jeho kamarád Telička, Ježek, Dlabajová to již v Bruselu patřičně zaštítí. A zapomenul jsem na národoveckou Jourovou… to by mne vážně mrzelo, ji opominout.
Netřeba ukazovat na US inkluzi. My ji tu máme oficielně ještě v plenkách, ale stav je vidět již nyní. Za takových deset let, nechci ani domýšlet.
No nevím, jestli to mám brát jako kritiku, jestli jo tak Vás asi zklamu, máte pravdu a dal jsem palec nahoru.
Dnes se mi ta diskuse líbí, nikdo nikoho neuráží a všichni jsou tu v pěkné ráži.
Ano pane Vylíčile, každému soudnému člověku je to jasné… na PL je článek o „nových“ skutečnostech a taky video, dokazující, že to byla řízená explose:
1url.cz/BtU2j
…bohužel to video už joutrub vymazal, ale najdete ho, včetně dobrých fotek, tady:
1url.cz/4tU24
https://technet.idnes.cz/zahadny-pad-budovy-wtc-7-je-vysvetlen-ale-konspirace-o-cia-trvaji-p83-/tec_technika.aspx?c=A110905_155452_tec_technika_pka
my co sme to sledovali sme videli aj to, ze reporterka hovorila o troch padnutych budovach, aj ked v pozadi este ta tretia stala,ale ako pisatel nado mnou napisal, scenar s tromi lietadlami asi bol, len to tretie nedorazilo a taka malickost ako pad tretej budovy len tak, sa zmagorencov pekne vysvetli dotatocne.
Tak, tak, pánové. A pak to někdo hanebně svedl na ty nevinné mohamedány, ty nešťastné, mírumilovné a citlivé chudáky, kteří by ani neklepli králíka. Fuj, taková ostuda! Vždyť přeci celá Evropa už dlouho ví, že Saracéni po staletí přinášejí světu jen samé dobro!
Je pravda že mohamedáni by králíka neklepli, oni radši podřezávají. A nejen králíky. A když se to tak vezme tak Venca Láhev řekl o tom v čem bydlí značná část naší populace že to jsou králíkárny takže to je jasné jaké králíky máš na mysli.
A několik králíků se poznalo a už se těší na halal porážku.
Nikdo to na ně nijak nemusel svádět soudruhu přece*dodo, čili FAILCOUNE nejapný, s potěšením svoji roli od svého chazarského loutkoherce přijali a hrdě se k něčemu, co spáchali jiní a mnohem více sofistikovaní zločinci hlásili. To by jsi měl pochopit snadno, zachovali se stejně, jako jsi se zachoval ty sám.
Bin Laden sám byl z toho, že mu to Bush všechno hází na krk vysloveně PŘEKVAPENÝ a nevěřil, že něco tak velkého jeho „podřízení“ vůbec dokázali. A velmi brzo taky pochopil, jaká má být jeho role. Nebyl nikdy nic víc, než slaměný strašák, na kterého se to všechno svedlo, zahájila se proti němu mnoho let trvající záměrně neúspěšná kampaň a široká, zdebilizovaná veřejnost byla spokojená, že proti tomu globálnímu terorismu politici něco dělají.
Jenom ta videa z „bezpečnostních“ kamer, ukazující záběry těch údajných teroristů, jak se odbavují na letišti jsou natočeny normální videokamerou (plynulé pohyby, 20 a více snímků za sekundu) a přitom na všech letištích v USA byl v té době nainstalován CCTV systém, snímající s frekvencí asi 2,5 snímku za sekundu. Taky je trochu znepokojující, že se jich několik tvrdošíjně hlásí jako živí a zdraví muslimáči, dlouhodobě usazení v Saudské Arábii. No a ty jejich pasy, jak je našli několik hodin po nárazu letadel a zřícení budov údajně na chodníku. Ano, ty naprosto ohněm neporušené papírové pasy, které piloti museli za letu vyhodit z letadel na ulici otevřenými okénky jako dokouřené vajgly těsně před nárazem, jinak by nemohly následné kerosinové inferno přežít jsou taky dost podezřelé.
Prostě to na ně chazar navlíknul a oni ještě s povděkem roli přijali. Co je na tom tak těžkého k pochopení pro kolaboranta s každým režimem proti vlastnímu národu? Vlastně ano, zapomněl jsem… ty vůbec nejsi soudruh přece dá, ani MMB, ani Lev co myší nelapá, ani dravčí zobák, jemuž pomoci netřeba. Ty jsi slepý jezuitský pozorovatel, že jo? Tak já ti na dnešek přeji hlavně pevný svěrač, ať ten bordel na podlaze vaší už tak dost odporně páchnoucí voliéry nemusíš za sám po sobě uklízet.
A s tím co sedí ve většině Evropských vlád a Bruseli je evropská budoucnost jasná. Je to arabsko africký islám se vším všudy. Jen doufám že se podaří odlifrovat včas všechny britské a francouzské jaderné zbraně pryč z pazourů utírajících si posrané prdele.
Autor článku by si měl doplnit vědomosti, Islám s „dvojčaty“ nemá nic společného!…:-)
https://m.youtube.com/watch?v=WOT2fj3t2sc
#Charlie – podívej se pod to video a uvidíš že je uvedeno v kategorii COMEDY…pro tebe radši přeložím: komedie.
Ale proč teda byla policii znepokojenými občany hlášena na parkovišti s perfektním výhledem na dvojčata, v bezpečné vzdálenosti a dlouho před nárazem prvního letadla skupinka Izraelců s bílou dodávkou a s kamerami na stativech, která ty baráky natáčela? A proč ti chazarští agenti začali radostně tančit, když se první barák začal sesouvat k zemi?
Pak pro ně přijeli policajti a sebrali je. Samozřejmě Mosad intervenoval a zase je museli pustit. Dávali ale potom v Izraeli rozhovor do TV v Hebrejštině a jeden z nich se prořekl, že jeli do USA zdokumentovat jednu významnou historickou událost. Na Youhňup se očividně vyznáš, anglisky to jistě taky pobereš (*), je tam tento incident vcelku obsáhle zdokumentován. Video najdeš pod heslem Dancing Jews at 9/11 a obsahuje jak toho jarmulečného agenta, jak v Izraelské ranní show vysvětluje co tam dělali a taky komentáře policajtů, kteří ty rozesmáté, šťastné a tančící, oslavující Hebrejce zatýkali a vyslýchali.
Tak mi řekni, jak mohli předem vědět kdy a kde se bude v tom NYC ta velká historická událost konat, když by teda tu její organizaci a provedení neměli na starost jejich lidé?
A ještě taková drobnost k tomu tvému překladu: Na Youhňup se v poslední době chazarský cenzor zaměřuje na všechna videa, která jeho agendě odporují. Ty kategorie, ve kterých bývají taková videa tradičně zveřejňována prohlíží nejdříve a vše, co odporuje jeho satanistické agendě zakazuje, ruší a maže. Proto politicky nekorektní tvůrci těchto videí tato zveřejňují pod jinými kategoriemi, než do kterých ve skutečnosti patří a jejich videa tak cenzorským očím zůstávají mnohem déle skryta.
No a jestli jsi tu jen tak povinně trollil a pokoušel se poukazováním na nesprávnou kategorii videa jeho obsah diskreditovat, tak se nezlob za tento můj zbytečný komentář.
Shalom slalom.
A ty si už konečně otevři „květák“ a začni ho používat. Pro tebe raději upřesním…, ne krumpáčem!….
Za upozornění asi stojí, že mohamedáni včetně těch, kteří jsou doud trpěni v České republice, pořádají každoročně oslavy 11. září jako symbolu svého hrdinství. Nelze pak tedy jinak, nežli nahlížet na onu saracénsko-maghrebskou divokou tlupu jako na sebranku nejsprostších vrahů a náslilníků, které kdy peklo vyvrhlo na zem. Podlle toho se k mohamedánům také chovejme.
Nemůžete jim to zazlívat, přece jednají přesně podle své svaté knihy-Koránu. Je to jejich POVINNOST. A šmytec.
Kde jsou doby křížových výprav kdy se vědělo kdo je kdo a nepřítel.
Souhlasím s kritiky Křížových výprav.
Bylo to celé špatně, a to proto, že se to nikdy nedotáhlo do konce.
Bylo to nedotažené do konce, protože je náš svět podcenil. Ta chyba už se nesmí za žádnou cenu opakovat.
Já mám strach že už se to opravdu opakovat nebude. Ne ta chyba podcenění, ale to vítězství nad islámem.
Neztrácejte naději. Boj za záchranu bílé rasy bude korunován naším vítězstvím, protože bílá rasa je v důsledné likvidaci svých nepřátel nejefektivnější, nejvynalézavější a nejzkušenější. Až se lavina našeho odporu proti chazarským vrahům a otrokářům utrhne, nezachrání žádné naše nepřátele ani jejich těsné spojení se satanem samotným.
A kdo tu saracénsko-maghrebskou divokou tlupu dováží, chrání a zvýhodňuje ?
Kdo vyvolal v Sýrii, Afghanistánu, Jemenu, Somálsku, Iráku, Libyi, Tunisku, Egyptě, atd. občanské války za účelem uvedení desítek milionů postižených lidí do pohybu směr otevřená náruč bruselské Evropy ?
Pardon, já už vím : cikáááááán, černýýýýý cikáááááán…..
Lubomíre
A pátá kolona islámu už začala.
Ale vždyť dneska máme na obranu před islámem zřízenou spojeneckou NATO !!!
Proč nás před krvavým nepřítelem nebrání, ale naopak vykonává ve Středozemním moři i na Blízkém východě dozor nad řádným a ničím nerušeným dovozem milionů dalších barevných primitivních samců k oplodňování bílých žen ?
Proč západní armády v r. 2011 vybombardovaly, svrhly a zavraždily libyjského Kaddáffího, který zadržoval přísun milionů černochů z centrální Afriky na pobřeží ?
Kdo vydal vojskům NATO takový rozkaz ?
Kdo to byl ? No přece Putin a jeho agenti KGB !!!!!
Lubomíre
opět
A proč asi amíci tak nějak nespěchají se soudem nad podezřelými? Táhne se to ještě déle jak v naší justici a to je co říct: https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/448818-usa-si-ve-stinu-irmy-pripominaji-11-zari-hlavni-podezrely-na-guantanamu-stale-ceka-na-soud.html
PROČ ASI????????
Osamocení každého z nás je logickým důsledkem morálního stavu veřejnosti a úspěšné demagogie vládních skupin – to je stav, ze kterého musíme vycházet a nikoliv před ním kapitulovat. Lidé potřebují především vzor k následování a ten jim mohou poskytnout pouze osamocení jedinci. Jenom tak je naděje, že se alespoň někteří z nich zbaví strachu, který jim brání v hájení osobních postojů. Roztříštěnost veřejnosti je cílem politické manipulace. Zastrašené a dezorientované lidi však nelze organizovat a sjednocovat. Organizace zbabělého houfu je bezcenná. Úkol veřejného odporu a opozice na sebe musí vzít každý jednotlivec.
—Miroslav Dolejší, Analýza událostí 17. listopadu 1989, Týdeník Politika, 1991
A proč se slimáci dostali až k Vídni? To musíme přeci ještě více do minulosti.
Protože vždy tu byli tací, co si mysleli, že slimáci jsou bohabojní a tudíž v pořádku. Když zoufalý vládce Byzance žádal své „křesťanské bratry“ o pomoc proti slimákům, přišla proti mohamedánská lavině akorát hrstka janovských žoldáků, a tak to kacířské hnízdo konečně dostalo za vyučenou. Hagia Sofia dostala pár úhledných věžiček navíc, ze zatvrzelých nevěřících se stali poslušní otroci, no a co, stejně to byli všechno pomýlení odpadlíci.
Co se od těch dob změnilo? Prakticky nic. Osmanský slimák je přeci spojenec, dokonce arabský slimák je spojenec, slimák je prostě náš spojenec, vždy byl, a kdo by si myslel něco jiného, je nekorektní kacíř. Slimákům máme naopak být vděčni, protože vypálili vzdorovládné hnízdo a zbavili nás umíněného císaře.
Dovolte mi připomenout, že 11/9 udělali zvlčilí teroristé, je o tom přeci příslušnou komisí vypracovaná zpráva, válka se tu vede přeci s teroristy, slimáci jsou proto stále vítáni, ještě to neni jasné? Třeba v Německu to už konečně pochopili, i naši lidovci to výborně chápou, jen kacíři, náckové, rasisti a zaprodanci kremlu pořád nic nechtěj pochopit.
A taky už se ví, jak na ten terorismus. Nedávno tu byl článek o nějakém pořadu, kdy jakýsi „lékař bez hranic“ byl toho názoru, že na terorismus si musíme zvyknout a když teroristé zjistí, že jejich činnost je málo efektivni, TŘEBA toho nechají.
No neberte to. To je přece ďábvelsky geniální taktika!
Dobytí Konstantinopole bylo samozřejmě spravedlivým trestem pro ty východní ortodoxní heretiky. Kdokoli bude říkat něco jiného, je kacíř a bude vyobcován. Pod tímto slovem nechť si každý představí to, co mu fantazie dovolí.
A to pohrávání si s dvojčaty a připomínáním narozeného, avšak neoplodněného trojčete, jak jsou nazývány ony padlé domky? Pochybnosti? Jaké pochybnosti, vždyť obyčejnou dodávkou se dá vyčistit nejméně polovina ulice. proč by potom dva letouny nemohly v tomto případě doslovně srovnat se zemí hned několik takových domků? Jak bylo mnoha výzkumy a výpočty potvrzeno a je pravdivě uvedeno ve zprávě, takový domek je velmi náchylný spadnout a celý shořet i při mnoha banálnějších nehodách. Navíc je třeba položit si otázku, zda šlo o škodu či tragedii. Mnohem jasněji máme však v otázce terorismu. Šlo sice, alespoň tedy dle oné pravdivé zprávy, o terorismus muslimský. Také jsou tím jejich fanatismem rozumně a věrohodně vysvětleny všechny nesrovnalosti, ať už počet domků, drobné chybky v protileteckém monitoringu, a podobně. Vždyť takový fanatik se nedívá napravo nalevo. Jen boří a boří, jak jej chcete zastavit?
Ale půjdeme-li do důsledku, takový muslimský terorismus, není už to spojení překonáno? Budiž, v Novém Yorku tomu tak říkali. Ale jak nedávno uvedla naše média, vždyť jen při dopravních nehodách každoročně zahyne mnohem více lidí. Proto jsem přesvědčen, že oněch ve článku uvedených 10.630 obětí muslimských teroristických útoků po 11. září má ve skutečnosti být nazváno obětmi muslimských nehod! Měřme konečně stejným metrem! Říkáme snad usmrceným v dopravě, že jsou obětmi automobilového terorismu? Neříkáme!
A (zatím) jeden mínusující nepochopil!
Nebo že by to by ho k tomu vyprovokovalo vaše jméno???
Tento web je Janino ostrou a velmi zřetelnou čarou rozdělen na správné a ty ostatní. Platí to samozřejmě spíš pro ty, kteří pravidelně, nebo alespoń pravidelněji přispívají svými moudry do místního života. To dělení je skutečně velmi zajímavé, a to především z titulu definice sice nedefinovaných nějak pregnantně, avšak sdělených správných vyznávaných hodnot a přesvědčení. Neobyčejně důležitou je také forma onoho „poselství“, pocházejícího z niter spravedlivých. Po jistém čase je téměř nemožné zůstat nestranným, k čemuž dochází (k projevení té strannosti) buď přímo – odůvodněným nalezením a pojmenováním ne zrovna jiskrného duševna kohosi, či započetím utahování si z něj, nebo nepřímo, spontánně – komentářem, v němž se ke svému, často značnému údivu dotyčný prozradí (tzv. odkope se) tím, že napíše svoji připomínku ke většinou dosti kurioznímu, avšak nepodmíněnému rozsudku, vyneseného radou spravedlivých (je proměnlivá v závislosti na aktuální přítomnosti na webu) nad osobou či událostí v některém článku. O několik řádů horší, k odkopání se však o to zřetelněji vedoucí je připomínka k některému z členů rady. Prozrazena, většinou nejprve netušíce, jak a v čem k jejímu prozrazení došlo, je nová rudá onuce katalogizována některým ze spravedlivých. Od té doby se nachází v opovržení všemi ostatními spravedlivými. Není jí více důvěřováno, neboť, aniž by to dříve tušila, stala se bolševikem. Na jejím názoru na sebe pochopitelně naprosto nezáleží, jelikož je známo, že jednou bolševik, vždy bolševik. Neznalost vlastního bolševictví neomlouvá a k jeho detekci slouží kromě mnoha jiného i to, označí-li bolševik kteréhokoli z rady za snad nechápajícího. Až křiklavým případem bolševického zmaru je situace, kdy je chairman označen bez eufemismu za mimořádného pitomce. Tam pak naprosto nehraje roli, že tento osobnostní mód z chairmana přímo burácí, protože Stalinovi před- i pohrobci nastoupili k dalšímu ze svých zákeřných, amorálních a především na lži postavených hominálních útoků. Ale k bolševictví. které vyrývá tu ostrou brázdu a hranici mezi spravedlivými a ostatními, k tomu vede i snazší cesta. Vede přes docela obyčejný komentář ke článku nebo diskusi, ve kterém je projeven názor, nebo sdělena informace. Netýká se žádného ze spravedlivých homin, pisatel o těchto hominech mnohdy ani neví. V jeho štěku je však neomylně identifikován přinejmenším socan. Je to velmi snadné. Stačí zmínit některého z ruských nositelů Nobelovy ceny, třeba za fyziku, a to v souvislosti s nějakou fyzikální záležitostí, nebo naopak vyjádřit se neohrabaně o skomírajících ZÁPADNÍCH hodnotách. Patom vsjo jásno, obrátnoj dorogy nět
Všechno ale vždycky jde vyjádřit i mnohem stručněji a pro někoho až nesnesitelně vulgárněji. Záleží jen na kapacitě či aktuálním rozpoložení jednoho a neovladatelně žlučovité (pardon, samozřejmě s nadhledem a uvážením prezentované) „responsi“ druhého.
Marku vyborne.
Marku
sqelé!
Dovolím si drobně kritizovat ono falešné spojení „muslimský terorismus“. I americká (celoplošná) média ihned po útocích důrazně kritizovala takovéto náznaky. I GWB ve svých pohotových a duchaplných projevech ihned po této mimořádné teroristické události zdůraznil, že muslimové věří v Boha a jsou naší bratří a spoluobčané, a že to pravé zlo naopak číhá uprostřed teroristických afghánských hor a teroristických iráckých polí (ropných). Proto zdůraznil, že nadále a napořád se vede nesmiřitelná válka proti teroru až do úpného konce.
Já bych tedy ještě měl něco k těm dělícím čárám. Fakt je ten, že GWB vůbec nebyl první, kdo válku proti všudypřítomnému věčnému teroru začal. Takovou válku vedli už Flaviové v prvním století v Žideji, kde židejští teroristé odmítali platit daně a vhnali své nejmilejší výběrčí kněžstvo z chrámu. O tom nás ještě dnes informuje tehdejší komise pro vyšetřování událostí na Chrámové hoře a zpráva, kterou sepsal jistý Jozefus, a kterou nám zachovali pozdějští vatikánští kronikáři ve svých věrných přepisech. Ale pro úplnost a spravedlivost všech dělících čar je nutno dodat, že ještě před spravedlivým GWB započal Velkou vlasteneckou válku proti teroru samotný VVP, když vyšetřovací komise pro vyšetření bombových útoků v Moskvě neochvějně a konečně stanovila ohnisko terorismu na teroristickém Kavkaze. Tuto zprávu se sice kdysi snažil brutálně krirtizovat jistý zběhlý agent ten však nakonec dostal, o co si koledoval, tedy čaj dochucený poloniem.
Takže cosmesitosmesi, válka s terorem prostě musí být, a ktomu nám dopomáhej Aláh na všech stranách všech dělících čar.
Ach, zase ta zpropadená objektivita… GWB pochopitelně věděl, o čem mluví, neboť lstiví Afghánci stávají v pozadí kdejaké lumpárny. O lstivosti iráckých také lze jen obtížně pochybovat. Vložení toho inkriminovaného slovního spojení do textu bylo tedy patrně unáhlené.
V oblasti dělících čar byly, jak se zdá, nalezeny také čáry spojující, a to GWB, KpVUnCHH a VVP. Tento trojúhelník by však nejspíš měl být rozšířen na čtyřúhelník, a to o osobu jistého ZL. Ten měl s válkou proti teroru první poloviny XV. stol. dlouholetou zkušenost, zejména proti jistému JRzD. Ještě se však vrátím ke KpVUnCHH a svědectví onoho JF. Vzhledem k jeho členství ve FSJ (Farizejská Strana Judeje) asi lze částečně spekulovat o jeho svědectví, neboť takový farizej, to je něco, jako judejský bolševik
Ano, teroristé jsou neuvěřitelně lstiví a nejlstivěší pak jsou Afghánci, kteří na sebe berou podobu Saudských Arabů, aby tak zmátli geniální lídry světového společenství, kteří se samozřejmě jen tak zmást nenechají.
Jo, jo 11/9/2001 – nádherný podvod. Již od r. 1999 ležel na stole hotovy koncept Projektu pro Nove americke stoleti vypracovany velkymi humanisty Wolfowitzem (pozdějšim ministrem) Kaganem (manželem sudružky, ktera rozdavala kolačky hitlerjugendu na Majdanku).
Otazka byla jak uchopit a v praxi zrealizovat tento velkolepy projekt ve prospěch americkych kapitalovych špiček.
Po podivnych volbach (viz hlasovani na Floridě) , ve kterych se dostali k moci sudruzi neokoni v čele s texaskym ropnym kovbojem, ktery měl v hlavě prazdno ale kolty pověšene proklatě nizko, jako na zavolani přichazi velka cirkusova demolice na manhattanu, ktera otevira konečně cestu pokrokovym neokonum k realizaci PNAC, k velkemu serialu „vitěznych“ valek o ropne zdroje (ktere trvaji dodnes) – tzv. 7 valek za 5 let, jak posleze prozradil penzijonovany general Wesley Clark.
O podrobnostech tohoto komplotu raději nemluvit. Jenom par naznaku:
1/ několik islamskych radikalu, kteři neznali pořadně ani anglicky jazyk a čast z nich CIA (DEEP State) vešdla na seznamu nejhledanějšich tenoristu proniklo všemi zpravodajskymi sity jak americkych 16 tak přednich zapadnich zpravodajskych agentur i Mossadu a dostalo se bez problemu na pudu USA skrze letištni kontrolu. 15 z těchto umirněnych tenoristu pochazelo z bratrske lidskopravni Saudske Arabije, se kteru čile obchodovala rodina našeho texaskeho ropneho kovboje. Tito genijalni islamiste se rychle proškolili v americke letecke škole na Floridě (majitel letecke školy měl podezřeni, poslal echo sudruhum z FBI ale toto někde zapadlo v šupliku ) že převažně saudskarabšti sudruzi sice neuměji s CeSSnu vzletnuť ani přistat ale maji zajem nacvičit ovladani letadel ve vzduchu. Jako kdyby četli jakysik navodny bestseller jakehosik americkeho spisovatele o leteckych tenoristech, ktery knižně vyšel par let předtim.
Pamatneho 11. zaři tito islamističti pilotni elevove nasedli (někteři ještě ani pořadně nevystřizliveli po islamske pitce v americkem baru z předešle noci) do velkych Boeingu leticich na vnitrostatnich americkych leteckych linkach, v pruběhu letu vyzbrojeni kapesnimi nožiky unesli letadla, převzali pilotaž, přestali komunikovat s letovym dispečinkem, vypnuli transpondery, postupně narazili do dvou vyškovych budov na Manhattanu, ktere potřeboval zrovna jakysik Larry Silvrštejn zbourat kvuli azbestovemu obkladu a složili demoličnim zpusobem celkem 3 budovy (stalo se tak prvně a naposled v dosavadni letecke historiji) , ktere se sesuly teměř volnym padem do sveho pudorysu. Nutno dodat že tyto budovy byly naprojektovany a postaveny tak aby podobnym narazum odolaly.
Několik hodin pote, jen co vystřizlivěli, machometanci pilotujici dalši z Boeingu volně proletli k jedne z nejhlidanějšich budov světa Pentagramu, zde provedli pilotaž Boeingu, kterou jim dodnes zavidi i cvični piloti zaletavajici Boeingy při zatěžovych testech a trefili budovu Pentagramu, kde se jim povedlo zlikvidovat evidenci veřejnych nekontrolovanych vydaju, ktere potřebovali sudruzi z Pentgramu zrovna skartovat a lamali si hlavu nad tim jak. Pilotnim elevum navic nahral do karet fakt, že zrovna v tu dobu, snad take poprve anaposled vyhlasil nakratko americky ministr obrany Rumsfeld simolovane armadni cvičeni zaměřene na boj proti tenoristum, při kterem byla letova ostraha koridoru kolem Pentagramu odvelena mimo prostor, protiletecke systemy byly nakratko uvedeny na nižši stupeň bojove pohotovosti, system NORAD měl jine ukoly. Za vynikajici vysledky v pruběhu cvičeni byl velici general odměněn i když bohužel v tym čase došlo k tenoristyckemu utoku na teměř bezbranny Pentagram.
V pruběhu tohoto pamatneho dne se povedly i jine kusky – jeden z tenoristu kupř. těsně před narazem letadla vyhodil skrze nepoškozene okno Boeingu jak david Copperfild svuj pas, ktery se pak našel zcela nepoškozeny a čitelny v atomizovanych sutinach mrakodrapu. V ten pamatny den se ocelove nosniky vyškovych budov nahřivaly celoplošně a tavily se při nižšich teplotach než je teplota taveni oceli, budovy s ocelovymi skelety zasažene v hořejši časti se nevychylily a nespadly do strany ale cely skelet se poslušně skladal, aby se budovy mohly sesout do sveho pudorysu, hlasatelka v přimem přenosu informovala o sesuti budovy, ktera se sesula až později…
Byl to prostě den blbec, kdy přestaly platit fyzikalni zakony, standardni protiletecka opatřeni, děly se kouzla a čáry, jako kdyby to někdo šikovny cele naplanoval. Přes to že 15 z 19-nacti sudruhu tenoristu bylo saudskoarabskeho puvodu, USA humanytarně nezautočily na saudskoarabsku středověku totalitni diktaturu ale na Afghanistan, kde jako na potvoru někdo potřeboval vest Transafghansky plynovod, kteremu stal v ceste taliban. Saudšti představitele naopak přes zakaz vycestovani pro běžne Američany mohli svobodně zmizet z americke pudy.
Tuž tak nějak to tehdy bylo, moji mili pravicovi sudruzi a sudružky.
Jo, ..abych nezapomněl taky se kamsik vypařily titanove motory Boeingu u zasaženeho Pentagramu. Někteři lide maji pry podezřeni, že islamiste měli v ten den najmuty na vedlejšku všechny americke Koprfildy.
Bouše, jste jako vždy, mimo!
Ti chlapci studovali VŠ v Německu. Takže dokonce uměli němčinu…
Sudruhu jkl,
zrovuinka včera šel ve veřejnopravni Bakalovizi (jak jinak) po pulnoci film o 11/9, kde o tym pohovořil jakysik šef bezpečnosti (či co). Chlapci možna uměli arabsky a někteři německy ale maloktery anglicky.
Sudruh jkl již neumi ani čist a rozlišovat ruzne identity jak je vidět.
Tomuto kovanemu bolševikovi již všechno splyva do jedne lajny.
Ocelové skelety všech tří manhattanských budov byly ve sklepeních roztaveny nanotermitem, což je chemikálie vyvíjející teplotu 3000 °C. Samozřejmě včas před činem dovezenou a na sloupech osazenou a dálkově krátce po nárazu letounů iniciovanou, takže budovy se poslušně sesunuly dovnitř svých půdorysů. Klucí křivonosí z nejnižší budovy WTC7 si už ani nedělali nějaké starosti, že jim ve scénáři chybělo letadlo jako u dvojčat.
Řekl bych, že zbourat ty mrakodrapy by dokázal i student střední průmyslové školy.
Těžko říci, jestli takovou autentickou komediální frašku ještě během svého života zažijeme…..
blbec a jeho parta:
http://gabrielpetrgabriel.blog.idnes.cz/
Do „roztrhání“ obhajovat neobhajitelné. Ještě pořád vás to baví? Máte tedy výdrž, klobouk dolů!
To i pan primář říkal, klobouk dolů před Septykem.
A primář Chocholoušek se z Pavlínky Spetičné docela zbláznil.
Pacient RB-48 to musí vědět. Vždyť to na vlastní oči sledoval, přikurtován k nemocničním lůžku.
Ahoj tati
byt na mieste Langera, asi skapem od hanby….ale on mlci ,asi sa mu nieco stalo, ze neobranuje ten skvely americky vydobytok zvany samoznicenie.
Připomínka na 11. září 2001, které bylo spouštěcím mechanismem následného sledu amerického teroru po celém světě s cílem zotročit lidstvo v rámci židoamerického projektu NWO.
Američan Thomas Barnett, poradce bývalého amerického ministra obrany Donalda Rumsfelda a vojenský plánovač, již v roce 2002 oficiálně nám Evropanům společně s americkou administrativou s využitím Coudehove-Kalergiho naplánovali toto :
„Konečným cílem globalizace je homogenizace všech států na zeměkouli. Toho musí být dosaženo smíšením ras s cílem vzniku světle hnědé rasy v Evropě. Proto musí Evropa přijmout ročně 1,5 milionu přistěhovalců z třetího světa. Výsledkem tak bude vznik populace s průměrným IQ 90, tedy lidí, kteří budou příliš hloupí na to, aby chápali, ale dost inteligentní, aby pracovali.“
Dosažení cíle „jediného státu“ má být realizováno čtyřmi kroky :
1. krok: Neomezený proud imigrantů za účelem rozpadu usazených národů a zničení jejich kultur. Žádný stát nesmí bránit přílivu uprchlíků. Speciálně se má zdesateronásobit příliv uprchlíků do Evropy. Národně orientovaní politici musí být umlčeni a musí zmizet ze scény.
2. krok: Neomezený tok ropy, plynu a jiných surovin. Národy nesmí disponovat nerostným bohatstvím. Veškeré zdroje budou privatizovány a internacionalizovány.
3. krok: Ničím neomezené finanční toky do USA. Žádná vláda nesmí bránit svobodnému pohybu kapitálu a nesmí bránit odcházení zisků ze země. Státy se musí dostat do vzájemné závislosti, aby nemohly existovat samy o sobě. Státy, které se tomu budou bránit, budou nahrazeny loutkovými režimy. Nepřátelé této globalizace budou zničeni. Thomas Barnett suše konstatuje: „Kritiky zabijeme“.
4. krok: Žádný stát se nesmí postavit proti tzv. „mírovému nasazení“ americké armády – americké soukromé militaristické agentury nastoupí na regionální „trhy“. Úkolem amerických vlád je trvale udržovat tzv. „válku proti terorismu“ a nikdy neopustit země, kam již jednou vkročila noha amerického vojáka. Strategický cíl je dán jasně: zničení všech protivníků globalizace.
Lubomíre
A jak to bylo s tím nárazem do Pentagonu ? Žádné letadlo tam nenarazilo, protože to by po něm zbyly letecké motory, které snesou enormní žár, protože na to jsou stavěné, a záznamník letového provozu, tzv. černá skříňka.
Šlo o raketu s plochou dráhou letu, známý Tomahawk, vystřelenou z křižníku US Navy zaparkovaného na atlantickém pobřeží.
P.S. Že si ti židobolševici kolem Rothschildů a Rockefellerů vždycky tak potrpí na výstřely z křižníků, když dělají ve světě nějaké lumpárny ? V roce 1917 křižník Aurora, v roce 2001 křižník US námořnictva. Asi jim to nařizuje jejich talmud….
Pane Bouše
a co když to byl BUK, dovezený z Ruska a opět do Ruska odvezený? A obsluhovat ho sám Putin?
Janino
v rámci genderu je třeba říci, že nešlo o BUK
….dokončení ….
ale o BUKVICI, a nebyl to PUTIN, ale PUTNA, katolická BUZNA.
Jo, díky za upřesnění. Ještě nejsem dost multikulti, ale snad se to časem zlepší.
Jen co přidají neZizkovlám, aby mohly rozšířit osvětu.
Moc by mě zajímalo, který zatvrzelý, sveřepý, starý a mentálně těžce nemocný zoufalec tady pořád tak sveřepě mínusuje. Vlastně nezajímalo. Já to totiž už dávno vím. A tak nezbývá, než popřát hodně neúspěchů a neštěstí ve tvé satanu libé práci chazarského politruka přece*dodo FAILCOUNE nejapný, ty jedno dávno provařené, odporně páchnoucí holínko v trávě, máchající nad našimi hlavami svými do ruda rozpálenými palečnicemi. Chudáci tvoji spoluhnijící ve vaši smradlavé voliéře, to musí být řehole tam s tebou hnít celé dny.
Vy jste básník?
Ked sa uz nadpis tohto clanku odvolava na slavne a tragicke okamziky minulosti, ktore sa odohrali 11.9., tak s datumom 11.9.2001 by na PP bolo urcite daleko vhodnejsie spojit datum 11.9.1973… Myslim, ze tento datum je slavnym okamzikom v pravicovej historii tejto planety, nakoniec aj Kriz tu oslavuje jej hlavneho aktera, masoveho vraha, unoscu, tryznitela, zlodeja a podvodnika = pravicoveho v mene bozom konajuceho sudruha diktatora Pinocheta… Ak by nebol konal v mene bozom, tak by samozrejme bol cervenym bolsevickym prasatom, ale v mene bozom je svate aj zavrazdenie demokraticky zvoleneho prezidenta ktorejkolvek krajiny, unasanie, mucenie a vyvrazdovanie jej obyvatelov, privlastnovanie si statnych financii atd…
Ano, cilsky prezident Salvador Allende bol 11.9.1973 zavrazdeny hrdlorezmi pravicoveho bozskeho sudruha Pinocheta… Potom sudruh bozsky Pinochet zrusil parlament, ustavu a podobne nedemokraticke komunisticke picoviny a nastolil pravicovu diktaturu slobody, cenzury a jedneho boha, seba, lebo kto uz moze lepsie ako spravovat krajinu, ako sam boh, ktoreho do funkcie zvolili sudruhovia zo CIA…?
O 28 rokov neskor, v krajine najbozskejsieho naroda tejto planety, v USA (Motto USA: In God We Trust = verime v boha), vladol retardovany boh Bush (Bush bol dlhodobo nezamestnanym satanom po rekvalifikacii)… Nastatie mu vladnut pomahali aj trosku viac intelektualne vybaveni anjeli, ktori dokazali pre americkych sudruhov akumulatorov sukromneho kapitalu zabezpecit prosperitu na dalsie roky… Prisli s napadom vojenskej likvidacie siedmych krajin na Blizkom vychode a v Afrike, v pribehu piatich rokov… Kvoli PR si v zaujme uspesnej realizacie svojho planu odpalili aj tri veziaky v New York-u… Tu ich musim pochvalit za prejav ich empatie k ludskym obnovitelnym zdrojom… Ak by tie veziaky boli 11.9.2001 odpalili o hodinu neskor, boli by zlikvidovali okolo 50 000 obnovitelnych ludskych zdrojov… Vdaka ich pravicovym konzervativnym hodnotam a ich vseobjimajucej empatii k americkemu biologickemu odpadu, ich vsak zlikvidovali len okolo 3000… Este stastie, ze tie veziaky neodpalili teroristi, to by bol vtedy byval masaker…
A takto sa zacala vojna s terorizmom, takto sa otvorili nove moznosti obrovskych zarobkov pre sudruhov americkych akumulatorov sukromneho kapitalu, vdaka comu dnes do Europy prudia aj moslimovia… Sudruh boh Bush tu vojnu vtedy odstartoval jednym z mnohych svojich nezabudnutelnych pravicovych vyrokov: Teroristi robia vsetko preto, aby znicili svet a my tiez…! :-DDDDDD
Dobre, dobre, nepovedal to presne takto, on vtedy povedal: Teroristi robia vsetko preto, aby znicili ameriku a my tiez…!, ale ja myslim globalne, tak som tu ameriku nahradil svetom a okrem toho po mojej jemnej uprave je jeho vyrok aj daleko blizsie pravde…
Takze vazeni virtualni praviciari, za vlnu moslimskych imigrantov do Europy mozete s kludnym svedomim podakovat retardovanemu In God We Trust sudruhovi pravicovemu bohovi Bushovi a namiesto minuty zbytocneho zamyslania sa nad tym, ako prilev tych muslimov do Europy zastavit, si radsej s duchom sudruha Sobieskiego zaspievat: Kde domov muj, kde domov muj… Kde…? Dnes uz bezpecne v rukach velkeho americkeho sukromneho kapitalu, aj s vasou slobodou… A v 89-tom ste si to aj sami odstrngali… :-DDDDDD
Bouše, jste trapný!
Copak? Orloj vám plivl na zbožňovaného Pimnocheta?
Janino, jkl má Íčkův komplex. Stejně jako ten za vším vidí Putina tak tenhle jekl zase vidí za každým jemu nehodícím se příspěvkem Boušeho ať už je to pod jakýmkoli nickem. Zřejmě s tím má vlastní zkušenosti protože sám jich má neúrekom. A za rudé palce od WXVéčkařů buďte vděčná, to je od nich vyznamenání za to že jim hnete žlučí.
Taky že jsem.
Ale heč – postoupila jsem do vyššího levelu. Jsem (nebo budu) asi ve slovníku.
Včera jsem tu nebyla, ale náhoda mi přála, že jsem to dnes zjistila.
——-
Langer 11.9.2017 09:17:43
Soudruh Kadel:
Nejaninuj.
Je to trapné, pořád opakovat něčí citace.
——–
Sice ti to p. Langer trochu popletl s Kopírkou B.H., ale stejně! Hned mám lepší den.
Co byste tak chtěla po Íčkovi, ten má v mozku z píva kostku.
Od samého začátku bylo jasné, která bije.
Letadla narazila do budovy, poškodila v daném místě budovu.
Ale budova pod nárazem poškozena NEBYLA!!!!!
Tedy nebyl nejmenší důvod, aby se zhroutila, a už vůbec ne do svého půdorysu!!!!
Pokud by i došlo ke zhroucení části budovy nad nárazem, zhroutila by se do strany, protože spodní část budovy by zhroucení části budovy nad nárazem bez problému vydržela. Byla na to projektovaná.
Chce to vzít selský rozum do hrsti. Když udeří blesk do koruny stromu, zřítí se snad strom do svého půdorysu?
Mohl by se skácet, jak široký, tak dlouhý, do strany, vyvrácen z kořenů, ale nikdy do svého půdorysu.
Lidé, nenechte se oblbovat.
http://www.hlavnespravy.sk/trump-na-vyrocie-utokov-z-11-septembra-slubil-porazku-terorizmu/1132944
Neměl by spiš začit bojovat s Deep State, se svoji milovanu sudružsku Saudsku Arabiji, se kteru čile obchoduje a kam miřily jeho prvni batoleci kručky po inauguraci aby mohl prodat vražedne hračky tenoristum a s neokony?
Pri vcerajsom vyroci samoznicenia budov vyhlasili Americania, ze nieco podobne v najblizsej dobe nehrozi….je mi zahadou ako to mozu vediet, hadam neplanuju ziadne budovy burat?
Dne 12 zari 2001 jsem kracel po namesti v Brandyse n/l ( pamatuju si to zcela presne) a potkal jednu znamou.
Vis co se vcera stalo ? Byla jeji otazka na me.
Jisteze jsem vedel .
No vis Franku ono kdovi jak to bylo ….prohodila moje znama ….a odkazala na teorii podminovane budovy .
TATO TEORIE SE DAMY A PANOVE OBJEVILA DRUHY ….DRUHY …DEN po zriceni budov !
Prach jeste nesedl na zem, jeste se nic nevysvetlilo ….ale lid cesky jiz vedel z ,,internetu,, ze to bylo jinak.
Co si o tom myslet ?
Pouze jedine :
,,NEKDO,, VYPUSTIL FAMU POSKOZUJICI OBRAZ USA
Kdo to mohl byt ?
To ponecham na vasi inteligenci
Franku, tak amatérsky nechat zbourat 3 mrakodrapy jsou schopni pouze blbí Američané. A kdo je majitelem USA ?
Tam hledej hnízdo celého zla na světě. Začalo to židobolševickým státním převratem v Rusku v listopadu 1917 placeným US židobankéři…..
90 % VIDEI ….je zfalsovano FSB
Chytraku
Franku, a díval jsi se doma za skříní a pod postelí, jestli tam nemáš ruské agenty ? Pro jistotu bych nepodcenil ani záchodovou mísu a splachovač, ty kurvy jsou úplně všude.
„…ty kurvy (rusští agenti) jsou úplně všude.“
I ryzí konspirační lhář může někdy napsat pravdu…
Se splachni sudruhu – … do Septyku!
…vedle tebe? NIKDY !
Se splachni do sebe, sudruhu Septyku!
hele tak vysvetli preco moderatorka CNN popisuje pad tretej budovy, ked este v pozadi za nou stala?A reakcia Busha, ked mu to oznamili, nemusi byt clovek moc konspiraciam nakloneny, ale co sa tyka USA ci uz vybombardovanie starych lietadiel Japoncami, ci incident v zalive pri Vietname, ci mala roztrzka v Paname, vzdy islo o ciru manipulaciu USDA a ked sa hned v ten den v priamom prenose priznali z podvodu, za to nemoze nik, len oni.
pravda boli ze mechom udreti lizaci americkych prdeli?
vcera sme sil izaci americkych prdeli dali tu rozpravku o zhodeni WTC, kedy pouhy zavan vetriku zhodil aj tu tretiu budovu, ked nebolo dostatok lietadiel, dnes si dame tu o tom ,ako Rusko zalozilo islamsky stat, zatial co mi musime mierumilovnych islamskych teroristov tajne nakladat zo Syrie do lietadiel a nasmerovat ich do Europy, nakolko sa minuli ludia schopni nasadnut do aut a vrazat do chodcov, a zajtra si zasa nejaku rozpravku vymyslime, ved vypatlancov na zemeguli je dost.
Reknu to jeste jinak :
Vsechny Konspiracni teorie se VZDY objevuji jen a POUZE proti USA
Vzdy jen a pouze proti USA.
Nahoda ?
Je USA jedina mocnost ?
Opravdu za vse muze USA ?
Opravdu ?
Nezda se jiz nekomu ze konspiraturum ponekud jebe ?
To neni nikomu divne ze vsechny teorie jsou ZASADNE proti USA ?
Copak SSSR nemel Koncentracni tabory ?
Copak SSSR neprepadl s Hitlerem Polsko ?
Copak SSSR neprepadl Finsko ?
Copak SSSR – Rusko neprivezl atomove rakety na hranice k Polsku ?
Vite o tom ?
Miri na vas Ruske ano RUSKE jaderne zbrane , ne Americke .
Tento WEB je infikovan Ruskou FSB
Verite nejakemu ,,Bousemu, co nevi kdo a kdy pristal na Mesici a nevi jak se Mesic otaci ?
Verite pitomeckum co odkazuji na weby vyprojektovane FSB a pouze lzou naproste pitomosti.
Verite ze tajne spolky jsou natolik tajne ze si o nich muzete cist na webu ?
Vzpamatujte se, prestante chlastat ( stejne vam to zakazou… kourit jiz nesmite) nestavte kruhove objezdy mimo symetriii silnice – pravdepodobne ozraly cesky projektanti, nevylepujte si na kazdou prkotinu tisice vyhlasek a konecne budte normalni.
Jo a prestante blbnout.
Franku, pověz nám ryzím pravičákům, jak je to podle Tvého názoru s dovozem barevné chátry z Afriky a Arábie do Evropy ?
Víš, co je to Euromed, NWO, Bilderberg, depopulace lidstava, talmud, CFR, atd ?
Nakládají všechny ty barevné plemenné samce v Libyi do lodiček k oplodňování bílých žen Putin s Gorbačovem, Brežněvem a Stalinem ?
Dovoz Muslimskych teroristu a nejen jich organizuje LEVICE maskovana pod ruznou znackou.
Levice byla jiz pred mnoha a mnoha lety vycvicena a naverbovana Moskvou , ze dnes tyto osoby bydli treba v Hannoveru a jsou v ,,krestanske,, strane….tom nic neznamena.
V CR maji nejakou ,,ODS,, ….pry pravicou stranu …a vidite je plna KOMUNISTU
Zajímavé, takže nejbohatší lidé planety, jako Rothschildové, Rockefellerové, Warburgové, Solomonové, atd. a jejich placení pikolíci Merkelová, Macron, Blair, Cameron, Mayová, Junckers, Schulz a další tajtrlíci, jsou levice ?
Nezešílels ?
prosím Vás, co to je „ryzí pravičák“?
Neví. Škoda…
Pane Franku, srdečně Vás zdravím.
Velice.
Velice trefné poznámky a otázky!
“
Vsechny Konspiracni teorie se VZDY objevuji jen a POUZE proti USA
“
Dovolte, abych vám oponoval.
Konspirační teorie tu byly vždy, i před USA. Je to přirozené stejně jako konspirace sama. Konspirace je spolčení a spolčení je normální. Pak jsou tajná spolčení, ty jsou také normální a normální je, že se o takových spolčeních uvažuje, a pak vznikají teorie. Poněkud zvláštní druh spolčení je nekalé spolčení, neboli spiknutí. Spiknutí je spolčení obvykle namířené proti etablované moci za účelem ji nějak poškodit. Ovšem teorie spiknutí je o tom, kdo by mohl být ten, co chce škodit, tedy spiknutí a teorie spiknutí jsou dvě dost různé věci.
Ovšem máme tu na stole zajímavou variantu, že samotná teorie spiknutí je součástí spiknutí, tedy variantu, že se jedná o mlhu vypouštěnou samotnými spiklenci, což je varianta, kterou nejspíš naznačujete i vy. Tedy vaše teorie spiknutí je, že proti USA kuje pikle Kreml a zároveň vytváří kouřovou clonu v podobě falešné teorie spiknutí. Takovou teorii vlastně média podsouvají veřejnosti již delší dobu (naposledy zmanipulované prezidentské volby) což samozřejmě není novina, už velmi intenzivní teorie spiknutí razila média na obou stranách v době studené války.
Ale to, že 11/9 je spiknutí uvnitř USA, jde od počátku napříč spektrem populace v obrovském měřítku a těžko věřit, že by to bylo dílem nějaké skupiny rozvědčíků. Proč? Protože někteří lidé prostě semtam uvažují nad tím, co vidí. Lidé si prostě kladou jednoduché, bezprostřední a legitimní otázky.
Proč selhal nejdražší bezpečnostní sytém světa?
Jak to, že se vypaří za pár desítek minut masivní ocelová konstrukce?
Kam zmizí velké dopravní letadlo po údajném nárazu do betonu a kam zmizely záběry z desítek bezpečnostních kamer?
Atd, atd..
Ovšem ohledně 9/11 většina teorií, či spíše hypotéz, vzniká v samotných USA, a je to v pořádku, lidé se mají ptát a uvažovat, a proto to dělají. A nedělají to proto, že USA nemají rádi, ale právě naopak, často to dělají, protože mají pocit, že je něco špatně, a od toho je svoboda svobodou, aby lidé uvažovali a ptali se nahlas. A to vám taky dává odpověď na to, proč se třeba v Rusku ptají méně nahlas.
Nicméně je tu velmi zajímavá souhra okolností. Ještě před 11/9 proběhla série útoků v Moskvě a již tehdy byl použit termín Válka proti teroru. Nastoupil Putin, byl potopen Kursk, který byl držen pod hladinou a v tichosti vyzdvižen pár dní po 11/9. A co mě osobně ještě zaujalo, že dny předtím, i ráno ten den, zamlčela média obrovský hurikán, který se sunul severním Atlantikem směrem k NY, než změnil směr (11/9 byl na vrcholu aktivity), což by normálně byla událost numero uno po několik dní. Takže jen další a další nezodpovězené otázky.
Napadla mě kdysi jedna věc. Co by lidé vymýšleli za teorie, kdyby USA nesdělily světu, že shodily na Japonsko atomovou bombu. Když to řekli, bylo to prostě najednou jasné a zřetelné a vcelku bez pochybností, ale kdyby ne, co by se dělo? Jednalo se přeci o utajený projekt, někteří lidé sice něco tušili, ale svět prostě o takové zbrani jako realitě neměl ani páru, a kdyby řekli, že na Japonce spadl třeba meteorit… no to by bylo teorií spiknutí, nebo myslíte že ne?
Ano, před tím to byla VB. Hitler a ostatní socani, včetně Stáálina, bojovali proti židovské, britské plutokracii. Až po WWII převzaly USA vedoucí úlohu Západní, Euroatlantické civilizace, tak ty samé pindy jsou proti nim.
Tzn. socani dále bojují….
Kdo nevěří, může si přečíst knihu Henry Picker; Hitlerovy rozhovory u kulatého stolu.
Alpress, s. r. o., Frýdek – Místek, 2005
Nebo pro fajnšmekry; Hitlers Tichgespräche; Henry D. Picker-Estate München-starnberg, 1951
Všechny ty argumenty, co tady uvádí rudá letka, tam jsou od Adolfa popsány! Ovšem něco přibylo, ale výsledky jsou stejné!!!
Soptíku, to ti Jandovy buzerantské hodnoty a Chovancovy cenzorské hybridní hrozby daly nové noty, abys nám tady zazpíval nějakou jinou písničku, než dosavadní obechcávání nohavic nám pravičákům ?
Termín „socani“ tady patří v podstatě do stejné kategorie jako „židi“. V oblasti „zákeřného páchání škod na civilizaci“ jsou to vlastně alternativy a připočtemeli k tomu (žido)bolševiky a jejich všudypřítomné agenty, jedná se o spiknutí věčné a nedozírné, nebo se pletu?
Ale máte tu problém, Hitlera dostalo k moci konzervativní veskrze „nesocanské“ křídlo katolických průmyslových baronů, kteří mu umetali cestu, jak to jen šlo, víte vůbec, kde vznikl plán „Třetí říše“? Nevystačíte si tu ani se židama a ani se socanama.
Plán 3. Říše vznikl ve Vatikánu, jasná věc.
Pámbíčkáři v talárech už se nemohli dívat na to, jak jim plány po 1. světové válce nevyšly.
A to měli své lidi mezi americkými i evropskými průmyslníky, státníky, carskou opričninou, bělogvardějci, rudoarmějci, menševiky i bolševiky a pořád nebyli spokojeni s výsledkem.
Ovšem vrat’me se zpět do současnosti.
Je docela slušná naděje, že Dugin nemá vazby k Vatikánským strukturám tak pevné, a i když jeho projekt Eurasie vůbec, ale vůbec nehrozí, přesto je alespon nějaká naděje, že zvítězí a hodí do plánů Vatikánu vidle. Ve Vatikánu sice počítají se všemi alternativami, ale tady se snad přepočítali, nebot‘ kříž začíná mít tvar bumerangu. Tím, jak zmizel z řeckých chrámů (viz Lidl), je vidět že míří střemhlav přímo do Říma, aby Vatikán smetl.
Slovanští bratři nás nedají. Urá!
Je vidět, že jste vnímavý, pane Langere.
Ve 20tých byl v Německu vytvořen Německý pánský klub (Deutscher Herrenklub, kde typickým členem byl velkostakář či průmyslník), a ti chtěli jednak zvrátit výsledky 1.sv, a druhak zastavit postup marxismu. Programem se stal projekt nazvaný Třetí říše (podle knihy), a tento projekt se stal základem německého národního socialismu. Nejprve podporovali von Papenovu „vládu baronů“, která však nebyla zrovna populární, a tak von Papen (sám člen klubu) přitáhl k moci obskurního Hitlera. Právě prostřednictvím tohoto klubu byla NSDAP financována (jinak by ani nemohla do voleb). Von Papen dojednal s Vatikánem Říšký konkordát právě v momentě, kdy Hitlera učinil kancléřem (protože socani byli antikatoličtí a o konkrodátu nechtěli ani slyšet), což byla smlouva dalekosáhlého významu a je to nakonec jediná smlouva Třetí říše platící dodnes. Von Papen se nakonec (po 2.sv) stal čestným papežským rytířem.
Franku, dobrý den, já myslím, že ti co svádějí všechno na Židy a jejich banky, jsou pátá kolona arabských socialistů vystudovaných v Moskvě a vyškolených v Zahrádkách u Brna!
Jinak odpovím pouze Vám, nehodlám tady trávit více času než je potřeba. Tedy jako místní rusotroli co to mají jako práci!
Septiku, přečti si tuto novinku : Americký politolog, prognostik a publicista George Friedman (nar. 1946 v židovské rodině v Budapešti) na tiskové konferenci institutu The Chicago Council on Global Affairs dne 4.2.2015, tedy pár dnů před osudovou návštěvou kancléřky Merkelové v USA, prohlásil : „Hlavním zájmem USA, kvůli kterému jsme vždycky vedli války – v první i druhé světové válce a rovněž ve studené válce – byly vztahy mezi Ruskem a Německem. Protože pokud by se spojily, byly by jedinou mocností, která by nás mohla ohrozit. Náš hlavní zájem spočívá v tom, abychom zajistili, že taková situace nenastane.“
P.S. To jsem nevěděl, že Friedman studoval v Moskvě a je arabským agentem, přičemž s židoamerickou fašistickou totalitou nemá vůbec ale vůbec nic společného…
Lubomír Bouše 9.9.2017 20:15:28
Americký politolog, prognostik a publicista George Friedman (nar. 1946 v židovské rodině v Budapešti)
.
Lubomír Bouše 9.9.2017 19:35:28
Odpovědět
A ty znáš aspoň nějakého George Freedmana z USA ? Starfor se ta jeho korporátní struktura paralelní vůči Pentagonu jmenuje…..
Americký politolog, prognostik a publicista George Friedman (nar. 1946 v židovské rodině v Budapešti): „Hlavním zájmem USA, kvůli kterému jsme vždycky vedli války – v první i druhé světové válce a rovněž ve studené válce – byly vztahy mezi Ruskem a Německem. Protože pokud by se spojily, byly by jedinou mocností, která by nás mohla ohrozit. Náš hlavní zájem spočívá v tom, abychom zajistili, že taková situace nenastane.“
Lubomír Bouše 9.9.2017 19:35:28
Odpovědět
A ty znáš aspoň nějakého George Freedmana z USA ? Starfor se ta jeho korporátní struktura paralelní vůči Pentagonu jmenuje…..
Jášku, pokud tě ta informace o americké agresivní politice překvapila a rozrušila, tak se uklidni, zhluboka dýchej, soustřeď se a opakuj po mě :
*NWO, Bilderberg, CFR, Trilaterální komise, FED, Euromed, Kalergi, Barnett, Dulles neexistují.
*NWO, Bilderberg, CFR, Trilaterální komise, FED, Euromed, Kalergi, Barnett, Dulles neexistují.
*NWO, Bilderberg, CFR, Trilaterální komise, FED, Euromed, Kalergi, Barnett, Dulles neexistují.
*NWO, Bilderberg, CFR, Trilaterální komise, FED, Euromed, Kalergi, Barnett, Dulles neexistují.
*NWO, Bilderberg, CFR, Trilaterální komise, FED, Euromed, Kalergi, Barnett, Dulles neexistují………..
arabských socialistů vystudovaných v Moskvě a vyškolených v Zahrádkách u Brna!
xxxxxxxxxxxxxx
Sepťo
Zahrádky u Brna?
Už tolik nechlastej.
takze toto je reakcia? Na nic ine sa nezmozes?
Ako dlho tutlali vymysleny konflikt proti Vietnamu? A ako budu zatlkat tu sialenst s llietadlom namierenym na Pentagon? Manever pilota, ktory by to nezvladol ani raz zo 100 pokusov,to urobil na prvy krat a este tak, ze nezostala ani stopa po lietadle, lebo sa zaroven cele vyparilo, zatial co pasy vsetkych teroristov nasli pod dvojickami, ak by urobili lietadlo z materialu ako su pasy, asi by sa nieco po nom naslo….
Ono to asi bude tym ,ze amici vedia, co za hlupych obcanov maju a preto tak radi konspiruju, vediac ze im to zbastia.
copak americane nevyhubili puvodni obyvatele?Copak americane nezhodili dve atomovky ked uz bolo jasne, ze japonsko aj tak kapituluje? Copak americane nevytvorili ISIS?….atakdale atakdale, to su konspiracie, ze?
Hanbim sa, ze som v Lake Placide drzal tym sviniam palce v hokeji proti Rusom.
V Lake Placide ?
Ano ?
To bylo za komunistu …hm…a vy jste byl v USA na dovolene ?
Jaka Sprava STB vas tam vyslala ?
Me komunisti ( a nejen me) nepustili ani do Jugoslavie
A vy jste cestoval do USA ?
Kdo vam dal devizovy prislib ?
Co vyjadreni odborove organizace v zavode ?
Co stanovisko SNB ?
Co narodni vybor ?
Vsjo v parjadku ?
No tak ale soudruhu to jste se prave priznal
Za bolševika mohli na Západ cestovat JEN kovaní a prověření kadelní bolševici.
Jiste, a ten blb bude pindat ty jeho kmunisticke hovadiny
Tebe komunisti nikam pouštět nechtěli? A nejsi náhodou emigrant? A nemohl by to třeba takto zaonačit ještě někdo jiný, třeba pán, na kterého jste se tak sprostě sesypali? Co vy jste za kretény, to se fakt hned tak nevidí.
Řeknu vám všem debilním chazarským filckám, že potkat vás na ulici, tak vím, že bych se neudržel. Ale to pro vás jistě není žádná novinka. A nejsem sám vy šmejdi kolaborantští, zdaleka nejsem sám. Už brzo vám to spočítáme.
https://www.obrazky.cz/?q=tena%20slip%20super%20large&size=any&color=any&pornFilter=0
„…Už brzo vám to spočítáme.“
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
prazsky orloj 11.9.2017 12:56:08 Odpovědět
Blbecek, vies ako je mozne rychlo identifikovat kazdeho blbca na kazdom fore…? Blbec nikdy nehovori za seba, vzdy hovori za nejaku fiktivnu skupinu („…brzo vám to spočítáme.“)… A vies v com je prdel…? Ani ak im to clovek povie, nedokazu s tym prestat, pretoze to je hlavny dovod ich bytia na fore, priradit sa k nejakej skupine a svoju neschopnost argumentovat skryvat za kolektivne myslienky tej fiktivnej skupiny…
Len iteligentny clovek dokaze argumentovat a hovorit za seba… Blbec sa vzdy zaradi do nejakej fiktivnej skupiny…
Poptej se u přecedy, třeba se ti svěří, jak po střetu s „fiktívnou skupinou“ se svou protinárodní, chazarskou agendou a dopadl on.
Žádného „přecedu“ neznám, tudíž se poptat nemohu.
Zato sleduji, jak bídně jsi dopadl ty.
Jsi sám voják v poli, který je k smíchu a současně i k politování všem normálním, nevyšinutým lidem, kteří mají kladný vztah ke své rodné ZEMI.
Ale on není sám. Je jich plný dům!http://www.bohnice.cz/#utm_source=firmy.cz&utm_medium=ppd&utm_content=hledani&utm_term=lečebna bohnice&utm_campaign=firmy.cz-659792
…a spousta jich jako terapii má práci s internetem
Já vím, že R.B. není sám.
Takt mi však nedovolí to napsat natvrdo, proto jsem pouze uvedl, že je k smíchu všem normálním, duševně nevyšinutým lidem…
Koukam, že dneska zde řadila JANDOVA A ŠAPIROVA bohnicka pvuhovana brigada kapitalistycke prace. V šest sudruzi! Šalom alejkum.
Sudruzi (pvuhovani)
oficijalni KONSPIRAČNI TEORIJE smrdi jak Septykovy trenirky.
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/11060-podplukovnik-us-air-force-zachranujeme-spojence-isis
V uplynulém měsíci přišly zprávy, že americké letectvo evakuovalo skupinu téměř dvou tuctů velitelů a militantů z Deir ez-Zor.
To je ovšem podle penzionovaného podplukovníka Letectva USA Karena Kwiatkowského standardní postup u černých operací CIA, kdy se po takové operaci zahlazují stopy.
Ve čtvrtek vojenské a diplomatické zdroje sdělily Sputniku, že vrtulníky USAF koncem srpna evakuovaly 22 polních velitelů a militantů Daesh z oblastí u města Deir ez-Zor, když zrovna probíhala úspěšná operace sil syrské vlády k osvobození této oblasti zpod kontroly teroristů. Tisková kancelář USA vedené koalice Sputniku řekla, že tyto dohady jsou „falešné“.
Poté, co byl o komentář k tomu požádání penzionovaný podplukovník Letectva USA Karek Kwiatkowsky, z něhož se stal aktivista proti neokonzervatismu, tak Sputniku řekl, že evakuovaní byli zřejmě ti, které si chtěl establishment amerických ozbrojených sil a zpravodajství ochránit, „zvláště lidé s důkazy, jichž by šlo během vyjednávání použít proti USA.“
„Dává hodně smysl, že bychom ty lidi měli chtít buď zabít, nebo si je odvézt, než je budou moci vyslechnout Syřané,“ řekl Kwiatkowski.
„Je to samozřejmě v rozporu s poselství z nejvyšších míst od prezidenta Trumpa,“ dodal tento penzionovaný důstojník. „Ovšem toto pletivo vztahů mezi CIA, některými složkami ozbrojených sil a ministerstva zahraničí a Daesh se táhne daleko do minulosti ještě před Trumpovou administrativou. Nejspíš tu nepostupují podle jeho rozkazů, ale určitě je tu v sázce rozsáhlejší agenda.“
Kwiatkowski uváděl, že ač Trump sám byl ohledně „zničení těchto teroristů upřímný, tak CIA vede své vlastní operace a ty nekonzultuje s nikým; takže i oni jsou ze své hlediska také upřímní.“
Tento aktivista vysvětlil, že pro černé programy CIA není třeba schvalování prezidentem ze dne na den. Je-li tato evakuace tímto, „tak je to pro ně standardní postup, a jim je ve skutečnosti jedno, co prezident povídá ve svých projevech určených ke konzumaci Americkým lidem.“
Kwiatkowsky poukázal, že tyto zprávy o odvozech z Deir ez-Zor jsou v příkrém protikladu s Washingtonskou veřejnou kampaní proti Daesh včetně jejich operací proti konvoji Daesh, který v současnosti uvízl na syrsko-irácké hranici.
„Naše média jsou plná toho, že Američané zabíjí Daesh, nikoliv, že Američané zachraňují Daesh,“ řekl Kwiatkowski.
„Ty, co zachraňujeme, jsou určitě našimi spojenci. Ale v jisté míře zachraňujeme ty lidi, kteří s námi spolupracovali, co měli na starosti finanční aspekty naší pomoci pro Daesh; protože o tohle se musí postarat poté, co tahle operace už zemřela. Teď se budou lidé ptát, kam ty peníze šly? Kdo o tom věděl? Jakou roli v tom hrála Amerika? A ty otázky budou klást i Američané, ne jen svět.“
Když se jej nakonec ptali, jaký budou mít tyto zprávy dopad na podporu veřejnosti prezidentovi, tak řekl, že se to bude líbit těm, co mají pochopení pro neokonzervativní postupy, které po řadu let ovládaly politiku USA, „ale to nelze očekávat od voličů Trumpa. Trumpovi voliči s tím problém mají. Ti mu zbaštili méně intervencionistickou politiku. S tím kandidoval a byl na základě toho zvolen. S tímto konceptem dříve pronášel projevy. To jeho příznivce potěšilo, a tím doháněl k zuřivosti neokonzervativce.“
Dnes už je jasné, řekl tento pozorovatel, že neoconi buď Trumpa zlomili, „nebo ho nějak jinak přesvědčili, aby jim dovolil dělat si, co chtějí.“
Zpráva o údajných amerických operacích na záchranu velitelů Daesh z Deir ez-Zor vedla ruské experty, aby vyzvali prezidenta Trumpa k přímým komentářům, ohledně těchto tvrzení, a ignorovali komentáře CIA a Pentagonu. Ruský obranný analytik Igor Kortčenko v rozhovoru pro Sputnik řekl, že Trump „to musí komentovat a jasně říci: že buď evakuaci polních velitelů Daesh autorizoval on osobně a převzít za tento krok politickou odpovědnost, nebo že to jednaly americké speciální služby bez jeho svolení.“